Heer Martos de stabber en kataer

  • Topicstarter Deleted User - 697374
  • Startdatum

Deleted User - 697374

Guest
Beste af gangers

Geen week op deze mooie wereld zonder een mooie stab lijkt het wel.

Ik zal bij het begin beginnen.

Een stamgenoot van ons lag onder vuur en wij besloten als accounts music is passion. en met de buurman pielemuis of the north een van de belagers weg te treinen. Deze trein getimed en liep dood. Snap dan best dat ze dan in onze lege dorpjes op bezoek komen met paar mooie aanvallen kijken wat er te halen valt. Deze was dan ook netjes gedodged en de gs opgemaakt.

43FWyhq.png

Dit was de eerst aanval en later kwam er ook nog een op mijn smid.

DGnyIsN.png

Dit was niet het beste dodgewerk had beter gekund maar was zondag ochtend ik ga niet iedere ochtend vroeg op voor dit spel.

Maar oke hierna is er contact geweest met de leiding van de stam van de speler. Uit dat contact kwam dat hij zou stoppen met kata's. Is goed kan ik mee leven moet je maar goed dodgen slim met gs omgaan en je troepen opbouwen en dan soms slim blocken snipen en je kent het allemaal wel.

8KUBGKP.png

Maar nee dit was niet het punt er kwam volgende dag gewoon weg weer een mooie aanval met kata's maar deze keer gezellig op mijn kazerne.

QoQj5gH.png

Hierna natuurlijk verhaal gaan halen waarbij hij instemde met de gs te vergoeden en ook een 2 dagen nap. Daarnaast meld hij ook even dat hij aan het testen was wat er ging gebeuren mocht hij nog eens de kata's uitlaten.

CD1wSjz.png

Maar wacht hier komt het mooiste van alles hij stond de volgende dag gewoon weer op de stop hoor de stabber.

yXNk8Yd.png

RDXhWIj.png


Deze 2 aanvallen waren de ochtend na het afspreken van de nap. De nap was net 1 dag bezig wat het een stab maakt. Welke definitie je ook hebt van stabs een nap negeren en toch door gaan met aanvallen is bij iedereen een stab. Ik hoop dat deze speler snel opgeruimd is al moet ik het zelf doen op een ander account.
 
Reactiescore
1.278
Lijkt inderdaad sterk op een stab, al moet ik zeggen dat de TG's zeker stukken duidelijker kunnen. Som
overzichtelijk op wat je wil/eist zodat deze misverstanden(?) niet kunnen voorkomen.

Voor de duidelijkheid ik praat niks goed, maar zorg dat het in de toekomst uitgesloten is dat er door je eigen communicatie onduidelijkheid ontstaat.

Voor de rest is deze speler natuurlijk een enorme eikel, dat is duidelijk. Maar waarom laat je hem zo eenvoudig je troepen molesteren :eek:, een confrontatie die je niet aankan altijd uit de weg gaan :D.
 

DeletedUser69785

Guest
Gast stop met wenen ik ben 1000+ punten kwijt geraakt aan stam KN (TheUltimateFighter, HanatielHawk, Tops, swordmanplayer) die mijn AH, smid en boer katapulteerden.
That's life en stop met zo goedgelovig te zijn allemaal. Als iemand zegt dat die u niet meer gaat kata'en moet u da niet direct geloven. En kan iemand AUB nog eens de definitie van een stab geven?
 

Deleted User - 697374

Guest
Lijkt inderdaad sterk op een stab, al moet ik zeggen dat de TG's zeker stukken duidelijker kunnen. Som
overzichtelijk op wat je wil/eist zodat deze misverstanden(?) niet kunnen voorkomen.

Voor de duidelijkheid ik praat niks goed, maar zorg dat het in de toekomst uitgesloten is dat er door je eigen communicatie onduidelijkheid ontstaat.

Voor de rest is deze speler natuurlijk een enorme eikel, dat is duidelijk. Maar waarom laat je hem zo eenvoudig je troepen molesteren :eek:, een confrontatie die je niet aankan altijd uit de weg gaan :D.
Tuurlijk groot gelijk had zeker duidelijker gemogen. Maar alsnog dit is geen misverstand die is met het volle verstand gedaan. Daarnaast had ik gisteren aangegeven te stoppen op dat account en ben dus vanochtend toen hij stabde niet gelogd en de eigenaar van het account duidelijk ook niet. Maar toen ik hoorde dat heer martos gewoon door gegaan is met aanvallen wou ik toch even een topic maken.

Gast stop met wenen ik ben 1000+ punten kwijt geraakt aan stam KN (TheUltimateFighter, HanatielHawk, Tops, swordmanplayer) die mijn AH, smid en boer katapulteerden.
That's life en stop met zo goedgelovig te zijn allemaal. Als iemand zegt dat die u niet meer gaat kata'en moet u da niet direct geloven. En kan iemand AUB nog eens de definitie van een stab geven?

Ik moet natuurlijk wel het hele verhaal laten zien en die kata's gingen daar aan vooraf. Maar oke de nap is van beide kanten geaccepteerd en dan komt hij toch weer langs voor de nap afgelopen is. Dat is in mijn ogen een stab, want de definitie van een stab is het niet houden aan afspraken en dan ineens aanvallen met of zonder edels sturen tijdens een nap. Of info en andere gevoelige info lekken aan de vijand.
 

DeletedUser72496

Guest
Gast stop met wenen ik ben 1000+ punten kwijt geraakt aan stam KN (TheUltimateFighter, HanatielHawk, Tops, swordmanplayer) die mijn AH, smid en boer katapulteerden.
That's life en stop met zo goedgelovig te zijn allemaal. Als iemand zegt dat die u niet meer gaat kata'en moet u da niet direct geloven. En kan iemand AUB nog eens de definitie van een stab geven?

Tja kerel. Iedereen haat jou en sea weed voor al jullie gedoe van de afgelopen weken. Met onder andere die nazi-stam (stamtag: Sieg H) op Casual 4 die bij heel wat mensen in het verkeerde keelgat geschoten is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69785

Guest
Stel u niet aan en blijf on topic, da was daarvoor al.
 
Reactiescore
3.457
Gast stop met wenen ik ben 1000+ punten kwijt geraakt aan stam KN (TheUltimateFighter, HanatielHawk, Tops, swordmanplayer) die mijn AH, smid en boer katapulteerden.
That's life en stop met zo goedgelovig te zijn allemaal. Als iemand zegt dat die u niet meer gaat kata'en moet u da niet direct geloven. En kan iemand AUB nog eens de definitie van een stab geven?
Kruip jij verdomme eens heel snel onder je steen terug!
 

DeletedUser69785

Guest
Dus omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik terug weggaan? Typisch AF.
Ben het toch beu met iedereen die hier elkaar aflikt en toch maar iets van aandacht en affectie van elkaar wil.

Hier wacht, ik zal basposts post liken, dan voelt hij zich misschien weer goed :)
 

Deleted User - 697374

Guest
Dus omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik terug weggaan? Typisch AF.
Ben het toch beu met iedereen die hier elkaar aflikt en toch maar iets van aandacht en affectie van elkaar wil.

Hier wacht, ik zal basposts post liken, dan voelt hij zich misschien weer goed :)
Ik wil er best over in discussie gaan heb dan ook normaal geantwoord doe dit neit voor de likes maar om te laten zien wat voor speler heer martos is.
 
Reactiescore
3.457
Dus omdat ik het niet met jullie eens ben moet ik terug weggaan? Typisch AF.
Ben het toch beu met iedereen die hier elkaar aflikt en toch maar iets van aandacht en affectie van elkaar wil.

Hier wacht, ik zal basposts post liken, dan voelt hij zich misschien weer goed :)
Duidelijk te kort aan de borst gezeten na zijn geboorte
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Oeh spannend dit. Belooft mooie wereld te worden om nooit te spelen.
 

DeletedUser79327

Guest
Ochgod de geitenwollensokkenmensen gaan weer klagen... Kan ik ook over KFC beginnen ofzo maar dat doen we niet omdat het toch niets uitmaakt aangezien het gewoon een spel is knuffel maar nog een boompje
 
Reactiescore
3.457
Ochgod de geitenwollensokkenmensen gaan weer klagen... Kan ik ook over KFC beginnen ofzo maar dat doen we niet omdat het toch niets uitmaakt aangezien het gewoon een spel is knuffel maar nog een boompje
Ah daar is nog zo’n stabber ^^
Nog aan het wenen na jullie laatste aktie?
Stabber steunt stabber,How sweet ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79327

Guest
Huh ik een stabber?

EDIT: ik heb gewoon gezegd toen dat ik het teveel drama vond maakt mij toch geen stabber?

EDIT2: het is inderdaad niet netjes geweest van de speler om aan te vallen van de NAP, maar ik vind het vreemd tegenwoordig dat wanneer er vuil/slim gespeeld wordt (gaat het over de smederij aanvallen etc, niet over de nap niet respecteren) direct contact gemaakt moet maken omdat het niet netjes is maar dan vraag ik mij af waarom er dan kata in dit geval zijn? Dat is gemaakt om gebouwen af te breken dus wanneer men dit gebruikt is het deel van het spel en zou ik er toch niet over klagen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69785

Guest
Ik wil er best over in discussie gaan heb dan ook normaal geantwoord doe dit neit voor de likes maar om te laten zien wat voor speler heer martos is.
Die laatste reactie was niet slecht naar u bedoelt ofzo. Gewoon naar de mentaliteit van het AF in mijn ogen.

Uit dat contact kwam dat hij zou stoppen met kata's.
Heb je bewijs dat dit gezegd is geweest? Wat powerwyt zegt lijkt in mijn ogen gewoon andere taal voor: Fuck off stam gaat voor. Als die stam het goedkeurt dat er smedlevels en boerlevels van hun vijanden aangaan dat is dat hun keuze.

Hierna natuurlijk verhaal gaan halen waarbij hij instemde met de gs te vergoeden en ook een 2 dagen nap
"Oké fair enough" antwoordt Martos op je bevel dat hij moet terugbetalen. Ik zie Martos hier nergens akkoord gaan met de NAP, ik kan wel begrijpen dat dat in uw ogen (het slachtoffer) wel zo is. Maar als ik met iedereen die ik katapulteer een NAP moet aangaan heb ik op het einde van de dag geen farms meer...

Voor de rest van het AF: het is niet omdat ik hier geen stab zie dat ik voor stabben ben. (Stop met illusies maken en leugens over mij te verspreiden als je niet eens het hele verhaal kent @Pedrosa ).

Ik en emotionaltitanic hebben noch gestabt noch stabs goedgekeurd. Dat dat hier beweert wordt is nogmaals het bewijs over wat ik iedereen hier probeer duidelijk te maken over het wenen en aflikken van elkaar op het AF. Vroeger was dit een plek waar vijanden elkaar konden BM'en en grapjes maken over elkaar en het naderhand weer gewoon vergeten of gewoon om te laten zien wat een topspeler je bent en dat alles volgende wereld weer gewoon vergeten. Nu is dit een plek om spelers zwart te maken en dingen te zeggen zoals "eens een stabber altijd een stabber".

Het zijn ook altijd dezelfde die hier komen (dit gaat niet over baspost) terwijl dit overal en altijd op de wereld (61) gebeurt. Soms moet je dingen zoals dit gewoon accepteren.
 

DeletedUser72496

Guest
Voor de rest van het AF: het is niet omdat ik hier geen stab zie dat ik voor stabben ben. (Stop met illusies maken en leugens over mij te verspreiden als je niet eens het hele verhaal kent @Pedrosa ).

Leugens over de nazi-stam op Casual 4? Hmmmm... o_O
Waarvoor jij en sea weed bestraft werden na supports van onder andere leden van Rebels (mijn stam).
Sea weed kreeg nog eerst een waarschuwing van één van onze stamgenoten om dit recht te zetten. Wat hij niet deed.

Nu probeer je alles goed te praten. Zal niet gaan hoor. :p

Toevallig zijn er altijd problemen met jou en (jawel) sea weed... Stab, nazi-stam en dat allemaal op 2 weken tijd :eek::rolleyes:

What's next guys? Hebben jullie al nieuwe ideetjes
 

DeletedUser79307

Guest
Beste azijnpissers van het AF

Als ex-stabber en gepensioneerd bm'er vind ik dit een prachtige actie van Heer Martos, niet alleen omdat die kata's op smid gooit, maar ook om het feit dat ie zijn schoenen veegt aan de NAP (''echt prachtig gedaan jongen, ben trots op je''). Bewijst nogmaals dat een pact gebaseerd op verbale verbintenis niks uitmaakt. Martos heeft slim gehandeld om zijn omgeving te verzwakken. Als ge dan erna als een bang schaapje gaat smeken voor een NAP (waar ik btw geen concrete afspraak over heb gelezen in de spoilers) dan moet ge al zeker nie op het AF komen janken voor medelijden. Nogmaals, kuddie's naar Heer Martos. Zal hem op mijn whitelist zetten samen met mijn goede vriend Dwayne Johnson.

Grappig wel, want deze zaken gebeuren wekelijks op welke wereld dan ook, hoe groot de omvang of impact ook mag wezen. Zodra de nub in kwestie er nood aan heeft om zijn traantjes te delen met het AF dan zijn er altijd de standaard straatvegers die 1 minuut na de forumpost het schaapje de melk geven waarnaar zij zohard verlangen.

Als het aan mij lag had ik vorige stab topics zo kunnen verwoorden dat jullie watersproeiers dit nog zouden geloven. :engel:

Ah daar is nog zo’n stabber ^^
Nog aan het wenen na jullie laatste aktie?
Stabber steunt stabber,How sweet ^^
actie*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69785

Guest
Nogmaals, je kent niet het hele verhaal. En zo versterk je enkel mijn punt. De mensen die wel de waarheid kennen weten dat er maar 1 persoon de schuldige is. En ik probeer niks goed te praten, ik probeer ook niks slecht te praten, jij wel.
 
Bovenaan