Het algemene rapportjes topic

DeletedUser67517

Guest
Mijn god, dit is toch niet het algemene rap topic. Jullie weten dat ik jullie farms pik. Maar bekijk het positief en als een feit. Door mij hebben jullie binnenkort meer tijd. Meer tijd want TW dat word niks. Misschien dat je dan eens een dame fix. Ik rap voor idealen en voor wereldvrede. Maar voor jullie het door hebben heb ik in je bek gescheten. Fok ol de haters. Peace out.
 

DeletedUser67517

Guest
Elko Elko mijn babyboo. In onze torri doen taalfouten er niet toe, als je mijn corrigeert doe ik poepoepoe, Met mijn 9mm in de back in mijn hood. Met Ramona op een scooter toettoettoet.
 
Reactiescore
276
Mijn god, dit is toch niet het algemene rap topic. Jullie weten dat ik jullie farms pik. Maar bekijk het positief en als een feit. Door mij hebben jullie binnenkort meer tijd. Meer tijd want TW dat word niks. Misschien dat je dan eens een dame fix. Ik rap voor idealen en voor wereldvrede. Maar voor jullie het door hebben heb ik in je bek gescheten. Fok ol de haters. Peace out.

Ik zie dat de nieuwe "like" knop ook nadelen met zich meebrengt
 

DeletedUser73657

Guest
cartoon-network-gif-haters-powerpuff.gif
 

DeletedUser76972

Guest
backtime war :p

image.jpg
image.jpg[
image.jpg

image.jpg
image.jpg
 

DeletedUser74339

Guest
backtime war :p

image.jpg
image.jpg[
image.jpg

image.jpg
image.jpg

vond de kata's persoonlijk wat minder. Maar gelukkig waren de edels al gemaakt en eindigde de backtime war met een ge-edeld dorp voor Deceiver of the Nine. Iets met slapende reuzen niet wakker maken . Backtimes waren wel leuk tho.
 
Reactiescore
660
Die kata's verantwoorden voor een stuk de def accountjes die tegenwoordig gemaakt worden. Wat een kloterij.
 
Bovenaan