Helden van het vrije forum - wereld 43

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Waarde Helden,

Door de jaren heen op het algemeen forum mag het toch wel vast staan dat 1 forum nimmer zijn echte waarde heeft verloren en in tijden van teloorgang van tribalwars altijd heeft geschitterd in haar activiteit en bazenposts.

Het bevreemd mij dan ook zeer wat voor arrogante toon sommige spelers op de wereld en andere- fora aanslaan wanneer ze in het bijzijn van onze, voor hun haast goddelijke, aanwezigheid.

Het lijkt me dan ook niet meer dan gepast om deze proleetjes eens flink de les te leren en laten weten waar zij staan in de rangorde. Niet alleen ingame maar ook op het af zullen we ze met de grond gelijk maken tot ze weer de pose aannemen waar we ze achterlieten wanneer we de werelden verlieten om ons te scharen op het vf. Namelijk gebogen op de knietjes buigend voor uwe heer en uwe meester "het /vf".

Wereld 43 zal het einde van deze maand beginnen, zo is het bekend gemaakt en wat de instellingen ook zijn, het vrije forum zal weer eens haar superioriteit waar maken. En misschien, heel misschien, kan heb plebs nog wat van ons leren.

Waarde helden, waarde helden, grijp deze kans om u naam weer te laten gloreren op het slagveld en af te rekenen met niet alleen de verloedering op het forum alsook de verloedering ingame! Dat wij samen als broeders nog eenmaal de genotten mogen meemaken van de spanning die je voelt van die eerste minuut dat je op tw zit, op welke plaats zal ik spawnen, ligt sebastian vollemond misschien in mijn 9x9? Hoeveel barbjes zitten er in mijn 15x15. En daarna genieten in de skypechat waar we stankov kunnen uitlachen omdat ie alweer zijn troepjes doodloopt op een spike en dat we samen jaloers zijn op bucker jos die claimt al 7 k buit te hebben terwijl hij natuurlijk liegt!

Dit allemaal samen nog eenmaal herleven en dan samen een borrel drinken als onze naam in de hall of fame prijkt, laat wereld 43 de laatste bazenwereld zijn, waar wij, u en ik, de helden van het /vf/ zullen schitteren tot de eeuwigheid.

Vrije forum!
 

DeletedUser72975

Guest
Ik doe mee, alles voor het VF!

We moeten wel zorgen dat iedereen nu in de buurt komt te liggen, en niet aan de andere kant van de map, zoals op de classic gebeurde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik doe mee, alles voor het VF!

We moeten wel zorgen dat iedereen nu in de buurt komt te liggen, en niet aan de andere kant van de map, zoals op de classic gebeurde.

Willen we echt voor de winst gaan is dat niet ideaal met het oog op een mooie cluster. Willen winnen is risicos nemen, wat dat betreft ook afwachten of windrichting kiezen mogelijk is.
 

DeletedUser72975

Guest
Ja risico's zijn natuurlijk nodig voor een overwinning, maar aan de andere kant van de map liggen gaat wel heel ver. Uitnodigen werkt dan wat beter. Voor een optimale clustervorming moet je wel zover mogelijk weg uitnodigen (bedoel ik mee dat iemand een uitnodiging stuurt die het verst weg ligt, en degene die is uitgenodigd weer iemand uitgenodigd, dan krijg je volgens mij wel een breed cluster), anders kom je met edelen in de problemen wie welk dorp krijgt.

Dark-Night en Evil Big, gaan wij weer met zijn drieën spelen?
 

DeletedUser74593

Guest
En wanneer voldoe je aan de eis om mee te mogen spelen? (a)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Misschien doe ik wel mee!

Mooi!

Tijd om oude strijdbijlen te begraven en als vereend /vf/ naar buiten te treden.

En wanneer voldoe je aan de eis om mee te mogen spelen? (a)

Het spellen forum wil ik ook zeker meerekenen als een /vf/ deel. Daar jij naar mijn weten altijd een fanatiek wvw speler bent geweest zal ik jou ook in onze gelederen willen scharen. Nu actief hier zijn zal je zeker niet misstaan.

Welkom the winger.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zal de speedkampioen eenmalig terugkeren?

Het vrije forum telt een groot aantal oude helden...

Wie kent niet de verhalen van anthraxxis, die demo73 eigenhandig talloze dorpen afhandig maakte. Of Ridder flos, een naam die nog steeds mensen doet schrikken die w18 speelden. Of Bik en rode trap, the predator winnaar van talloze speeds en ook op werelden vaak de nummer 1 positie heeft gehouden


Maar ook jij Davey, bent 1 van onze helden. Een speedheld niet te verstaan. Het zou me een grote eer zijn met jou onze tegenstanders te overwinnen.

Ik kijk er naar uit
 

DeletedUser52001

Guest
Ik wil overigens anders wel als co spelen bij iemand? Kan ik de pa verzorgen xD
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Mag ik mee doen?

De laatste maand heb ik je hier veel gezien, niet altijd tot mijn genoegen moet wel worden gezegd. Echter zij aan zij tegenover de vijand leer je je echte vrienden kennen.

Ik wil je zeker een kans geven, maar hoe weet ik of je wel een echte trouwe /vf/er bent en niet bij de kleinste tegenslag op zal geven?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook speedkampioen maar dit spel heb ik nooit echt gekund
 

DeletedUser66220

Guest
Kunjack anders gaan we met biek het speedkampioen team oprichten?!
 

DeletedUser74593

Guest
Ik wil ook wel met iemand spelen dan. Ben niet zo een hele goede starter dus als er iemand is die dat kan :D
 

DeletedUser72975

Guest
Lol je hebt in Creed gespeeld, dan ben je beter dan de gemiddelde vrij forumer denk ik
 
Reactiescore
559
ik dacht dat jullie al op classic waren begonnen met zn allen? :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
ik dacht dat jullie al op classic waren begonnen met zn allen? :p

Dat was louter een warming up, zie het als een koel lentebriesje die een voorbode geeft voor de orkaan die komen gaat
 
Bovenaan