Help Heterob aan een vriendin topic

Reactiescore
770
hele topic offtopic. ik stel voor dat we buspotje zoeken voor hem

idd dit dus

tief eens op cona je voert eigenlijk gewoon een skype gesprek hier

vieze bredaap
 
Reactiescore
770
en ik zeg dat dat bepaald persoon wss toch niet op mij valt of zou vallen en het toch al raar gaat vinden te daten met klasgenoot van vroegr :D
 

DeletedUser61134

Guest
Rob, ik weet dat het moeilijk is maar je moet me vergeten!
20 jaar denk je alleen aan mij, maar het moment is aangebroken om verder te gaan!
Accepteer Glenns hulp en stop je neus in een oud klasgenoot!
 
Reactiescore
770
gvd tgaat niet om jou indische boomaap
 

DeletedUser61134

Guest
gvd tgaat niet om jou indische boomaap

Hebben we het eerder over gehad.
Alles draait om mij in mijn ogen :oops:

IS bestaat ook alleen omdat ze mij willen ontmoeten, als ze daarvoor door heel Europa moeten vechten,, so be it :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kan niet iedereen liefhebben, maar je kan wel iedereen neuken.

- Bukowski
 

DeletedUser61161

Guest
en ik zeg dat dat bepaald persoon wss toch niet op mij valt of zou vallen en het toch al raar gaat vinden te daten met klasgenoot van vroegr :D
Al geprobeerd haar dronken te voeren? En vanuit daar kan je dan verder gaan.
 

DeletedUser67517

Guest
Het wordt maar eens hoog tijd voor Bobbe om uit de kast te komen.
 

DeletedUser7072

Guest
Rob gaat gewoon voor de wizard status begrijp dat dan! Jullie proberen hem van het zuivere pad af te brengen, maar de enige waarmee hij een relatie heeft is God.
 

DeletedUser

Guest
“For those who believe in God, most of the big questions are answered. But for those of us who can't readily accept the God formula, the big answers don't remain stone-written. We adjust to new conditions and discoveries. We are pliable. Love need not be a command nor faith a dictum. I am my own god. We are here to unlearn the teachings of the church, state, and our educational system. We are here to drink beer. We are here to kill war. We are here to laugh at the odds and live our lives so well that Death will tremble to take us.”

- Bukowski
 

DeletedUser40402

Guest
[10-2 14:31] Glenn: Ik heb echt van die million dollar ideas soms maar ben te lui om er iets mee te doen


True that
 

DeletedUser40402

Guest
Toevallig iemand hier die niet zo lui id mijn ideeën wil helpen uitvoeren en schatrijk worden?

Idee 1:
Een robot die de rekken aanvult. Ge maakt ne robot die adhv een scanner spullen uit het magazijn haalt en die op een kar plaats. De codes die hij gescand heeft slaat hij op en daardoor weet hij in welke rij en plaats hij moet zijn. Op de vloer staan ingebouwde onzichtbare codes zodat de robot weet welke rij hij is en naar toe moet en de robot heeft ook sensoren waardoor hij nergens tegen rijdt. Om de juiste plaats te vinden gaat hij naar een rek waarbij er op een vooraf ingestelde code ook gescand kan worden wat daar staat. Dan scant hij adhv gewicht van rek (rek heeft ook sensoren die alles bijhoudt), de grootte en breedte van wat nog in het rek staat wat er nog in staat qua stock en wat er moet bijgevuld worden. Dan vult hij alles bij en gaat hij door naar volgende product. En dit alles 's nachts zodat hij niemand in de weg rijdt.

Idee 2:
Smart mirrors beginnen steeds meer op de markt te komen. Ik wil een toepassing ontwikkelen die helpt bij het kledij kopen! Je gaat voor de spiegel staan en laat hem je lichaam calibreren. Daarna ga je naar kledingsites, download je hun catalogus waar alle kleren inzitten die ze in hun collectie hebben. Je kan aan de zijkant van je spiegel nu vrij navigeren tussen de verschillende kledingsoorten die ze hebben. Als je iets ziet die je leuk vindt tik je het aan waarna hij door je afmetingen perfect weet hoe de kleding aan jouw lijf zou passen en toont hij eigenlijk jezelf voor de spiegel met de kleren aan zonder dat je ze eigenlijk aan hebt! Dan kan je direct zien hoe het je staat en of het er leuk uit ziet zonder dat je alles moet passen. Vanuit de spiegel kan je het dan ook gewoon online kopen.


Iemand die wil helpen?
 
Bovenaan