Het bedank Topic voor gestopte spelers :)

DeletedUser78236

Guest
Kenneth jij wou ook 2 accounts naar de tering helpen dus jij bent geen haar beter, dus ipv hier zo negatief op te reageren zou je beter niks zeggen.
 
Reactiescore
2.190
Ik heb t niet gedaan behalve kaneki. Weet niet wat je wil maar jij bent de laatste die me daarover mag bekritiseren.
 

DeletedUser78236

Guest
Ik zeg alleen dat jij Tom niet mag bekritiseren omdat jij het ook probeerde, daar sta ik zelf buiten beschouwing
 
Reactiescore
2.190
Ik zeg alleen dat jij Tom niet mag bekritiseren omdat jij het ook probeerde, daar sta ik zelf buiten beschouwing

Ik mag hem wel bekritiseren, ik heb énkel eigen acc dubbel gelogd en nadat ik gekicked was omdat ik niet met zijn sneue acties meeging. Was verkeerd maar op ander niveau.

E: ik wist trouwens de ww's van viking en lenoir voordat ww aangepast werden, ik heb toen ook niet dubbel gelogd. Wat proberen?
 

DeletedUser78236

Guest
Je werdt gekicked omdat mensen wisten dat je van plan was te gaan dubbelloggen ;)
 

DeletedUser79728

Guest
Laten we dit topic houden voor wat de titel ons zegt en niet melken.

Bedankt voor het begrip :)
 

DeletedUser63643

Guest
Ik krijg tranen in mijn ogen van die gestopt “Posts” . Stop gewoon, en zeur niet.
Iedereen heeft in meer of mindere mate positief of negatief bijgedragen aan deze wereld.
Nou, het is een oorlogs spel. In oorlogen gebeuren vuile dingen. En in dit soort spellen wordt altijd de rand gezocht, liefs erover.
Deal with it, ga anders farmerama spelen.
 
Bovenaan