Heer Stabs, Gerard

Reactiescore
571
Beste AF lezers,

De meeste zullen ongetwijfeld van hun weekend genieten. Helaas kan dit niet wachten.
Binnen Fix. hebben wij als stam een massa gedaan op de stam NAW. We hebben best veel winst gepakt en we bleven maar doorgaan.

Door een verbindingsdelen fout kon Heer Skils niet meer aanvallen. Zijn broer(tje) Ted het beertje had via dezelfde verbinding ook iets gedaan.
Mja dit houd ons niet tegen.. als stamzijnde zijn wij door blijven beuken. Ongeacht in wie zijn lijn het valt. Alle dorpen die wij pakken is er weer een minder bij de vijand.

Vrijdag begint NAW met een counter massa op onze stam. Daar waar meeste accounts OS sturen en reageren liet onze Heer Skils niks meer van hemzelf horen. Om 14:43 maakt hij uit het niets een stampost aan dat hij uit de stam gaat. Hij vond dat er te veel dorpen in zijn 'lijn' werden gepakt. Wat trouwens niet eens het geval was. Nog geen 3minuten later heeft hij de stam verlaten. Hij weigert om een normaal gesprek aan te gaan. Het enige wat eruit te halen was dat hij met z'n co's zou overleggen over een NAP. Wat trouwens ook echt hilarisch is, omdat hij solo speelt.

Onze Heer Skils heeft nu besloten om spontaan mee te doen met de massa van NAW. Je kan zeggen wat je wilt, maar een stam uitgaan en niet eens 12 uur wachten met aanvallen is te verdacht.. dit stond natuurlijk langer gepland. Mja ongeacht of dit langer gepland stond of niet. Het blijft enorm laag spel om een stam te verlaten en niet eens 12 uur later al meteen aanvallen te sturen.

Dus bij deze Gerard, je bent een vieze stabber. Succes man. Ben benieuwd onder welke naam je in andere werelden gaat spelen.

Weg met zulke spelers.

Alle bewijzen op een rijtje.

Zijn afscheidspost tijdstip 14:43
unknown.png


Tijdstip dat hij weg is gegaan 14:46

unknown.png


Pm tussen mij en Gerard.
unknown.png


Eerste aanval van Heer Stabs.

unknown.png
 
Reactiescore
1.242
Niet te vergeten dat ome Gérard een leidingsfunctie had binnen fix en dus alle troepeninfo kon beheren. Hij heeft zijn post ook 4uur later van de eerste Inc gestuurd. Bevelen delen nog lekker aan laten staan, ff meekijken bij de def aanvragen en dan maar stam geleaved om dan vervolgens de aanval in te zetten.

Zeer triest persoon.
 
Reactiescore
1.380
Gaat lekker daar bij Fix.

Heeft niet lang geduurd voor het volgende gezeik haha.

Maar inderdaad dit is in mijn ogen wel smerig spel. zou er meteen op gaan.
 
Reactiescore
3.452
Gerard Gerard >.<
Deze wereld niet met Action Reaction? Of speel je stiekem weer met 2 accounts op een wereld
 

DeletedUser69389

Guest
Is Richard ook weer lekker bezig? Trieste familie. Want Richard is net zo erg als Gerard. Met hun meerdere accounts bespelen....
 
Reactiescore
10
Gerard stuur me een DM waar je zulke opzichtige streken kan leren. Ik leer graag van de meester ;)
 
Reactiescore
201
hahahahahahaha hier kan ik nu werkelijk waar van genieten :biggrin:
Komt er lekker van he... jullie zij ook niet vies van een NAP onbesproken te beëindigen en dan geen uurtje later de edels te sturen.
 
Bovenaan