Het BAN Topic.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hier kunnen we alles over BAN bespreken, mooi omdat daar nog geen topic voor is en ik merk dat veel mensen er behoefte aan hebben

Bangladesh (Bengaals: বাংলাদেশ, Bāṁlādesh, letterlijk: "land van de Bengalen"), officieel de Volksrepubliek Bangladesh, is een land in Zuid-Azië. Het land wordt aan drie zijden begrensd door India, maar heeft in het zuidoosten ook een stuk grens met Myanmar (Burma). In het zuiden heeft Bangladesh een kustlijn aan de Golf van Bengalen. Het land bestaat voornamelijk uit de delta van de rivieren de Ganges en Brahmaputra. Bangladesh is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld. Door de laaggelegen ligging aan de monding van grote rivieren zijn er vaak overstromingen in het land. De hoofdstad van het land, Dhaka (Dacca), is tevens de grootste stad.

Het land vormt de oostelijke helft van het gebied dat Bengalen genoemd wordt, en voor de deling van Brits-Indië in 1947 een politiek geheel vormde. De westelijke helft is tegenwoordig de Indiase deelstaat West-Bengalen.
 
Reactiescore
770
namaste

Sri Hare Krisna zegent dit land

Bangladesh is een rijzende superstaat en kan de rijsvelden tot in China veroverd hebben tegen 2025

zoek in uw hart u weet dit is waar

BANGLADESH GROOT

namaste
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
namaste

Sri Hare Krisna zegent dit land

Bangladesh is een rijzende superstaat en kan de rijsvelden tot in China veroverd hebben tegen 2025

zoek in uw hart u weet dit is waar

BANGLADESH GROOT

namaste

Khoorde dat ze groot hek gingen bouwen om mensen uit duckstad buiten te houden, allemaal gelukszoekers

mvkishna
 
Reactiescore
976
ban-ki_moon.jpeg
 

DeletedUser65921

Guest
Is BAN de officiële afkorting voor Bangladesh dan?

Anders moeten we een campagne starten voor meer BAN.
 

DeletedUser

Guest
Graag hoor ik jullie iBAN zodat ik daar incasso's op kan sturen.
 
Reactiescore
976
Lenov verdient een ban want zijn naam lijkt op Lenin

...

Stalov verdient btw ook een ban

...

BANIEDEREEN
 

DeletedUser7072

Guest
Jij verdient een ban omdat je jezelf bijna vernoemd naar de grootste massamoordenaar van de 20ste eeuw
 
Bovenaan