Het algemeen Nederlandse politiek topic

DeletedUser

Guest
Vond dit wel een gemis op het forum.
Bespreek hier in de breedste zin over de Nederlandse politiek.

Om een onderwerp meteen mee te geven: De bezuiniging plannen van de huidige regering.

Het topic hoeft niet één bepaalde draad te volgen, alles kan besproken worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Discrimineer die Belgen maar weer :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Geduld is een schone zaak ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Ik vind dat ze wel iets minder mogen bezuinigen! :)
 

DeletedUser18987

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

AoW-leeftijd omhoog.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Minder bedoel ik, ik zou bij geen JSF vliegtuigen kopen. en AoW omhoog
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Van mij mogen ze de HRA wel is aanpakken.
 

Deleted User - 9131

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

AoW omhoog, JSF niet kopen, bezuinigen op Nederlandse staat. Rijke mensen meer betalen.
 

DeletedUser49251

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

AoW leeftijd omhoog, geen JSF.


Zeker niet bezuinigen op onderwijs. In mijn ogen zijn de basisscholen hier in Nederland niet om van op te scheppen.
De kinderen met moeite krijgen extra hulp, de kinderen die het te makkelijk hebben krijgen een beetje extra werk. Die 'snel-lerende' kinderen belanden op de HAVO/VWO, en die 'minder snel-lerende' belanden op het BASIS/KADER.
Die kinderen op het BASIS/KADER hebben er moeite mee, de helft van de kinderen op HAVO/VWO heeft niks uitgevreten op de basisschool. Alleen maar zitten klooten...

Daar mag toch wel wat meer aan gedaan worden.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

AoW leeftijd omhoog, geen JSF.


Zeker niet bezuinigen op onderwijs. In mijn ogen zijn de basisscholen hier in Nederland niet om van op te scheppen.
De kinderen met moeite krijgen extra hulp, de kinderen die het te makkelijk hebben krijgen een beetje extra werk. Die 'snel-lerende' kinderen belanden op de HAVO/VWO, en die 'minder snel-lerende' belanden op het BASIS/KADER.
Die kinderen op het BASIS/KADER hebben er moeite mee, de helft van de kinderen op HAVO/VWO heeft niks uitgevreten op de basisschool. Alleen maar zitten klooten...

Daar mag toch wel wat meer aan gedaan worden.
bron?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

AoW leeftijd omhoog, geen JSF.


Zeker niet bezuinigen op onderwijs. In mijn ogen zijn de basisscholen hier in Nederland niet om van op te scheppen.
De kinderen met moeite krijgen extra hulp, de kinderen die het te makkelijk hebben krijgen een beetje extra werk. Die 'snel-lerende' kinderen belanden op de HAVO/VWO, en die 'minder snel-lerende' belanden op het BASIS/KADER.
Die kinderen op het BASIS/KADER hebben er moeite mee, de helft van de kinderen op HAVO/VWO heeft niks uitgevreten op de basisschool. Alleen maar zitten klooten...

Daar mag toch wel wat meer aan gedaan worden.

Hier heb je gelijk in, ik deed op de basisschool echt niks. Binnen 5 min klaar met hw, de rest van de tijd op school mocht ik op de computer. Nu zit ik op VWO en doe het ook zonder moeite. Dus ik moet zeggen dat de basisschool qua moeilijkheid echt omhoog moet.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Maar ik denk niet dat je dat zo makkelijk kan aanpassen. Je kunt kinderen toch niet al op hun 8ste ander onderwijs gaan geven?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.


Niet de topic titel veranderen naar eigen belang.
De 2e link is mijn topic, en gaat enkel en alleen over de PVV en hoe zij zich manifesteren binnen het Nederlands Politiek Spectrum, dus alle buitenlandse affaires of bevindingen en handelingen buitengesloten.
Dit is gewoon een globaal topic, iedereen heeft er wel een mening over in de hoop zo doende meer forum bezoekers te trekken.
Dat jij het verschil niet kan opmaken tussen diverse topics is verder niet mijn probleem nochtans dat het de bedoeling van dit topic onderuit haalt. Zie je geen nut in dit topic post dan niet. Je zult wel vaker mee maken hier dat vaste stam gasten hier iets proberen te doen of een bijdrage proberen te leveren voor de community zelf.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Rutte wilde voor de verkiezingen geen JSF en nu wel opeens? Verder is het het Wilders kabinet, VVD heeft niks van zijn programma erdoor gekregen globaal gezien.
Dikke vinger naar de kiezers dus :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het algemeen Nederlandse Politiek topic.

Hier heb je gelijk in, ik deed op de basisschool echt niks. Binnen 5 min klaar met hw, de rest van de tijd op school mocht ik op de computer. Nu zit ik op VWO en doe het ook zonder moeite. Dus ik moet zeggen dat de basisschool qua moeilijkheid echt omhoog moet.

Ik snap niks van het -in België vrij bekende- VWO, VBO, weet ik veel wat nog allemaal onderwijs-systeem (althans de afkortingen zijn bekend, inhoud minder). Maar het begrip 'basisschool' echter begrijp ik wel. Het woord zelf zegt het reeds; BASISschool. Deze heeft de bedoeling de leerling te vormen, deels ook op te voeden naar een wezen dat in de maatschappij kan overleven.
Het luxueuze gedeelte, de andere, de niet-levensnoodzakelijke kennis zal pas later komen in het secundair onderwijs (BE) of in het VWO-weetikveelwatnog-systeem (NL).

Jouw laatste uitspraak betwijfel ik dus ontzettend sterk.
 
Bovenaan