Herrineringen topic wereld 10

DeletedUser

Guest
euhh is het niet

didn't make sense at all?

omdat het verleden tijd is ^^

en W10 was mijn eerste wereld vanaf de start alleen vond de instellingen toch niet zo leuk

en heb de verkeerde stam gekozen beter bij smurf kunnen gaan ipv ROF
 

DeletedUser

Guest
euhh is het niet

didn't make sense at all?

omdat het verleden tijd is ^^

en W10 was mijn eerste wereld vanaf de start alleen vond de instellingen toch niet zo leuk

en heb de verkeerde stam gekozen beter bij smurf kunnen gaan ipv ROF

Nope ;s
Het ging over een feit dat ik zei.
Dus ging niet over het verleden :)
 

DeletedUser

Guest
euhh is het niet

didn't make sense at all?

omdat het verleden tijd is ^^

en W10 was mijn eerste wereld vanaf de start alleen vond de instellingen toch niet zo leuk

en heb de verkeerde stam gekozen beter bij smurf kunnen gaan ipv ROF

Eén ontzettend babbelzieke stamleider op het Algemeen Forum en voor de rest allemaal spelertjes die maar wat blij waren dat ze een uitnodiging ontvingen van de toenmalige nr1 stam .
Je keuze voor ROF was een duidelijk bewijs dat het je eerste wereld was want dan staart men zich blind op punten en veel stamgenoten in de buurt.
(tijd van de eerste weken van W10 :))
 

DeletedUser

Guest
Heb ik dat gezegd :confused::eek: Ik denk dat ik zelden zo vriendelijk was in een post.
Kgeef uitleg en de waaroms zitten er bij.

ROF is een stam die pakweg 2-3weken leefde en gelegen was in C44. Eens het edelen begon slonk hun puntenvoorsprong (met +40leden) als sneeuw voor de zon tegenover kleinere stammen als er waren Dispar en Smurf. die langer bleven bestaan ;) En ook die stam v BormSie, die edelden ook vlotjes door in onze beginperiode. Al was die stam ook geen lang leven geschoren.
Daarna kreeg Bormsie zijn kuren (of 7e eigenaar/kies zelf maar) en zichzelf wijsmaakte dat C68 zijn territorium zou zijn, was ook z'n enige kans om toprankings te blijven halen.
Bormsie is de voorlopig van het RIM-gedrag van Viper/Lagoon en andere DEMO's.

Allemaal zaken die jij hoogstwaarschijnlijk niet wist. (al is het Bormsie-verhaal je mss wel al eens verteld)
Vermits dit een herrineringentopic is, kan het niet slecht zijn dat de spelers die er waren van in het begin van W10 meer uitleg verschaffen omtrent de oudste gebeurtenissen.
Zij waren er tenminste bij..
 

DeletedUser

Guest
ik vraag iets dus dan heb je het idd niet gezegd nee, anders is het ook geen vraag?:confused:
 

DeletedUser22609

Guest
Ik weet nog dat ik speelde op W10 ^^ Dat was een mooie tijd in Smurf en Dispar. De veranderingen die er nu zijn zijn erg leuk om te zien, ook nog genoeg bekende namen in Sangu haha. Ik denk er soms nog wel eens aan terug :$
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik speelde op W10 ^^ Dat was een mooie tijd in Smurf en Dispar. De veranderingen die er nu zijn zijn erg leuk om te zien, ook nog genoeg bekende namen in Sangu haha. Ik denk er soms nog wel eens aan terug :$

ik ken jou idd nog. was jij niet ook in iCon aka B2B?
 

DeletedUser

Guest
groeneplant :eek:

ik heb nog een spotprent van jou die ik nooit kon gebruiken,
je was barbaar net voordat ik hem wou posten :mad:
 

DeletedUser22609

Guest
@ Dash, nee hoor heb niet in die stammen gezeten ;)

groeneplant :eek:

ik heb nog een spotprent van jou die ik nooit kon gebruiken,
je was barbaar net voordat ik hem wou posten :mad:

Haha, ik zou hem graag nog willen zien ;p al moet ik ook bekennen dat ik al een tijdje ervoor niet meer te zien was op W10. Vind ik nu best jammer achteraaf..
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor jou dan nog eens ^^

spotprentgroeneplant.jpg
 
Bovenaan