Het algemene rapportjes topic

DeletedUser7072

Guest
Ik besteed het uitbouwen van barbaren en bonus dorpen lekker uit.
 

DeletedUser77014

Guest
Iedereen om me heen krijgt hier en daar wat aanvallen binnen, behalve ik. :confused:
 

DeletedUser64036

Guest
haters gonna hate... maar zijn boerderij is wel lekker naar de ****
 

DeletedUser7072

Guest
Muur level was 4 dus was geen muur booster. Tegen een muurbooster zou ik het 100% terecht vinden, heb een schijthekel aan die spelers. Maar als ze hun muur zonder pp opbouwen moet je lief zijn ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Achja, kata's zijn wel onderdeel van het spel. Ik vraag me af hoe die normen en waarden zich op deze manier geevolueerd hebben. Als het aan mij lag was alles wat niet tegen de officiele tw regels is(- stabben) gerechtvaardigd.
 

DeletedUser7072

Guest
Anders gebruiken jullie toch ook gewoon kata's. Kwestie van speltheorie, uiteindelijk zijn beide partijen het zo zat dat het voordeel van een kata NAP in het belang is van beide partijen.
 

DeletedUser75778

Guest
Anders gebruiken jullie toch ook gewoon kata's. Kwestie van speltheorie, uiteindelijk zijn beide partijen het zo zat dat het voordeel van een kata NAP in het belang is van beide partijen.
Ik neem aan dat het niet lang kan duren voordat Mono een actie-reactie beleid gaat voeren, mocht deze trend zich voortzetten. En dat is ook meer dan logisch, je laat je accounts niet ongestraft de afgrond in schieten.
 

DeletedUser77014

Guest
Zal waarschijnlijk wel een kata NAP komen. HoA en Firm die BG zijn, maar verschillende manieren van aanvallen accepteren, klopt niet echt.
 
Reactiescore
1.729
Kata nap ben ik zelf ook wel een voorstander van. Katas alleen op vp of muur.
 

DeletedUser7072

Guest
Tenzij je target massaal pp inzet om de muren te boosten, dan mag je van mij wel de boerderijen omver halen.
 
Bovenaan