Herrineringen ophalen..

DeletedUser51324

Guest
Beste,

Ik vindt het altijd wel eens leuk om herrineringen van bijvoorbeeld het begin van W11 op te halen, maar ook grote veranderingen zoals hoe PNMM & .I. -> Vision werden.
Graag zie ik ook wel eens screenshots van de ranglijsten van in het begin van W11, midden W11 enzovoort.
Screenshots zijn welkom ..

Gelieve enkel hierover te discussiëren én niet over gebeurde herrineringen ruzie te maken :rolleyes:

Franky Hudders
 

DeletedUser39302

Guest
Goede oude herrineringen zijn voor mij toch wel de tijden dat de orignele spelers nog op de acounts kikkerbizz, Franky hudders, Azertje, Virtues, johanna enz zaten, en zit de orginele spelers er nog wel op dan is het de extra Co die er in de loop van de tijd bij is gekomen die ik betreur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51324

Guest
Goede oude herrineringen zijn voor mij toch wel de tijden dat de orignele spelers nog op de acounts kikkerbizz, Franky hudders, Azertje, Virtues, johanna enz zaten, en zit de orginele spelers er nog wel op dan is het de extra Co die er in de loop van de tijd bij is gekomen die ik betreur.

De spelers vet gedrukt zijn nog altijd de originele? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Herineringen ophalen..

Toen we met een paar mensen van THBLSH (The Black Shields, die afkorting klinkt nog steeds leuk :D) uit W6 overkwamen naar W11 om met een nieuwe lei te starten en de ambitie de beste stam van de wereld te maken: PNMM.

Dat waren ik, Cheffrey, Flamezzz, Stukkene (als ik er een een comeback zou willen zien maken...), muiss, ridder kai, cratec, misschien vergeet ik er nog een paar :)
 

DeletedUser51324

Guest
Ik weet nog mijn top 30 stam met 10 leden : 10.
Haha!

Maar ik wil graag de ranglijst van begin 2009 eens zien :p
 

DeletedUser51324

Guest
Ik herriner me nog hoe ik dacht dat Gulio7 echt bij de top 3 ging komen ... Maar het zat er dus niet in.
 

DeletedUser

Guest
Intern bij ons nog wel goed bekend, maar blijft een grappige anekdote: op een bepaald moment gingen we de een of andere aanvallen (Tone als ik mij nog goed herinner). En Flamezzz stuurde naar Barmy Army (z'n buur) een bericht om het aanvalsplan nog ff te overlopen. Alleen had hij 'afzender' en 'onderwerp' van zijn PM omgewisseld :D Zat die vent nog online ook natuurlijk.
Een kwartier later bericht op het forum met 'ik heb iets stoms gedaan' ofzo :p Dan maar holderdebolder die aanval direct gestart, en toch nog vrij goed verlopen als ik me goed herinner.


Offtopic: kan die titel eens aangepast worden want die spelfout is geen zicht...
 

DeletedUser

Guest
Intern bij ons nog wel goed bekend, maar blijft een grappige anekdote: op een bepaald moment gingen we de een of andere aanvallen (Tone als ik mij nog goed herinner). En Flamezzz stuurde naar Barmy Army (z'n buur) een bericht om het aanvalsplan nog ff te overlopen. Alleen had hij 'afzender' en 'onderwerp' van zijn PM omgewisseld :D Zat die vent nog online ook natuurlijk.
Een kwartier later bericht op het forum met 'ik heb iets stoms gedaan' ofzo :p Dan maar holderdebolder die aanval direct gestart, en toch nog vrij goed verlopen als ik me goed herinner.


Offtopic: kan die titel eens aangepast worden want die spelfout is geen zicht...

Typisch vlammetje ^^
 

DeletedUser50794

Guest
Mijn beste tijd gaat toch terug naar de ~FA~ tijd. Was voor mij een hele leuke tijd met een goede groep spelers!;)
 
Bovenaan