Het Algemene Stabberstopic

Reactiescore
3.540
Leukste van deze discussie is dat maar blijkt dat er wel degelijk een goede uitleg bestaat over waarom een appel een fruitstuk is, ondanks dat het triviaal lijkt. Analoog daaraan kan LB misschien ook een goede onderbouwing geven, niet dat ik het niet met hem eens ben verder.

Doet me denken aan het verschil tussen kennis en wijsheid.

Kennis is weten dat tomaten en komkommers eigenlijk fruit zijn en geen groente.
Wijsheid is komkommers en tomaten niet in een fruitsalade stoppen.
 

DeletedUser75778

Guest
Leukste van deze discussie is dat maar blijkt dat er wel degelijk een goede uitleg bestaat over waarom een appel een fruitstuk is, ondanks dat het triviaal lijkt. Analoog daaraan kan LB misschien ook een goede onderbouwing geven, niet dat ik het niet met hem eens ben verder.

Waarom het een fruitstuk is, zal voor sommigen inderdaad nog helemaal niet zo voor de hand liggend zijn. Dát het een soort fruit is, is daarentegen alom bekend. En dat is precies wat mijn vergelijking inhield.
 

DeletedUser7072

Guest
Je moet altijd graven naar de waarom en kritische vragen blijven stellen ;)
 
Reactiescore
3.540
Maar wie wil er nog een kusje voor het slapengaan?
giphy.gif
 

DeletedUser64081

Guest
Cacturne is ook scherp. Maar dat heeft ergens anders mee te maken. Kusje dan voor deze ene keer :* Au!
 

DeletedUser7072

Guest
Stabbers zitten in .|R, wij hadden een BG met deze stam en plots overweegt het noordelijke deel te fuseren met mono. Dit terwijl wij zelfs def hadden geleverd aan holsappeltje...
 

DeletedUser64230

Guest
Stabbers zitten in .|R, wij hadden een BG met deze stam en plots overweegt het noordelijke deel te fuseren met mono. Dit terwijl wij zelfs def hadden geleverd aan holsappeltje...

Ik volg je, maar wordt hols niet ook in de steek gelaten?
 

DeletedUser7072

Guest
Sem is begonnen op no1r nadat hij zijn billetjes verwondde aan de cactus, en nu is dat acc ook gesloopt.

En jij moet niet steeds wegrennen van de chat Lucas, rare jongen.
 
Bovenaan