Help... Hoe speel ik TribalWars?

DeletedUser

Guest
Inzicht heb je, of heb je niet.
Dat ga je echt nie van een ingame teacher leren.


Feitelijk is het spel in 2 maanden met gemak deftig aan te leren, daarna is het aan jezelf hoe je het toepast.
Mensen zullen het spel sneller leren in een stam met mensen die het beter kennen, dan in een stam vol newbs, ongeacht het niveau van de teacher.

inzicht kan je ontwikkelen adhv ervaringen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, speel je 5jaar dan heb je al zoveel fouten gemaakt dat je in de toekomst amper nog fouten zal maken.

en het project van IGT is dan ook een TIJDELIJK opvangcentrum voor als er vragen zijn of hulp nodig. Enkel de teachers blijven langer in die stam... als je dat nog neit door had :rolleyes:

Hmm.. Nu ben je jezelf wel even aan het vast praten hé. Je kreeg zelf pas na ongeveer 5 jaar inzicht in het spel! :rolleyes:

na 2 maand is het spel aan te leren, betekent niet dat iemand als Amokro het ook zo snel snapt :D
 

DeletedUser48745

Guest
inzicht kan je ontwikkelen adhv ervaringen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, speel je 5jaar dan heb je al zoveel fouten gemaakt dat je in de toekomst amper nog fouten zal maken.

en het project van IGT is dan ook een TIJDELIJK opvangcentrum voor als er vragen zijn of hulp nodig. Enkel de teachers blijven langer in die stam... als je dat nog neit door had :rolleyes:



na 2 maand is het spel aan te leren, betekent niet dat iemand als Amokro het ook zo snel snapt :D

Alsof je na 5 jaar al alle situaties hebt meegemaakt :rolleyes:. Als je inzicht niet hebt komt dat er na de 1ste fout niet opeens bij hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Alsof je na 5 jaar al alle situaties hebt meegemaakt :rolleyes:. Als je inzicht niet hebt komt dat er na de 1ste fout niet opeens bij hoor ;)

iemand die 5 jaar speelt zal ondertussen zowel de start, midgame als late game hebben mee gemaakt.
Zijn eigen ervaringen + de ervaringen van zijn vrienden/stamgenoten (die hoogstwaarschijnlijk even noob zijn en dus zelf ook fouten gaan maken) zijn op zich toch echt wel genoeg om niet meer al te vaak een stomme fout te begaan hoor...

het enige verschil tussen een goede speler en een topper is het inzicht... maar zonder inzicht geraak je ook al redelijk ver hoor
 

DeletedUser48745

Guest
iemand die 5 jaar speelt zal ondertussen zowel de start, midgame als late game hebben mee gemaakt.
Zijn eigen ervaringen + de ervaringen van zijn vrienden/stamgenoten (die hoogstwaarschijnlijk even noob zijn en dus zelf ook fouten gaan maken) zijn op zich toch echt wel genoeg om niet meer al te vaak een stomme fout te begaan hoor...

het enige verschil tussen een goede speler en een topper is het inzicht... maar zonder inzicht geraak je ook al redelijk ver hoor

Orcfighter speelt ook al 5+ jaar hoor, is da een goede speler?
 

DeletedUser

Guest
Orcfighter speelt ook al 5+ jaar hoor, is da een goede speler?

geen idee, maar een goede starter in elk geval wel ondertussen...
trouwens als stammen zoals Amath W32 zo'n speler aan nemen, moeten ze toch wel iets kunnen aangezien ze zelf zeggen enkel de elite van de elite aan te nemen? :rolleyes:
 

DeletedUser48745

Guest
geen idee, maar een goede starter in elk geval wel ondertussen...
trouwens als stammen zoals Amath W32 zo'n speler aan nemen, moeten ze toch wel iets kunnen aangezien ze zelf zeggen enkel de elite van de elite aan te nemen? :rolleyes:

Als ze hem aangenomen hebben vind ik het wel een erg slechte recruit. Die komt iedere wereld inderdaad top-20 maar wordt zo weer weggespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Nu ben je jezelf wel even aan het vast praten hé. Je kreeg zelf pas na ongeveer 5 jaar inzicht in het spel! :rolleyes:

Nee, pas na 5 jaar de juiste co's ;)

iemand die 5 jaar speelt zal ondertussen zowel de start, midgame als late game hebben mee gemaakt.
Zijn eigen ervaringen + de ervaringen van zijn vrienden/stamgenoten (die hoogstwaarschijnlijk even noob zijn en dus zelf ook fouten gaan maken) zijn op zich toch echt wel genoeg om niet meer al te vaak een stomme fout te begaan hoor...

het enige verschil tussen een goede speler en een topper is het inzicht... maar zonder inzicht geraak je ook al redelijk ver hoor


Duidelijke troll inderdaad, klopt werkelijk niks van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik speel terug vanaf Klessik 3 al hoor :p
Enkel niet op werelden met extra PA settings.

Ja, dat principe zouden we allemaal moeten hebben. Heb het zelf namelijk ook niet dus daar schiet het al niet mee op.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik toonde me kont, & ik had per direct fans die me gs overschakelde voor me account.
 

DeletedUser

Guest
geen idee, maar een goede starter in elk geval wel ondertussen...
trouwens als stammen zoals Amath W32 zo'n speler aan nemen, moeten ze toch wel iets kunnen aangezien ze zelf zeggen enkel de elite van de elite aan te nemen? :rolleyes:

Goede interner ja. Of versta jij onder starten enkel farmen? Elke wereld is die zodra die aangevallen wordt, ongeacht het niveau van de tegenstander, meteen weggeadelt.
 

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief, maar als ik me aanmeld, moet ik dan beslist in de opleidings-stam?
 
Bovenaan