Het algemene rapportjes topic

DeletedUser8159

Guest
3 treintjes nog wel. Lijkt me uitermate sterk. De enige spelers in de buurt die treinen hebben zitten bij hem in de stam vermoed ik.
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg allemaal aanvallen op nieuwe dorpen, met een zeer lage toestemming, het was een mislukte cancelsnipe, hij moest tussen de 1 en 2 edel komen.
De 3 edel had ik wel, met deff uit een ander dorp.



andere speler die tevens aanviel met edels

Handyman23 heeft gewonnen
Aanvallers geluk
-10.8%
rabe.png
klee_grau.png

Moraal: 100%

Aanvaller: Handyman23
Herkomst Rugby world (575|497) C45

Aantal: 0 0 100 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 100 0 0 0 0 1


Verdediger: Evangelie volgens Lucas
Doel: Ghost Boy (571|498) C45

Aantal: 0 700 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 20 0 0 0 0 0 0 0




en nog een aantal losse aanvallen...

De Edelslachter staat nu op 2:p

ik kreeg edels op nieuwe dorpen vanmorgen, dat vind ik de kenmerken van een laffe noob.



Daarnaast was dat andere rapportje een backtime op mijn toekomstige co, niet huilen dat je alles kwijt bent, maar hij had meer aanvalstroepen toen dan jou:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeg dit kan ook gewoon allemaal in 1 post he
Geen idee hoe dat moet.
Ik krijg elke keer iets van dat ik dat niet kan plaatsen vanwege het aantal tekens...

heb het dus nu maar ingekort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Ik kreeg allemaal aanvallen waren op nieuwe dorpen, met een zeer lage toestemming, het was een mislukte cancelsnipe, hij moest tussen de 1 en 2 edel komen.
De 3 edel had ik wel, met deff uit een ander dorpen



andere spelers die tevens aanvielen

Handyman23 heeft gewonnen
Aanvallers geluk
-10.8%
rabe.png
klee_grau.png

Moraal: 100%

Aanvaller: Handyman23
Herkomst Rugby world (575|497) C45

Aantal: 0 0 100 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 100 0 0 0 0 1


Verdediger: Evangelie volgens Lucas
Doel: Ghost Boy (571|498) C45

Aantal: 0 700 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 20 0 0 0 0 0 0 0




en nog een aantal aanvallen...

Edelslachter staat nu op 2:p

ik kreeg edels op nieuwe dorpen vanmorgen, kenmerken van een laffe noob.



Daarnaast was dat andere backtime op mijn toekomstige co, niet huilen dat je alles kwijt bent..

Hij had meer aanvalstroepen toen dan jou:p


Je wilt bedoelen dat je hebt ge-edeld zonder je ter dege voor te bereiden of de omgeving in te schatten. Wat er overigens noob is aan edels op nieuwe dorpen sturen ontgaat me ook. Lijkt me net slim niet?
 

DeletedUser74430

Guest
Edels op een pas overgenomen dorp noem ik liever een uitgelezen mogelijkheid dan een kenmerk van een laffe noob.
 

DeletedUser

Guest
Je wilt bedoelen dat je hebt ge-edeld zonder je ter dege voor te bereiden of de omgeving in te schatten. Wat er overigens noob is aan edels op nieuwe dorpen sturen ontgaat me ook. Lijkt me net slim niet?

Jonge wat snap jij nou van dat new gen gedoe.
 

DeletedUser

Guest
Je wilt bedoelen dat je hebt ge-edeld zonder je ter dege voor te bereiden of de omgeving in te schatten. Wat er overigens noob is aan edels op nieuwe dorpen sturen ontgaat me ook. Lijkt me net slim niet?

Ik vind het een laffe speelstijl, gezien het feit dat je parasiteert op het clearen/edelen van andere.
Maar je kan het ook als slim bestempelen, makkelijke dorpen als het lukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
276
Ik vind het een laffe speelstijl, gezien het feit dat je parasiteert op het clearen/edelen van andere.
Maar je kan het ook als slim bestempelen, makkelijke dorpen als het lukt.

Deze wereld is het boegbeeld van laf spelen en parasiteren, dus in dat opzicht past het wel in deze wereld.

Al is deze actie hier geen van beiden.
 
Reactiescore
3.583
3 treintjes nog wel. Lijkt me uitermate sterk. De enige spelers in de buurt die treinen hebben zitten bij hem in de stam vermoed ik.

Ik heb nergens beweerd dat het sterk was. Ik zeg dat het een gefaalde post van jouw was omdat de hele aanval op hem gefaald is.
 

DeletedUser73195

Guest
Ik vind het een laffe speelstijl, gezien het feit dat je parasiteert op het clearen/edelen van andere.
Maar je kan het ook als slim bestempelen, makkelijke dorpen als het lukt.
Dus je moet je vijandelijke buurmannen de weg plaveien om het optimale resultaat te behalen met hun clears/edels? Nee, natuurlijk niet. Zeker met duur herbouwen zorg je hiervoor dat je vijand een matiging krijgt in haar groei. Dat is toch een mooi instrument om een strijd te beslechten?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een laffe speelstijl, gezien het feit dat je parasiteert op het clearen/edelen van andere.
Maar je kan het ook als slim bestempelen, makkelijke dorpen als het lukt.

Lijkt mij in het begin van de wereld juist logisch om zo te handelen. Met 3 edels kom je meestal niet aan 100 toestemming... en zonder AH is het ook lastig ^^

Wellicht is het meer laf om een co te nemen die eerst een dorpje voor je uitbouwt. Dan rond gaat vragen of er iemand met hem wil fuseren om vervolgens door je co account spelers proberen over te nemen en dan na te edelen.
Kan je ook als slim bestempelen, maar toch laffer dan gewoon op je omgeving te letten en zelf je troepen in te zetten :)
 
Reactiescore
245
Wat worden de woordjes "laf" en "stab" weer vaak gebruikt altijd lachen. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jij bent ook om te lachen:D
 
Bovenaan