Het Algemene Stabberstopic

DeletedUser

Guest
Mede Af-spammertjes


Omdat dit topic nog niet bestond heb ik er maar 1 aangemaakt. De titel zegt het zegt: Gooi hier maar de echte stabbers in.
Natuurlijk maak ik dit topic nu niet zo maar aan. Vandaag heb ik weer een zeer hoogstaande stab gezien van het account Arnoniempje dat tot een 10 minuten geleden in Mono zat.
De reden van zijn kick is als volgt:

arnoniempje 16.08.16 17:05
Hallo [ally]Crows[/ally],

Een tijd terug voor onze privé oorlog hebben jullie het verzoek gedaan om de wereld te veranderen.
Dit verzoek was kort gezegd of wij jullie wilden joinen en zo ten strijde te trekken tegen [player]4 farmers on a train[/player].

Dit hebben wij na een lange discussie afgewezen.
Er waren voorstanders om bij jullie aan te sluiten, maar er werd besloten om het niet te doen, omdat we dan veel moesten regelen en wij het niet 1.2.3. in jullie zagen zitten.

De hoofdspeler besloot de knoop door te hakken en de strijd aan te gaan met jullie als stam. Er werd tegenstand verwacht van bepaalde spelers, maar niet in deze mate. Waarbij dus de complimenten naar jullie.

Velen zullen zich afvragen wat wil je nu met deze pm/post?
Ons doel is om niet meer tegen jullie te werken, maar samen met jullie te werken. Dit willen wij, omdat wij het als team beu zijn om de hele tijd achter een groepje speler(s) aan te lopen. Ik(Alex) zou in fusie gaan met dit huidige account Arnoniempje, maar 4foat bemoeide zich ermee en claimde ineens 10 dorpen. Uiteindelijk heeft hij 15 dorpen met dreigen gepakt. Nu was dit voor mij de druppel al, maar andere van het team zagen hem zo niet. Nu flikt hij hetzelfde kunstje opnieuw. Hierover zal ik later meer over vertellen vanwege het feit dat sommige info nog gevoelig ligt.

Kort gezegd wij hebben in deze oorlog zowat alles alleen moeten doen tegen jullie als stam. Er is door 1 account clears geleverd, maar juist die ons zouden kunnen steunen doen het niet. Wij zoeken dus een stam die samenwerkt ervoor gaat met zijn allen en dit samen doet. Niet 1 speler die boven de rest wilt staan en geilt op zijn eigen ranglijst en awards.

Jullie zullen denken....je kan de oorlog niet gemakkelijk winnen of het loopt anders als verwacht en nu komen jullie met hangende pootjes naar ons om te joinen.....

Dit is niet zo, maar door de huidige gebeurtenissen zien we dit als de beste optie, want het plezier wordt ontnomen door kata gebruik en datgene wat ik al eerder zei dat we alles alleen moeten doen en weinig tot geen spelers die helpen.

De vraag waarom zouden jullie wel 4foat op de knie krijgen en niet ons als stam?

Met jullie kunnen we veel bereiken. Wij proeven dat de neuzen dezelfde kant op staan. Wij hebben geen deftig plan tegen jullie gebruikt(waarschijnlijk vanwege onderschatting). Wanneer we plannen en samenwerken kan je veel meer bereiken. Wij hebben onze pijlen alleen maar op deus gericht, want daar hadden we het meeste van verwacht. Zo zullen sommige mij niet mogen als speler. Hier verwacht ik grumpy namelijk bij, omdat ik hem een moeilijke tijd heb gegeven. Daarnaast heb ik al samengewerkt met een aantal van jullie.

Om het even samen te vatten.
Dit is geen wanhoopspoging om het account draaiende te houden. Wij willen overstappen om weer het hechte stamgevoel terug te krijgen zonder stabs. (Deus Hephaistos heeft bewijs gezien). Ons hoofddoel is om 4foat aan banden te leggen en zijn dictatuur te stoppen en vanuit daaruit verder te groeien. Mochten er nog vragen zijn kunnen jullie dit doen naar ons account of via deus.

Willen jullie dit als stam nog voor jullie houden zodat wij dit ook bekend kunnen maken richting de stam wanneer jullie akkoord gaan en wij de andere zaken eromheen kunnen regelen

Alex & team Arnoniempje
Vandaag hadden Wouter, een speler van arnoniempje, weer wat meningsverschillen in de stamchat en deze hebben uiteindelijk in een aanvaring geleid. Hierna is hij ook de stamchat geleaved. Het ging erom dat het onze schuld dat hij op het moment dorpen verliest. 80% is mijn schuld dat hij en z'n team dorpen verliezen. Raar maar waar: Wij hebben lange tijd def aan zijn front gezet, ook hebben we zelfs hier en daar clears geleverd en altijd fakes geleverd wanneer hij het vroeg.

Ons eerste conflict is ontstaan toen het account Arnoniempje wou fuseren met het account Breaking Habbits (De hoofdspeler hiervan was Alex, diegene die de pm heeft geschreven). Wij hadden al meermaals doorgegeven dat wij dat account wouden edelen en we hebben gewacht op het moment dat arnoniempje ook mee wou doen voor een gezamenlijke aanval. Dit kwam er niet, dus hebben wij zelf een planning gemaakt en edels stonden al klaar om de volgende morgen erop los te gaan. Alleen kregen wij net te horen dat het account arnoniempje en breaking habbits gingen fuseren. Dit was totaal onverwachts en wij gingen hem net edelen. Wij hebben dit aangekaart bij de toenmalige leiding en hieruit zijn 2 dingen gekomen: 4 Farmers pakt 10 dorpen en arnoniempje pakt alle anderen ( nog een 15). Het andere ding was: Een kick voor arnoniempje : Want hij was zelfs bereid om breaking habbits te ondersteunen tegen ons. Team arno heeft uiteindelijk gekozen voor optie 1. Alleen zijn zij wel altijd bezig geweest met dit verhaal achter onze rug door te gaan vertellen en te zeggen dat wij grote egoïsten zijn.

Sinds een 2 tal weken ligt het account arnoniempje onder vuur, nadat zij hun aanval hadden gefaald op Crows. Wij hadden al een tijdje terug onze kant van Crows aangepakt en deze is dan ook geneutraliseerd. Toch kregen wij al direct beschuldigen toegeworpen door de spelers van arno: Enkelen zijn: Je had ons al lang geleden hadden moeten helpen met crows te clearen( Wij hadden dus crows al uitgeschakeld aan onze kant maar moesten dus ook nog hun kant doen... ) Daarnaast moesten wij veel meer def leveren( redelijk moeilijk omdat we zelf bijna alles hadden uitstaan bij de stam, maar dat ging er niet in bij hen).

Het account arno kon de aanvallen niet echt goed verhelpen. Ze verloren dorpen en in de tijd dat wij even de vv hebben gedaan zagen wij ook dat er zeer duur gedeffed werd en dat totaal onnodig was. Maar elke tip die wij gaven werd weggegooid.

Eergisteren spamden ze me ook al onder in pm's en toen heb ik hen uiteindelijk al op block moeten zetten.

Vandaag kreeg ik dus deze pm toegeworpen van de leider van Crows. De maat was natuurlijk vol want dit is echt een mega stab. Hij is dus per direct gekicked uit Mono. Ikzelf wil nog hem nog met rust laten maar als ik 1 aanval van hem mijn kant zie opkomen zullen er terug komen;).
Verder heb ik wel al gehoord van de leiding van Crows dat zij niet zullen samenwerken met deze stabber. Credits ana de leiding van Crows!:)

Nog wat citaten:

[12:00:57] Wouter | arnoniempje: dus ga jij de handleiding 'hoe gedraag ik me normaal richting stamgenoten en hoe kan ik ze bijstaan als dat nodig is ip van alle spelers in de rim te laten stikken'
[12:01:19] Wouter | arnoniempje: ik heb altijd al ruzie gehad met die blaaskaak
[12:01:34] Wouter | arnoniempje: sinds het begin.. nooit heeft het gewerkt tussen ons en tsja dit is het resultaat!
[12:36:09] Wouter | arnoniempje:
daarmee zijn wij gewoon goed hard genaaid seppe en dat weet jij ook wel

screentjes: http://puu.sh/qEYPK/2d4ccbbb17.png
Waarop mijn antwoord was, nadat ik redelijk gepikeerd was: http://puu.sh/qEYSR/92b153ba28.png

Zo hoop dat deze stab duidelijk is gemaakt en zo zien we weer dat er stabbers blijven rondlopen op tw.
Sorry voor de lange post
sorry.jpg
 

DeletedUser72963

Guest
Wij zitten natuurlijk in oorlog met Mono maar doen hier niet aan mee. Vijandige recruits zijn not done in onze stam.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leuk en aardig, maar dit is geen stab. Dit is gewoon een deel van Tribalwars en een van de onderdelen die het spelletje interessant maakt. Elke speler is vrij om zijn eigen stam te kiezen en zijn eigen strategieën toe te passen. Wanneer het account Arnoniempje geen toekomst meer ziet in Mono, wat ik heel goed kan begrijpen trouwens, dan staan zij vrij om een ander onderkomen voor hun account te zoeken. Nogal logisch dat dit stiekem en sneaky zal gebeuren, want anders zijn ze direct de pineut en is hun account verloren.

Kortom, een account mag (stiekem) overstappen naar een andere stam indien zij deze overstap daarna wel met beide partijen goed afhandelen. De benadeelde partij, in dit geval mono, zal een NAP-aanbod moeten krijgen (of iig een tijd niet aangevallen worden). De overstap is dan misschien nog wel niet netjes, maar zeker geen stab.

Kan er een slotje op dit topic, een onvolledige post zonder degelijke onderbouwing en bewijzen dat de desbetreffende partij ook echt stabt is niets waard. Krijg net tevens een foto doorgestuurd die bewijst dat Arnoniempje wel degelijk stabben wilde voorkomen en het netjes wilde afhandelen :

zngxn1ou5slmh.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Ik ga hier ff reageren als 1 van de leiders van Crows.

Wij nemen geen spelers aan van stammen waar we mee in oorlog zijn. Arnonienpje wordt nu door het slijk gehaald maar voelde zich uit onze gesprekken duidelijk niet op zijn plaats en niet gesteund. Of dat terecht is gaat het niet om.

Als hij had gejoined gaf hij gelijk aan geen enkele info door te spelen. Hij zocht puur een stam die hem wel het gevoel gaf hem te steunen. Dit kan je dus zeker geen stab noemen.

Hij joinde niet omdat we hem dat niet wilden bieden maar omdat we niet onze principes uit de weg gaan qua vijanden die joinen. Ondanks dat deze vijand een vriend is van mij en nog een stamleider.
 

DeletedUser72154

Guest
Goed gehandeld van Crows

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die screenshots van arno nu
 
Reactiescore
489
Dit is inderdaad geen stab, eerder vies spel aangezien wij als acc heel wat onnodig def zijn verloren bij Arnoniempje. En ik denk wel dat het een wanhoopspoging is aangezien Andre er niet is atm en het vele janken om def/vv's uit Arnoniempje
 

DeletedUser

Guest
Screenshot_2016-08-18-00-26-11[1].png Ten eerste;

Ik was aan het aftellen tot deze post zou verschijnen, duurde toch nog langer dan verwacht!:)
Seppe, jij hebt werkelijk geen moreel besef hea. Jij bent stamleider van Mono, maar wat doe je dat slecht in diverse opzichten.
Je laat ten eerste hier maar 1/3 van het verhaal zien, wat al getuigt van een gebrek aan zelfreflectie. Ik zal het voorbeeld
geven en beginnen met te zeggen dat wij inderdaad de aanval op jou wilden inzetten! Alleen is daar blijkbaar niet bij gezegd
dat we dit zouden doen nádat alles rond was wat betreft onze plannen, en 5 dagen nádat wij dit bekend hadden gemaakt aan jullie.

Wat betreft BreakingHabits, dat is wel even een stukje anders gegaan hea.. Heb dat vanmiddag al in de mono skype chat gezet maar
blijkbaar blijf je je eigen verhaal zelf geloven! Er is gedreigd met een kick vanuit de leiding (no1rules) onder druk van jullie (4foat)
om ongegronde redenen.
Ik heb tijdje geleden screenshots gemaakt van deze PM-wisseling nadat ik de vv van no1rules had gedraaid, ik stuitte op deze pm's
zodoende. Nu is het zo dat ik geen idee heb hoe ik die hier neer moet zetten, (sst, ik weet het) zal de screenshots naar iemand
door kunnen sturen zodat die ze hierneer kan zetten. Belangrijkste waar het om ging is dat 4foat graag mee wou snoepen van de dorpen
van breakinghabits (alex, die op arnoniempje zou komen spelen), en dus zei dat zijn edels klaar stonden. Tevens stond in deze pm dat ons dit
gezegd moest worden UIT STAMBELANG, oftewel, de dorpen moesten naar 4-foat gaan. Terwijl Alex op arnoniempje zou komen te spelen! 10 dorpen
waren de afspraak, uiteindelijk zijn dit er rond de 15 geworden.

Wij hebben ervoor gekozen om het met NIEMAND te hebben over deze stab (want ja, dit is wel een stab naar mijns inziens, in zo'n vroeg stadium
een 15-tal gratis dorpen onder je neus door te zien glijden is niet leuk). puur omdat het toch alleen maar onrust zou veroorzaken.

Ik reageer op deze post omdat ik wil voorkomen dat onze naam hier bedoezeld wordt. Sinds het begin van de wereld hebben wij alles
gegeven voor MONO, vv's gedraaid, actief geholpen met os sturen etc, alleen de band met 4-foat is nooit goed geweest en hun egoïstische
speelstijl is nu de oorzaak ervan dat wij beschuldigt worden van een stab. Overigens kan met Deus Hephaistos gepraat worden over
eventuele twijfels, met hem hebben we deze zaak besproken en hij kan beamen dat wij gezegd hebben niet te gaan stabben. Hier zou
gewoon de 5-daagse afspraak gelden. Aangezien wij niks geen steun van jullie gehad hebben in verhouding met wat jullie hadden kunnen doen
is onze keus om naar crows te gaan niet meer dan logisch.

wat verder duidelijk moet wezen is dat ik helemaal niks tegen welke speler dan ook in Mono heb (uitgezonderd 4-foat uiteraard^^), heb een leuke
tijd gehad met de meesten, probeer je alleen niet te laten manipuleren door dictator Seppe!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
489
Heel leuk verhaal, vergeet er vooral ook niet bij te vertellen dat wij jou een pm hebben gestuurd dat wij massa gingen doen op BreakingHabbits. Jullie negeerde die pm en paar dagen later zeggen jullie dat jullie ermee gaan fuseren terwijl je wist dat alles al gereed stond voor de massa ;)

Dus ja, wij wouden de dorpen die wij voor ogen hadden inderdaad edelen, die stonden trouwens ook al geclaimd toen dus ik snap het probleem niet :D
 

DeletedUser

Guest
lol, beetje groot, maar daar is het/de(?) screenshot.

En verder ga ik hier niet verder over lopen bitchen, ik heb mijn zegje gedaan, weet dat ik niet verkeerd bezig ben geweest en daar is het voor mij nu klaar mee.
 
Reactiescore
489
Je weet evengoed dat Ouss geen stamleiding is, wij hebben enkel tegen hem gezegd wat er destijds is geregeld tussen 4Farmers/leiding Mono. Dit omdat de gesprekken met jullie 3 dagen vastliepen omdat Breaking en jullie niet meteen wouden zeggen of jullie dorpen wouden afgeven of niet
 

DeletedUser77704

Guest
Als Ouss geen leider is waarom benaderde je hem dan in die situatie? Waarom liet je hem dan het woord doen?

Beetje vaag dit 0.0
 

DeletedUser77014

Guest
Oussama zegt toch dat hij het gaat doorgeven, je ziet toch duidelijk dat hij er niet op in gaat. (rofl)
Er spelen meer spelers op dat account, dacht je dat hij solo speelde? (rofl)
 

DeletedUser64230

Guest
Ik zie meer ego spelers dan stabbers tbh
Go on with life people
 

DeletedUser76166

Guest
Pff, waar gaat dit nou eigenlijk over, een speler die wil overstappen naar crows en vervolgens door de stamleiding van de huidige stam wordt gekickt? Beide actie's zijn niet echt een stab, nogal nutteloos topic vind ik..
 

DeletedUser64230

Guest
Zelfs IK maakte voor die (wel echte) stab bij mij geen topic :0
Kan je dit beter bij top/flop spelers gooien haha
 

DeletedUser

Guest
Grappig hoe Mono afkomt met dit verhaal. Zelf hebben ze wel de vv van een Firm account geaccepteerd om zo dorpjes te krijgen. Maar daar hebben ze natuurlijk weer excuses voor.

Top logica!
 

DeletedUser64230

Guest
Weetje wat ik vind..
Het liefst de sleutels van een zieke ferrari ofzo, maar thats not the issue here

Dat mensen echt teveel aankomen met, ah ja, zij zeggen dit en doen zus, kijk ze eens gaan! Lekker veel klagen misschien denkt iedereen dan dat die speler een stommert is en hem echt een lesje leren op t AF!
Om vervolgens geen dingen te bieden die de wereld kan gebruiken om "slecht gedrag" aan te pakken.

Hierna komt de "claim fase"
Party 1 - Omg jij deed dit, daar kan je toch niet mee wegkomen.
Party 2 - Ooja, maar toen deed jij dat, dat was ook niet leuk!
Party 1 - Ja maar dat was alleen omdat jij zus deed :(!
Party 2 - en dan durf je vervolgens zo te doen?
Party 3 - JONGENS PARTY 4 HEEFT AL DEZE DINGEN AL GEDAAN MAAR NIEMAND ZEGT ER WAT VAN

^ een beknopte versie van een AF discussie omtrent stabbers ^

Geen oplossingen of manieren waarop het in de toekomst anders aangepakt kan worden
Gewoon loze flodders schieten naar mensen die 100 meter verderop staan.

Leer discussieren of start geen discussie ;p iedereen is onnodig aan het kijken wie het kleinste piemeltje heeft en hoe ze dat het best kunnen meten, en het wordt saai
Breng leven hier, slacht elkaar af met keiharde feiten die mooie diplomatische genadeslagen kunnen zijn! Haat! Verderf!

Edit:

ps. Ik weet dat dit soort discussies de trend zijn op t AF latelijks, maar start nou geen discussies als je weet dat je argumenten op geen enkel vlak fataal kunnen zijn :D beepboop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.540
Grappig hoe Mono afkomt met dit verhaal. Zelf hebben ze wel de vv van een Firm account geaccepteerd om zo dorpjes te krijgen. Maar daar hebben ze natuurlijk weer excuses voor.

Top logica!

We kregen een VV van Firm in de handen gedrukt, hoe is dat ooit onze fout? Bovendien zijn we toen uit de stam gestapt op het VV account om het eerlijk te houden, we hadden zelfs de skype groep van Firm kunnen joinen...

Dat was echt niet ons probleem, sorry hoor.
 
Reactiescore
2.478
Ik snap nooit waarom het veranderen van een stam als stab word gezien. Iedereen wie dit spel speelt heeft recht op het kiezen van een stam waar hij of zij zich prettig bij voelt. Het is de taak van een stamleider om ervoor te zorgen dat dit ook het geval is. Kortom deze 'Wouter' heeft besloten zich niet lekker te voelen in de stam. Dit is ook bevestig aangezien er hierboven werd geschreven dat er weer een meningsverschil was op skype. Als dit gebeurt is het de taak van de leiding om te zorgen dat dit wordt bijgepraat en iedereen tevreden te stellen. In mijn ogen is het dus de schuld van de leiding en de stam als een speler weg wil uit een stam.

Andre (die ook op Arno speelt) kwam vanochtend met een zin. Hij zou als stabber worden gezien. Ik ken Andre van de W45 tijd en hij was daar de loyale stamnoob. Ik vind het opmerkelijk dat de leiding van Momo hem niet in bescherming heeft genomen, aangezien hij hier niks van wist. Ondertussen is alles geregeld volgens mij en komt hij op een ander acc.'

Verder sluit ik me aan bij Kayo, dat hij nog eens wat nuttigs kan brabbelen.
 
Bovenaan