HELP, ik ken de basics maar ik weet nie hoe ze toe te passen!!

DeletedUser77841

Guest
beste,

Ik ben Delog.
Ik speel dit spel al enkele jaren met periodes, dit omdat ik zie dat alle dorpen om me heen sneller groeien en sneller rekruteren dan ik.
Ik zou graag hulp krijgen hierbij, nu ik net ben begonnen op wereld 72, en toch echt wel eens wat verder wil geraken in deze wereld.

Alvast bedankt aan iedereen dat me hierbij wil helpen.

MVG Delog
 
Reactiescore
5.595
Je mag me sowieso een bericht op het forum sturen met al je vragen, dan kan ik die rustig beantwoorden. Ik speel zelf geen w72, maar misschien dat iemand hier op het AF dicht bij je ligt en je wel bij de hand wil nemen.
 

DeletedUser77841

Guest
@lord-toms als ik specifieke vragen heb zal ik dit zeker doen, ik zit vooral met het probleem dat ik niet weet welke gebouwen ik nu prioriteit moet geven. en of het normaal is dat ik soms 3/4 uur wacht tot dat ik een volgende upgrade kan doen (d.m.v. te weinig grondstoffen). op "guides"vind ik ook dat je bijna continu moet rekruteren maar hier heb ik de grondstoffen niet voor.
 
Reactiescore
2.039
Reactiescore
2.478
beste,

Ik ben Delog.
Ik speel dit spel al enkele jaren met periodes, dit omdat ik zie dat alle dorpen om me heen sneller groeien en sneller rekruteren dan ik.
Ik zou graag hulp krijgen hierbij, nu ik net ben begonnen op wereld 72, en toch echt wel eens wat verder wil geraken in deze wereld.

Alvast bedankt aan iedereen dat me hierbij wil helpen.

MVG Delog

Stuur A Lone Wolf een PM op W72, ik zal daar je vragen beantwoorden ;)
 
Reactiescore
2.368

DeletedUser74138

Guest
Op een trage wereld zoals 72 gewoon alles in grondstof levels en farm troepen/rooftochten steken, en tegelijk je kazerne en stal wat uppen. Nadien gewoon rustig naar AH toe werken
 
Reactiescore
28
Barbaren farmen levert early game weinig op, het beste is spelers farmen (hiervoor moet je wel offensief starten) of roven. Een van de belangrijkste elementen waardoor andere sneller groeien is helaas pp abuse
 
Bovenaan