Het Algemene Stabberstopic

DeletedUser76147

Guest
Meen me te herinneren dat Timo en Dick (weet niet welke accounts ze spelen) letterlijk ons hadden beloofd (al weze het via justin die groen licht van ze had gekregen) om bij Mono te komen...

Ik heb nooit beloofd om bij mono te komen. Ik open ergens in de middag mijn telefoon en zie een grote discussie. Op dat moment, (deze mening is al lang veranderd), heb ik inderdaad gezegd dat ik voor mono was. Hier had ik nog niet met koen overlegd en dus had Justin daar nog helemaal geen afspraken over mogen maken.
 

DeletedUser51467

Guest
Dus iemand wil overstappen met plannen om een speler van zijn oude stam aan te vallen is geen stab maar dit is wel een stab puur omdat Justinwebs leidingacc was?

Deluxe mag goed nadenken waar ze een samenwerking mee aangaan, aangezien de 2 andere leiding ook van plan waren om te joinen, dit wordt natuurlijk verzwegen.

Inderdaad dat heb je volledig juist, een lid mag een stam verlaten en een nap afspreken om de stam te verlaten dat is zijn goed recht. Overstappen naar de vijand is inderdaad niet altijd even netjes, maar het is geen stab. Een stamleider die zijn stam echter achterlaat en de vijand joint is iets helemaal anders en kan wel degelijk een stab zijn. In dit geval is het ook een stab zoals ik in mijn post hieronder zal aantonen met bewijzen.

Denk dat de partijen die eventueel met JustInWebs en in mindere mate Mono eens goed mogen nadenken. Je moet de schuld niet bij Crows leggen, ik snap wel dat je dat probeert, jammergenoeg haal je geen argumenten aan.


Als eerste mijn antwoord op : "Het proberen om 30 min na je leave via een stamlid van Crows erachter te komen wat voor aanvallen er kwamen dat is gewoon ronduit schandalig. Dit is gewoon spioneren en vuil spel."

Uit de onderstaande berichten blijkt duidelijk dat ik werd benaderd, ik was net geleaved en nog niet Mono gejoined en was net vogelvrij verklaart. Dan grijpt elke speler dit soort dingen aan. Werdt me duidelijk aangeboden:

1x5jthuzygvdf.png


Dan de beschuldiging dat ik het niet duidelijk gezegd zou hebben dat ik geen leider meer was. In de onderstaande post beaamt Timo van LOTS duidelijk dat ik al eerder me heb teruggetrokken als leidinggevende. Dat de leidinggevende die overbleven mijn functies niet afnamen is aan hunzelf te wijten.
3ccp2ramf2jfy.png

Jij vindt dat skypegesprek duidelijk dat je hebt teruggetrokken als leidingsgevend. Je had 24 augustus nog leidersrechten en op 19 augustus zit je hier nog op het AF te verkondigen als leider van Crows. Op 25 augustus verlaat je de stam. Eerste punt wat al helemaal niet netjes verlopen is. Je moest zelf al veel vroeger je leidingsrechten aanpassen en niet wachten tot iemand ander het voor jou doet. Je hebt trouwens zelf gezegd dat je zou nadenken over je functie, je hebt dit nooit officieel meegedeeld. Dus wat zit je hier schijnheilig te doen.

De bevestiging van Mono die bevestigd wordt door een andere leider, uiteindelijk haken de andere leiders af en ik blijf het overwegen en trek me terug.
krnl469v9bbkj.png


En dan nog deze reactie van Timo van LOTS terwijl ik zelf nog terughoudender was over Deluxe of Mono joinen.

dbson2gxnyrtq.png


Daarbij wist de leiding al van mijn twijfel op 22-8-2016, dat dit niet is door gegeven aan de rest van de leiding is niet mijn schuld.

gyidnyaslnnsh.png


Ik heb dus op tijd mijn twijfel laten weten en heb me aan mijn woord gehouden door bij leave een NAP aan te bieden, leiding wist dat ik geen stabber was en toch wordt ik daar nu van beschuldigd. Ben nooit benaderd door LOTS om me over te halen te blijven (hij zegt dat hij dat niet nodig vond, was dus op tijd op de hoogte, heb nog bewijs als dit wordt ontkend). Maar als een ex-leidinggevende en stamlid twijfelt dien je met die persoon te praten als hij wat voor je betekend. Maar kenbaar was dat niet zo ondank de vele vv's (waarvan sommige voor weken) en de vele hulp qua OS/Planning.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag maar kijk voortaan eerst naar bewijs voor je beschuldigd.

PS: katapulten waren van Deus Hephaistos en Grumpy Old Noob, dus 2 spelers waarvan ik dacht dat ze vrienden waren (kan bewijs ook leveren indien gewenst)

Dit noem je dus je bewijskracht om je stabverhaal te ontkennen?

Ik zal hieronder even je afscheidspost tonen:
4xqy6rxz9fzi3.jpg


Even een paar citaten:
- Ik heb de mogelijkheid om Mono te joinen maar zal dit momenteel niet doen
- Ik zal me neutraal opstellen
- Je zal Mono niet helpen

Minder dan 24u later zit je echter al in Mono, eerste bewijs dat je alles hebt voorgelogen en schijnheilig zit te doen

Daarnaast kreeg je al voor je toetrad tot Mono os van hen, bewijs:

hnlalbcxiu9hs.jpg


Nog enkele screens in een spoiler om te tonen hoeveel Justin heeft voorgelogen en hoe ver zo'n speler gaat.
39n9uw1oqrz1h.jpg


y5hpnqqsiaqcf.jpg


mj4wrksyyjwkd.jpg

Degene die de gesprekken trouwens met Deluxe liet aanslepen was jij.

tunhxpa2fxhkk.jpg


Dus zo iemand neemt Mono aan en dan nog zitten ze te janken over kata's? Een speler die schijnheilig doet, de stam voorliegt, zijn overstap helemaal niet goed afhandelt en op de koop toe als leider zijn stam verlaten om de vijand te joinen hoewel hij hier de grote man uithangt. Dus ik vraag me hierbij af of Mono nog steeds achter zijn recruit staat en zulke actie's toelaat. Als dit het geval is, weten meteen ook de andere stammen van deze wereld waaraan ze aan toe zijn met Mono. If you can't beat your opponent, recruit them en het doel heiligt duidelijk de middelen zelfs met stabs.
 

DeletedUser75778

Guest
Bah, wat een bende heeft die Justin er van gemaakt. Eigenlijk juist een typetje voor Mono. Daar loopt al het uitschot van de wereld rond. Hoe vaak er nu al wel niet vreemde zaken zich hebben afgespeeld in Mono, ik kom handen te kort bij het tellen.
 

DeletedUser76166

Guest
Volgens mij is het wel iets anders, aangezien het niet Justin is die halverwege besluit toch niet voor mono te zijn. :rolleyes:

Bah, wat een bende heeft die Justin er van gemaakt. Eigenlijk juist een typetje voor Mono. Daar loopt al het uitschot van de wereld rond. Hoe vaak er nu al wel niet vreemde zaken zich hebben afgespeeld in Mono, ik kom handen te kort bij het tellen.
Graag inhoudelijk blijven alswel specifiek. Dit voegt niks toe..

'' Bah wat is Fide kut! Ik heb woorden te weinig om uit te drukken waarom fide kut is.''

Wat ik hierboven zij voegt ook niks toe, ik leg niet uit waarom fide kut is en precies dat ontbreekt ook bij jou uitspraak over mono.
 

DeletedUser76147

Guest
Blijf jij altijd direct bij je eerste gedachte? Er wordt steeds gedaan alsof we daar al een definitieve keuze hadden gemaakt. Maar ik neem aan dat we gewoon mogen discussiëren toch? Allebei de stammen hadden voor en tegens. Als ik dit zo hoor weet ik zeker dat we voor de goede bg hebben gekozen^^
 

DeletedUser76166

Guest
Als je eerst aangeeft over te willen stappen en dan als dat geregeld werd besluit toch dat niet te doen en alsnog een stemming te houden eerst ben jij degene die zich aan gemaakte afspraken onttrekt ook als dat niet per definitie is afgesproken maar enkel is uitgesproken. In zo'n geval had je ook kunnen zeggen dat je tijd wil om optie's te overwegen dat is niet gebeurd dus dat mag men jou c.q. jou account zeker aanrekenen.

3. Mono toont direct intresse
4. Deluxe reageert daarop met intresse vanuit deluxe kant
Dus Deluxe is verteld dat wij wel geintresseerd waren? Geloof er niet zoveel van. Mij lijkt waarschijnlijker dat Deluxe alsnog op een later moment een BG wil regelen terwijl er toen al onderhandelingen met ons liepen. Maar jullie zouden kunnen laten zien aan de hand van screentjes dat Deluxe is ingelicht en vervolgens wel intresse heeft, ik zie ze graag komen.

Meen me te herinneren dat Timo en Dick (weet niet welke accounts ze spelen) letterlijk ons hadden beloofd (al weze het via justin die groen licht van ze had gekregen) om bij Mono te komen...
Zo is dit wel naar Mono gecommuniceerd in ieder geval, dus iemand heeft voor zijn beurt gepraat of iemand probeert achter af dingen te ontkennen die hij/zij gezegd heeft.
Dan heb ik toch nog steeds zelf nog niks beloofd. Ben ook uit de Mono chat gegaan toen ik wakker werd. Ja dat was wel rond 15u dacht ik te weten zo uit het hoofd maar uitslapen na een goed feest moet kunnen.
Hmm toevallig, precies na een feest van jou.. :confused:
Je vergeet ook te vermelden dat we in die verschrikkelijk irritante situatie kwamen omdat JIJ al zei dat we mono zouden joinen. Ja ik heb in het begin inderdaad gezegd dat ik voor mono was. Echter heeft Koen toen nog niet gereageerd en hebben we ook nog niks aan de stam gevraagd. Denk dus niet dat je die afspraken al had mogen maken. Wat mijn mening op dat moment ook was.
Als dit inderdaad het gebeurde is is dat inderdaad niet goeg gedaan, kom maar met een screentje waarin staat dat je op dit moment voor mono bent. Dan kunnen wij zien met zn allen wat je wel/niet gezegd hebt en kun je jezelf misschien vrijpleitten. In dat geval trek ik mijn woorden over deze kwestie terug.
Even een paar citaten:
1: - Ik heb de mogelijkheid om Mono te joinen maar zal dit momenteel niet doen
2: - Ik zal me neutraal opstellen
3: - Je zal Mono niet helpen

Minder dan 24u later zit je echter al in Mono, eerste bewijs dat je alles hebt voorgelogen en schijnheilig zit te doen

Daarnaast kreeg je al voor je toetrad tot Mono os van hen, bewijs:
1: Een afscheidspost is nooit omdat je ergens blijft, jou eraan verbonden conclusie is onjuist/incompleet.
2: Volgens mij heeft hij ook NAP voorgesteld en volgens mij niet geprobeerd zonder geldige reden de belangen van Crows te beschadigen?
3: Dat moet in de context geplaatst worden, dit is losgeweekt van enige context.
 

DeletedUser76147

Guest
De helft van dit bericht is dus gewoon pure onzin.

Om te beginnen: Dat Koen, lord of the strings, toevallig de avond ervoor een feest had kan opeens niet? Je moet wel heel wanhopig zijn als je dit soort dingen gaat zeggen^^

Ten tweede, was het onze fout dat dit al naar mono is gecommuniceerd? Volgens mij heb ik een keertje geschreven dat ik voor mono was maar blijft het daar ook bij? Ik wil maar weer even aangeven dat het dus de fout van JUSTIN is dat wij sowieso in deze verschrikkelijk nutteloze discussie zitten? Beetje jammer dat mono dat zelf niet in ziet...
 

DeletedUser76147

Guest
Als dit inderdaad het gebeurde is is dat inderdaad niet goeg gedaan, kom maar met een screentje waarin staat dat je op dit moment voor mono bent. Dan kunnen wij zien met zn allen wat je wel/niet gezegd hebt en kun je jezelf misschien vrijpleitten. In dat geval trek ik mijn woorden over deze kwestie terug.

Sorry maar ik begrijp niet helemaal wat je hier mee bedoeld? Met mijn eerste gedachte was ik inderdaad voor de keuze van mono. Toen we het hier wat langer over hadden zijn mijn gedachten veranderd en heb ik, net zoals de meeste mensen van de stam, voor deluxe gekozen.
 

DeletedUser76166

Guest
Ja maar dan heb je toch rond die data een bericht verstuurd waarin je aangeeft dat je voor mono bent en niet een bericht waarin je zegt dat je meedoet met de overstap? Laat dan dat bericht zien dan kunnen wij concluderen wat er staat en vooral ook wat er niet staat.
 

DeletedUser76147

Guest
Ja maar dan heb je toch rond die data een bericht verstuurd waarin je aangeeft dat je voor mono bent en niet een bericht waarin je zegt dat je meedoet met de overstap? Laat dan dat bericht zien dan kunnen wij concluderen wat er staat en vooral ook wat er niet staat.

Volgens mij heeft Justin dit bericht zelf al gestuurd^^
 

DeletedUser51467

Guest
1: Een afscheidspost is nooit omdat je ergens blijft, jou eraan verbonden conclusie is onjuist/incompleet.
2: Volgens mij heeft hij ook NAP voorgesteld en volgens mij niet geprobeerd zonder geldige reden de belangen van Crows te beschadigen?
3: Dat moet in de context geplaatst worden, dit is losgeweekt van enige context.

Op wat reageer je bij je eerste puntje, ik zeg zelf dat het een afscheidspost is. Echter zegt hij die 3 zaken die ik aanhaal (ik haal die niet uit de context, iedereen kan het volledige bericht lezen). Hierbij zit hij loze beloftes te doen en zich schijnheilig te gedragen. Hierbij vraag ik me dus af of Mono zo'n gedrag accepteert en dit zelf aanmoedigt of er toch een reactie komt vanuit Mono dat dit wel degelijk een stab is van JustInWebs.
 

DeletedUser76166

Guest
Je zegt dat zn beloftes loos zijn maar legt niet uit oo welke manier hij zn beloftes breekt. Enkge wat je zegt is dat ue ze breekt dmv zn overstap maar dat is niet zo, ik zal later toelichtten waarom.
 

DeletedUser51467

Guest
Je zegt dat zn beloftes loos zijn maar legt niet uit oo welke manier hij zn beloftes breekt. Enkge wat je zegt is dat ue ze breekt dmv zn overstap maar dat is niet zo, ik zal later toelichtten waarom.

Ik heb denk ik genoeg screens getoond waar hij duidelijk vermeldt Mono niet te joinen, Crows te helpen tegen Mono, ... Ik denk dat je eens op je gemak mijn post moet lezen (de spoiler ook openen) en dan eens met een inhoudelijke reactie komen. Tenzij Mono dit gedrag natuurlijk normaal vindt zoals ik al heb vermeld.
 

DeletedUser77704

Guest
Inderdaad dat heb je volledig juist, een lid mag een stam verlaten en een nap afspreken om de stam te verlaten dat is zijn goed recht. Overstappen naar de vijand is inderdaad niet altijd even netjes, maar het is geen stab. Een stamleider die zijn stam echter achterlaat en de vijand joint is iets helemaal anders en kan wel degelijk een stab zijn. In dit geval is het ook een stab zoals ik in mijn post hieronder zal aantonen met bewijzen.

Denk dat de partijen die eventueel met JustInWebs en in mindere mate Mono eens goed mogen nadenken. Je moet de schuld niet bij Crows leggen, ik snap wel dat je dat probeert, jammergenoeg haal je geen argumenten aan.

Jij vindt dat skypegesprek duidelijk dat je hebt teruggetrokken als leidingsgevend. Je had 24 augustus nog leidersrechten en op 19 augustus zit je hier nog op het AF te verkondigen als leider van Crows. Op 25 augustus verlaat je de stam. Eerste punt wat al helemaal niet netjes verlopen is. Je moest zelf al veel vroeger je leidingsrechten aanpassen en niet wachten tot iemand ander het voor jou doet. Je hebt trouwens zelf gezegd dat je zou nadenken over je functie, je hebt dit nooit officieel meegedeeld. Dus wat zit je hier schijnheilig te doen.

Heb op 22 augustus gezegd dat ik twijfel en binnnen 24 uur daarna dat ik mezelf terugtrek was dus voor 25 augustus en na 19 augustus. Ben benieuwd of jij zelf je leidingsfuncties zal teruggeven als je hoofd niet meer bij leiding geven is en er daardoor niet eens erg in heb.

Dit noem je dus je bewijskracht om je stabverhaal te ontkennen?

Nee noem dat bewijs dat zij ook wilde joinen.

Ik zal hieronder even je afscheidspost tonen:
4xqy6rxz9fzi3.jpg


Even een paar citaten:
- Ik heb de mogelijkheid om Mono te joinen maar zal dit momenteel niet doen
- Ik zal me neutraal opstellen
- Je zal Mono niet helpen

Minder dan 24u later zit je echter al in Mono, eerste bewijs dat je alles hebt voorgelogen en schijnheilig zit te doen

Als je kijkt naar het tijdsverloop zal iedereen hetzelfde handelen

- ik leave met afscheidsbrief en wil mono niet joinen om tijdens de strijd neutraal te blijven
- ik krijg incommings van Crows
- ik vraag om ze te cancelen omdat ik anders in een positie wordt geplaatst dat ik wel steun moet gaan zoeken bij Mono
- ik krijg geen respons daarop en join Mono omdat ik niet me laat wegspelen

Sorry ik heb me aan mijn woord gehouden zolang dat ging, kan er niks aan doen dat ik in andere positie wordt geplaatst.

Daarnaast kreeg je al voor je toetrad tot Mono os van hen, bewijs:

hnlalbcxiu9hs.jpg


Nog enkele screens in een spoiler om te tonen hoeveel Justin heeft voorgelogen en hoe ver zo'n speler gaat.
Als ik OS krijg ben ik dan niet neutraal? Neutraal zijn is dat je geen partij kiest, ik heb niks gekozen ik krijg OS dus mono kiest om mij te helpen omdat ze aanvallen van Crows verwachtten en vrienden willen helpen.

Degene die de gesprekken trouwens met Deluxe liet aanslepen was jij.

tunhxpa2fxhkk.jpg


Dus zo iemand neemt Mono aan en dan nog zitten ze te janken over kata's? Een speler die schijnheilig doet, de stam voorliegt, zijn overstap helemaal niet goed afhandelt en op de koop toe als leider zijn stam verlaten om de vijand te joinen hoewel hij hier de grote man uithangt. Dus ik vraag me hierbij af of Mono nog steeds achter zijn recruit staat en zulke actie's toelaat. Als dit het geval is, weten meteen ook de andere stammen van deze wereld waaraan ze aan toe zijn met Mono. If you can't beat your opponent, recruit them en het doel heiligt duidelijk de middelen zelfs met stabs.

1. Is leiding de taak om contact op te nemen, was wel degelijk eerder bekend hebben eerder screenshots al bewezen
2. Ik verzeker niet te joinen als ik NAP krijg idd, ik kreeg geen NAP joinde nog niet gelijk maar naar incommings wel, houdt me dus wel degelijk aan mijn woord
3. Vervolg op 2, voorwaarden als ik NAP zou krijgen, niet gekregen dus niet van toepassing
4. Ik ben geen gesprekken over samenwerking met deluxe begonnen. Heb al eerder gezegd fout te hebben gemaakt en gelogen te hebben tegen Deluxe in de onderhandelingen om tijd te rekken voor Koen terug kwam om mee te beslissen, geef dus ook wel degelijk mijn fouten toe.

En hier bewijs dat ik enkel tegen Deluxe gelogen heb en niet tegen anderen binnen de stam of leiding:

xaqi3z9kkxfg9.png


Met alles eerlijk behalve tegen deluxe wordt dus door Deus erkend.

Daarbij was Mono geen vijand terwijl ik van kant wisselde.


Nog 1 ding als je terug kijk ben ik niet met deze discussie begonnen heb op beschuldigingen antwoord gegeven en niemand anders beschuldigd ofzo.


Daarbij zijn er 2 stemmingen geweest, eerste was pro Mono tweede pro Deluxe

Na eerste stemming is Mono ook benaderd terwijl Koen weg was, ga er vanuit als Timo van dat account dan ook voorkeur uitspreekt en Dick van Deus ook ik ze mag benaderen want ik was in gesprek met ze. Dat er onderling tussen de spelers van lots niet is overlegd kan ik niks aan doen.
 

DeletedUser76166

Guest
Dit verhaal klinkt redelijker dan de stemmingmakerij van Vetrix en is daarnaast in mijn opinie beter onderbouwd met toegiften van insiders als Deus. Volgens mij is de zaak zo vrij duidelijk.
 

DeletedUser77714

Guest
Ik wil hier eigenlijk niet teveel woorden aan vuil maken. Justin zeer jammer dat je met screenshots het verhaal toch redelijk uit de context haalt. Je weet zelf ook dat ik altijd tegen de keuze MONO ben geweest. Dus jammer dat je jezelf op deze manier wil verdedigen en zo LOTS en mijn naam wil besmeuren. Heb persoonlijk zelf nooit wat toegezegd niet eens gereageerd tegenover iemand van MONO op skype.

Je hebt je meermaals niet aan je belofte gehouden door eerst tegen Deluxe de belofte te maken om te komen. En nog geen 5 minuten later Mono. En vervolgens met je vertrek te beloven niet bij MONO te gaan. Het moment dat je ons verliet kwam er al OS binnenlopen van MONO.

Dan ondanks dat de onderhandelingen stroef gingen, en dat eigenlijk heel de inbreng van een BG met Mono verdeeldheid creëerde binnen onze stam. Vind ik eigenlijk dat je helemaal als medeleider achter de keuze van de stam had moeten staan. En niet zo individualistisch te doen net zoals nu om je eigen hachje te redden omdat je bang bent. En dan nu vervolgens na al je fouten het toch nog proberen goed te praten.

Oh en bijna vergeten maar ook de moeite waard te vermelden. Zeer vervelend voor bram-takkie dat je hem incorrecte info (dat nooit bevestigd is of überhaupt door zo gaan) doorspeelde na je vertrek waardoor die je nog informatie gaf betreffend onze plannen voor jou en je dus nog een onschuldige in je klucht betrekt.

Ik wens je serieus nog veel plezier toe bij MONO maar dat ze maar weten dat je niet een speler bent die altijd even oprecht en eerlijk is zoals je jezelf voordoet.
 

DeletedUser51467

Guest
Dit verhaal klinkt redelijker dan de stemmingmakerij van Vetrix en is daarnaast in mijn opinie beter onderbouwd met toegiften van insiders als Deus. Volgens mij is de zaak zo vrij duidelijk.

Hahaha hier moest ik toch wel om lachen, logisch dat het voor een Mono-speler redelijker lijkt. Stemmingmakerij? Ik heb de logs ontvangen uit een goede bron en heb deze mogen gebruiken op het AF, hierbij zie je Skype-gesprekken met verschillende spelers, een ingame screenshot en zijn post op het forum, maar toch geloof je eerder een post met 1 pm''tje naar Deus die zoals Deus al vermeldt compleet uit de context is getrokken en voor de rest niets van bewijzen. Ook leuk dat je maatje Yizhi jouw post toch ook even leuk vindt om te onderstrepen welke toegevoegde waarde deze post heeft. P&P voeren is iets subjectiefs, maar probeer toch nog een beetje objectiviteit te behouden en dit kan ik zelfs amper P&P noemen. Dat je echter ook al in de leugens van hem trapt kan ik natuurlijk niets aan doen, als je de naam Mono met zo'n speler wilt verbinden is dat jullie keuze.

De post van JustInWebs zal ik hopelijk nog op reageren of een andere speler als ik meer gegevens heb. Een post met bewijzen is immers iets fijner om te lezen voor de neutrale lezer dan de posts vanuit Mono zonder onderbouwing en met zaken die elkaar heel de tijd tegenspreken. Desondanks heeft JustInWebs nog niet de helft van de beschuldigingen ontkracht en dat zou dan zelfs nog maar het geval zijn als hij voor 1 keer niet schijnheilig zit te doen.
 
Bovenaan