Het Algemene Stabberstopic

DeletedUser76166

Guest
Lol, haten op likes van Yizhi :p , iemand verveelt zich volgens mij, gaat niet anders bij posts van Fide btw.

Geef mij het oude AF maar.

Enfin, inhoudelijk antwoord ik later uitgebreid.
 

DeletedUser75778

Guest
Graag inhoudelijk blijven alswel specifiek. Dit voegt niks toe..

'' Bah wat is Fide kut! Ik heb woorden te weinig om uit te drukken waarom fide kut is.''

Wat ik hierboven zij voegt ook niks toe, ik leg niet uit waarom fide kut is en precies dat ontbreekt ook bij jou uitspraak over mono.

Oh, maar uitleg is totaal overbodig hoor. Er zijn de afgelopen weken genoeg posts geweest waar over verschillende voorvallen binnen Mono een onderbouwde mening is gegeven. Om toch even een overduidelijk beeld te kunnen scheppen voor je, aangezien je het dus niet vat; jullie posten zelfs over jullie verloren accounts dat het zo jammer is dat ze uit het niets van de aardbodem verdwijnen. Of denk aan zaken zoals arnoniempje. En zo zijn er meer dingen, het zou goed zijn voor jullie zelfreflectie als je ze zelf eens opzoekt. Het verbaast me eigenlijk dat je nog om uitleg vraagt, mijn post was ook wel zonder deze kinderlijke voorbeeldjes te begrijpen.

Lol, haten op likes van Yizhi :p , iemand verveelt zich volgens mij, gaat niet anders bij posts van Fide btw.

Geef mij het oude AF maar.

Enfin, inhoudelijk antwoord ik later uitgebreid.

Er wordt kritiek geleverd op het feit dat er een like gegeven is aan een comment die nogal te verwaarlozen is. Zegt toch iets over het niveau van Mono.

Ook leuk dat je commentaar levert dat ik met mijn post niks toe voeg, maar je vervolgens zelf even droog roept dat 'het niet anders gaat bij posts van Fide'. Daar gaat nog een onderbouwing bij komen, of?

Erg sterk kom je niet over zo, ik zie uit naar je inhoudelijk uitgebreide antwoord :biggrin:
 

DeletedUser76166

Guest
Ik vraag nergens om uitleg over jou stelling, ik geef alleen aan dat de stelling niet onderbouwd is en dat er dus geen waarde aan kan worden gehecht totdat een dergelijke onderbouwing is gegeven.
En er is niks uit te leggen of toe te voegen aan de stelling dat mensen van fide elkaar sneller liken.ik kan mensen moeilijk door tekst dwingen na te kijken wie wie liked. Bij jou stelling had je wel kunnen refereren naar de zaken die je in bovenstaande post alsnog noemt.
 

DeletedUser76162

Guest
Ik lik(e)de z'n post omdat ik Freek botergeil vind. Weet niet waarom er zo'n ophef over gemaakt hoeft te worden?
 

DeletedUser75778

Guest
Ik vraag nergens om uitleg over jou stelling, ik geef alleen aan dat de stelling niet onderbouwd is en dat er dus geen waarde aan kan worden gehecht totdat een dergelijke onderbouwing is gegeven.
En er is niks uit te leggen of toe te voegen aan de stelling dat mensen van fide elkaar sneller liken.ik kan mensen moeilijk door tekst dwingen na te kijken wie wie liked. Bij jou stelling had je wel kunnen refereren naar de zaken die je in bovenstaande post alsnog noemt.

Ik heb die zin over het liken anders opgevat dan je hem bedoeld hebt, excuus.

Maar het is voor iedereen bekend dat er in Mono al vaak vreemde voorvallen hebben plaats gevonden. Zulke uitspraken onderbouwen valt te vergelijken met uitleggen waarom een appel een fruitsoort is. Maar mocht je alles eens op een rijtje willen hebben, aarzel niet om dat van mij te vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76166

Guest
Tbh zou ik best weleens willen weten waarom het een fruit is en het ander groente..
 

DeletedUser74404

Guest
Fruit is altijd de vrucht van een plant, zoals een aardbei. De groente die je eet kan ook een ander deel zijn, bijvoorbeeld de wortel, knol, stengel of het blad. Denk aan een blaadje spinazie of een stengel bleekselderij. Maar, tomaten en komkommers zijn ook vruchten, maar die noemen we weer groente.

Dit is niet van Google.
 

DeletedUser64081

Guest
Grappenmaker, van de eerste link die ik je gaf van de site van Willem Wever :D
 

DeletedUser77014

Guest
Als nog, waarom zou je hem controleren?

Iedereen weet sws toch het verschil tussen groente en fruit?
 

DeletedUser64081

Guest
Omdat ik wist dat hij loog en een beetje stoer liep te doen :p
 

DeletedUser76147

Guest
Niveau van de discussies is weer verschrikkelijk aan het stijgen zie ik:rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Waar horen kasplantjes onder?
Is iemand na bv een skiongeluk, fruit of groente?
 

DeletedUser77324

Guest
Waar horen kasplantjes onder?
Is iemand na bv een skiongeluk, fruit of groente?

Het hangt er vanaf hoe ''fruitig'' iemand dan nog is.
Als je schaal 1 tot 10 van fruitigheid hebt en die persoon zit op 6 dan valt ie onder fruit.
5 er daaronder valt dat onder groente.
 

DeletedUser52046

Guest
Ik denk vooral dat het ligt of iemand zich de vrucht van de plant voelt of de rest van de plant (wortel/bladeren/etc.)?!
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb die zin over het liken anders opgevat dan je hem bedoeld hebt, excuus.

Maar het is voor iedereen bekend dat er in Mono al vaak vreemde voorvallen hebben plaats gevonden. Zulke uitspraken onderbouwen valt te vergelijken met uitleggen waarom een appel een fruitsoort is. Maar mocht je alles eens op een rijtje willen hebben, aarzel niet om dat van mij te vragen.

Tbh zou ik best weleens willen weten waarom het een fruit is en het ander groente..

Fruit is altijd de vrucht van een plant, zoals een aardbei. De groente die je eet kan ook een ander deel zijn, bijvoorbeeld de wortel, knol, stengel of het blad. Denk aan een blaadje spinazie of een stengel bleekselderij. Maar, tomaten en komkommers zijn ook vruchten, maar die noemen we weer groente.

Dit is niet van Google.

Leukste van deze discussie is dat maar blijkt dat er wel degelijk een goede uitleg bestaat over waarom een appel een fruitstuk is, ondanks dat het triviaal lijkt. Analoog daaraan kan LB misschien ook een goede onderbouwing geven, niet dat ik het niet met hem eens ben verder.
 
Bovenaan