DeletedUser
Guest
Om voor once and for all de kata discussie af te sluiten. Klopt dat er wat fouten zijn gemaakt.
Zo heeft de Mono speler Joto nog even een paar AH's naar beneden gehaald en bleek mister Euphoria himself "per ongeluk" nota bene zelf meerdere hoofdgebouwen gesloopt te hebben:
Dus eerst Firm een zielige stam noemen en dan vervolgens 2 dagen later dit...
Dan, een rapportje van 1 clear kill... WOW Mono... Wel ik heb vandaag zoveel rapportjes gezien van def werk bij Mono, waarvan ik letterlijk van mijn stoel rolde. Soms van schrik, soms van verbazing, soms van het lachen, dat ik ze niet allemaal kwijt kan in 1 post...
Ik zou zeggen, hierbij een kleine selectie, pak er wat popcorn bij en enjoy...
Tja, foutje kan gebeuren...
Oeps, dorp weg terwijl m'n clear nog liep...
Oeps, nog 1, maar dat waren de edels die voor de recaps moesten gaan zorgen... Oh jee...
Oeps, weer 1, en dat terwijl de def ergens anders stond... Jeetje...
Tja, in het kader, waarom zou ik een dorp in het cluster van m'n tegenstander stacken...? Tja, wacht even ik speel nog steeds full off, dat is waar ook...
Jeetje No1, zit je nu weer niet op te letten...?
Nou, No1 toch, dodgen zou toch wel moeten lukken met 4 spelers op een account...? Of was Cactus weer eens zijn def skills aan het promoten...?
Edelcleartje met een buitje van 205k is natuurlijk altijd lekker meepakken...
Zo heeft de Mono speler Joto nog even een paar AH's naar beneden gehaald en bleek mister Euphoria himself "per ongeluk" nota bene zelf meerdere hoofdgebouwen gesloopt te hebben:

Dus eerst Firm een zielige stam noemen en dan vervolgens 2 dagen later dit...
Dan, een rapportje van 1 clear kill... WOW Mono... Wel ik heb vandaag zoveel rapportjes gezien van def werk bij Mono, waarvan ik letterlijk van mijn stoel rolde. Soms van schrik, soms van verbazing, soms van het lachen, dat ik ze niet allemaal kwijt kan in 1 post...
Ik zou zeggen, hierbij een kleine selectie, pak er wat popcorn bij en enjoy...

Tja, foutje kan gebeuren...

Oeps, dorp weg terwijl m'n clear nog liep...

Oeps, nog 1, maar dat waren de edels die voor de recaps moesten gaan zorgen... Oh jee...

Oeps, weer 1, en dat terwijl de def ergens anders stond... Jeetje...

Tja, in het kader, waarom zou ik een dorp in het cluster van m'n tegenstander stacken...? Tja, wacht even ik speel nog steeds full off, dat is waar ook...

Jeetje No1, zit je nu weer niet op te letten...?

Nou, No1 toch, dodgen zou toch wel moeten lukken met 4 spelers op een account...? Of was Cactus weer eens zijn def skills aan het promoten...?

Edelcleartje met een buitje van 205k is natuurlijk altijd lekker meepakken...