Het 1 geheim systeem

Het 1 geheimen systeem

  • Bewaren en opnieuw gebruiken

    Stemmen: 15 57,7%
  • Heb liever dominantie / meerdere geheimen / Runedorpen.

    Stemmen: 11 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Reactiescore
2.489
Zoals jullie weten was W55 een Test om te kijken of het systeem waarin er van elk geheim 1 was een werkbare oplossing was als wereldeinde.

Nudat de wereld op zijn einde loopt horen we graag jullie feedback.

Kunnen we dit systeem herhalen, is het een leuk eindsysteem?

Met vriendelijke groeten,
Het TribalWars.nl Team
 

DeletedUser78746

Guest
Ik ben er een voorstander van omdat ik het gevoel heb dat je niet telkens aangevallen word.
Zelf stapte ik laat in de wereld, ik dacht dat ik het niet echt zou halen om dat er iemand van par bij me zat, maar ben nog niet aangevallen door hen dus mij lijkt het dat ze zich meer bemoeien met de geheimen dan met groeiende spelers, zo ervaar ik het.
 
Reactiescore
1.049
Ik ben er een voorstander van omdat ik het gevoel heb dat je niet telkens aangevallen word.
Zelf stapte ik laat in de wereld, ik dacht dat ik het niet echt zou halen om dat er iemand van par bij me zat, maar ben nog niet aangevallen door hen dus mij lijkt het dat ze zich meer bemoeien met de geheimen dan met groeiende spelers, zo ervaar ik het.
Dus je doet het om minder last te hebben...
 

DeletedUser10388

Guest
Vindt de geheimen wel grappig. Dat laatste dorp met geheim is nog verdomd lastig terug te pakken
 

DeletedUser78746

Guest
Als je er ff bij na denkt is het toch wel geniaal gedaan.
Een stam die 10 keer zo goed is als de rest van de wereld heeft alle geheimen in handen, en dan net voordat ze hebben gewonnen is er iemand die een geheim veroverd, en dan(omdat niemand wilt dat de wereld vergaat) stuurt iedereen deff naar die gozer(die ze geeneens kennen) ik vind het best wel mooi. Maar goed, ik weet dat het dorp vol met deff staat en par hun troepen er daarop vergooit, maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten.
 

DeletedUser78183

Guest
Wat mij betreft hoeft dit systeem niet meer terug te komen.
Hoewel het natuurlijk grappig is om 2000+ clears klaar te zetten om op 1 laatste geheim dorp te gooien is het zwaar belachelijk om ruim 3 maanden de wereld te domineren terwijl je hem niet kunt afsluiten omdat er 1 geheimdorp overblijft :D
We zijn 'm kwijt geraakt door eigen inactiviteit, maar wat mij betreft hoeft het systeem niet terug te keren. Zorgt imo enkel voor minder activiteit en het rekken van een wereldwinst.
 

DeletedUser76221

Guest
Wat mij betreft hoeft dit systeem niet meer terug te komen.
Hoewel het natuurlijk grappig is om 2000+ clears klaar te zetten om op 1 laatste geheim dorp te gooien is het zwaar belachelijk om ruim 3 maanden de wereld te domineren terwijl je hem niet kunt afsluiten omdat er 1 geheimdorp overblijft :D
We zijn 'm kwijt geraakt door eigen inactiviteit, maar wat mij betreft hoeft het systeem niet terug te keren. Zorgt imo enkel voor minder activiteit en het rekken van een wereldwinst.

Misschien had ik dat dorp toch beter ondersteunt met tqb :(
 

DeletedUser78932

Guest
Versterking (Zilver - Level 3)

Ondersteun andere spelers in 500 gevechten.

Volgende level: Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten!

526 / 3.000 (op 2 dagen)

Ik had het dorp liever nog wat langer ondersteund.

nakal.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik ben er een voorstander van omdat ik het gevoel heb dat je niet telkens aangevallen word.
Zelf stapte ik laat in de wereld, ik dacht dat ik het niet echt zou halen om dat er iemand van par bij me zat, maar ben nog niet aangevallen door hen dus mij lijkt het dat ze zich meer bemoeien met de geheimen dan met groeiende spelers, zo ervaar ik het.

FYI: Je word gedoogt.

Als je er ff bij na denkt is het toch wel geniaal gedaan.
Een stam die 10 keer zo goed is als de rest van de wereld heeft alle geheimen in handen, en dan net voordat ze hebben gewonnen is er iemand die een geheim veroverd, en dan(omdat niemand wilt dat de wereld vergaat) stuurt iedereen deff naar die gozer(die ze geeneens kennen) ik vind het best wel mooi. Maar goed, ik weet dat het dorp vol met deff staat en par hun troepen er daarop vergooit, maar dat moeten ze natuurlijk zelf weten.

Klap klap. Eén of andere clown stuurt random even met een paar teammates 20 edelclears op een dorp en gaat vervolgens met de pet rond om te schooien bij iedereen om wat extra defjes om de wereld te kunnen rekken. De actie is gelukt. Bedankt dat een wereld die gesloten had kunnen zijn nog eens een halve maand langer duurde door een aktie van iemand die eigenlijk geen ruk op deze wereld deed. Wat dat betreft: Chapeau. Die actie valt onder dezelfde categorie als clusterfucken, maar hey gefeliciteerd met de ODD, ODOS en pure haat die je uit het 'plezier' haalt een wereld die al afgelopen is weer nieuw leven in de blazen. Par heeft deze week beter dan ooit met elkaar samengewerkt om die schooiers van de kaart te vegen en heeft inmiddels alle geheimen in bezit, zoals voorheen.

Misschien had ik dat dorp toch beter ondersteunt met tqb :(

Als je het nu wilt volzetten is dat prima, hoor.

@Duckje, als je nog een keer met zo'n systeem komt, pleur dan niet 75% van de geheimen in twee continenten, maar verdeel ze rechtevenredig en fix wat meer geheimen (bij voorkeur 16 á 20), zonder duale geheimen. Nu moet je als stam het oplossen en zorgen dat alle geheimen geannexeert zijn en de ray of influence sterk genoeg is om de rimnoobs, CF-ers en stabbers af te houden.
 

DeletedUser20542

Guest
Waarom zo zuur? Het was al een half jaar lang duidelijk dat Par zou winnen. Het werd jullie ook niet heel moeilijk gemaakt imo. Ik vond het wel een grappige actie de afgelopen ±2 weken. Ondanks dat je bij Par zit, kun je het alsnog wel waarderen dat er spelers zijn die wel nog weerstand willen bieden.

Versterking (Goud - Level 4)
Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 17.947

Hadden en nog veel meer kunnen en moeten zijn :p

Over onnodig de wereld rekken gesproken. Met nog 3 uur te gaan tot de wereld eindigt, verlaten Par spelers de stam inclusief 1 geheim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78746

Guest
Ik dacht dat par en punt achter de wereld wou zetten, dat dou je niet door er nog eens 48 uur extra bovenop te doen.
 
Reactiescore
1.454
Ik dacht dat par en punt achter de wereld wou zetten, dat dou je niet door er nog eens 48 uur extra bovenop te doen.

Ik denk dat een noobje zijn plaats weer even moet kennen...

Verder, wat lord ghost whisper zegt over de geheimen ;)
 

DeletedUser78746

Guest
Ik denk dat een noobje zijn plaats weer even moet kennen...

Verder, wat lord ghost whisper zegt over de geheimen ;)

Ik denk dat dat noobje op mij slaat, maar je kan gwn opmaken aan iedereen van par dat ze wouden dat de wereld zo snel mogelijk ging stoppen, en ja wat ik dan bedoel is: dat je dat niet doet door er uit te gaan(par) en enr dan weer in te gaan.
 
Reactiescore
1.454
Ik denk dat dat noobje op mij slaat, maar je kan gwn opmaken aan iedereen van par dat ze wouden dat de wereld zo snel mogelijk ging stoppen, en ja wat ik dan bedoel is: dat je dat niet doet door er uit te gaan(par) en enr dan weer in te gaan.

Het gaat om het feit dat je gedoogt wer en hier heel trots komt vertellen dat je de wereld een beetje hebt lopen te rekken. Je werd gedoogd, maar je hebt geen significante waarde gehad voor deze wereld. Die instelling heb je duidelijk wel, dus moet je weer op je plaats gezet worden.
 

DeletedUser78746

Guest
Euh, ik weet niet hoor maar ik heb de wereld niet gerekt, dat heeft Pyralvex gedaan door een geheim over te nemen, het enigste voordeel dat dat voor mij was dat ik in de ranglijst een paar plekjes ben opgeschoven, had mij niets uitgemaakt of de wereld vorige maand was gestopt of vorige week.
 
Bovenaan