Heet van de naald!

Reactiescore
376
Blijkbaar spelen de spelers hierboven in infect en weten ze meer dan wij :)
Iedere uitleg die ik geef word een eigen draai gegeven, dus al met al best grappig



Het gaat me om interne infect aangelegenheden. Die vervalste pm's kunnen me niet schelen, de hersenspinsels die men er aan koppelt wel
Reageer dan niet als een randdebiel op een bericht wat niets met die 'hersenspinsels' te maken heeft.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Randdebiel is wel de juiste verwoording anders :cool:

Voor de reacties van iedereen daar boven ja, als je zulke dingen verzint nadat iemand van die stam het ontkent... :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Jij was toch degene die graag rapportjes liet zien op het AF he? Laat dan eens even zien dat Aux verliezen heeft geleden bij dit:

w8oB4in.png


Als jij kan aantonen dat RSaM en YKMN eerlijk gevochten hebben voor de dorpen van The Exorcist, The.Wolly en iSvennyyy dan geloof ik je en zwijg ik ;). Kom je weer met een uitvlucht dan ga ik je jammer genoeg toch moeten teleurstellen.

Morgen gewoon even naar de ODA stijgingen of een mogelijk gebrek eraan, weet je ook genoeg.

maar o wordt wel lachen als infect leden van aux zou rekruteren, weet je iig wel zeker dat je volledige geloofwaardigheid op het AF weg is.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan