HELDEN - GOD

Reactiescore
533
Beste Beats en NO,

Langs deze weg stel ik met heel veel trots voor:
Helden_Boven_Alles_A.jpg


Geschiedenis:
Met Johnny zaten we in Beats uit loyaliteit voor QQEEZZ, al snel werd duidelijk dat we gewoon te verschillend zijn. En leek het voor ons beter de stam te verlaten zodat we ook geen gevoel hebben maar een blok aan het been te zijn.

We hadden ook de mogelijkheid om voor NO te gaan met een soli te schrijven en laten we duidelijk zijn gezien de ligging zou het sowieso wel haalbaar zijn geweest om te joinen. Toch hebben we besloten ook niet voor NO te gaan, omdat we ook daar vrezen voor 2 verschillende snelheden in TW-beleving (zie disuscussie Chrsta waar duidelijk werd dat interns toch nog primeren boven spelplezier en persoonlijke wensen van Christa).

Toekomst:
We gaan dan ook verder met onze stam GOD of HELDEN, je mag kiezen hoe je ons noemt. Dit is in tegenstelling tot DJ's wel bedoelt als een serieuze stam. Langs deze weg proberen we tegenkanting te geven aan de grootgewichten die Beats en NO droppen op deze wereld. Een wereld waar naar ons gevoel fout wordt gespeeld en de eindoverwinning van een wereld koppen mag kosten.

Voor de spelers op Johnny draait TW niet rond de wereld winnen, maar wel rond plezier beleven. Rond de wereld tonen wat het is om goed te zijn in TW en wij hopen ook leden te vinden in Beats, in NO die deze filosofie delen en de wereld echt ownen op een memorabele manier. Mensen die zich kunnen lostrekken van het bekrompen denken en mee willen strijden voor iets dat de moeite waard is om voor te strijden in een stam waar iedereen gelijk is, waar van iedereen evenveel verwacht wordt. In een stam waar spelbeleving cruciaal staat en dat niet enkel voor deze stam, maar ook andere stammen. Ook vijanden.

Langs deze weg nodig ik jullie ook uit om mee te werken aan het project HELDEN en soli's uit te sturen.

Filmpje zegt meer dan een duizend woorden:

Groetjes,
Bob, Niek, Daan, Robert en Tuur
 
Reactiescore
1.367
Veel plezier :)

Was trouwens niet tegen de wensen van christa in, deze dacht dat we de dorpen af wilden staan maar dat is nooit de bedoeling geweest om ze gratis weg te geven.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waar QQ gaat, gaat Johnny en omgekeerd.
Dat was het toch? :(
 
Reactiescore
533
Reactiescore
1.367

DeletedUser69389

Guest
Waarom geven mensen nog aandacht aan die psychopaat? Gewoon net zoals mij doen en lekker op negeren zetten. Word je beeldscherm tenminste niet zo vies van al die onzin en shit die ze post.
 
Reactiescore
533
Beste mensen,

Gelieve dit topic serieus te houden.

Tuur is deze AF-account dus daar kan je de accounts zien.
Niek is GANGSTERNIEK de geweldige.

Groetjes,
Tuur
 
Reactiescore
1.367
Beste mensen,

Gelieve dit topic serieus te houden.

Tuur is deze AF-account dus daar kan je de accounts zien.
Niek is GANGSTERNIEK de geweldige.

Groetjes,
Tuur

Hai :)
 

DeletedUser69389

Guest
Tuur is een held, hij is ook wel beter bekend als god, zorg dat je tot hem bidt en onze stam joint, je wil god wel te vriend houden:D
Had ik misschien overwogen als ik 57 speelde, maar dat doe ik niet. Dus nee bedankt.
 
Bovenaan