Help Heterob aan een vriendin topic

DeletedUser73204

Guest
Meh, denk dat het westen/midden en zuiden gemiddeld toch wel wat betere vechters zijn dan het noorden he...

Ja dat denken ze altijd wel maar ze worden gewoon keihard de kroeg uitgeslagen als ze een grote waffel hebben. vooral de westerlingetjes heb altijd lawaai.
 

DeletedUser7072

Guest
En hoe pak jij dat soort kneusjes aan dan? Geef je ze wel eens een flinke mep om ze wat bij te leren over je provincie?
 

DeletedUser61161

Guest
Westerlingen zijn ook slappe zakken. Randstadkneusjes die even stoer willen doen in de "voor hun" inferieure provincie om hun oestrogeengehalte te verbergen.

Inderdaad, de echte bazen wonen gewoon in het midden van Nederland.
 

DeletedUser40402

Guest
Sterk zijn is overrated. Doe ik lekker niet aan mee.

Robje moet overigens gewoon iets meer durven, zit ik al maanden te zeggen maar hij negeert het!
 

DeletedUser61161

Guest
Beter ontvoeren we de vriend van Rebecca en koppelen we hem aan haar? Hopelijk kan die haar dan wat goeds bijleren.
 

DeletedUser72524

Guest
Sterk zijn is overrated. Doe ik lekker niet aan mee.

Robje moet overigens gewoon iets meer durven, zit ik al maanden te zeggen maar hij negeert het!

Idd, maar daarom dacht ik als we hem in contact brengen met vrouwelijk schoon dan moet het goed komen. En dan niet de vrouwen hier, dan krijg je types als Rebecca.
 

DeletedUser40402

Guest
Zelfs als hij contact heeft met vrouwen durft hij niets meer dan dat te proberen, zit hij gewoon voor eeuwig in de friendzone!
 

DeletedUser72524

Guest
Jaa daarom doen wij het voorwerk, maken we haar al een beetje vochtig.
 

DeletedUser40402

Guest
Jaa daarom doen wij het voorwerk, maken we haar al een beetje vochtig.
Njah das het beetje hetzelfde als een voorgerecht uit een sterrenrestaurant eten en dan je hoofdgerecht uit de vuilnisbak langs de straat halen. Dat moet je dan ook niet meer hebben.
 

DeletedUser72524

Guest
Njah das het beetje hetzelfde als een voorgerecht uit een sterrenrestaurant eten en dan je hoofdgerecht uit de vuilnisbak langs de straat halen. Dat moet je dan ook niet meer hebben.

Wanneer je het meest honger heb, werken jouw smaakpapillen het meest;)
 
Bovenaan