Heengaan van een vriend

Reactiescore
770
op messenger negeert hij mij tis echt een kwal
 
Reactiescore
756
Ik herinner me nog goed toen hij een foto plaatste met zijn mondkapje helemaal foutief aan, en toch dacht dat hij voldoende beschermd was.. Leuke tijden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
122
Ik wil graag mijn respect betuigen naar Noah en zijn naasten. Rip en gecondoleerd.. :(
 
Reactiescore
1.238
Naar horen zeggen had hij geen tijd door een massa om fatsoenlijk eten te maken terwijl hij in de nacht TW aan het spelen was. Vervolgens was hij aan een bedorven pizza begonnen en toen kreeg hij voedselvergiftiging.
 
Reactiescore
2.368
Ik denk dat hij dood is gegaan omdat zijn halfzus hem is komen exposen op dit forum???
 
Reactiescore
770
lag samen int ziekenhuis met tankerteuntje
 
Reactiescore
1.777
Op de kamer naast die van de vrouw van Johnny depp??
 

Deleted User - 487970061

Guest
Hardste cringe ooit. :redface: :redface: :redface:
Prima dat je ergens loopt te trollen hoor, doen er wel meer. Doe het wel daar waar het gepast is, dit is een serieus topic. Ik lach jou toch ook niet uit op de begrafenis van je opa? Dit gaat echt alle perken te buiten.
 

Deleted User - 487973071

Guest
@Calamus Incendium we hebben je altijd geaccepteerd zoals je bent. Ik heb zelfs nog pubg met je gespeeld. Ondanks je verwoedde mislukte pogingen om moderator te zijn. Is dit waar het mis is gegaan met ?
Okéeeee, droevig om te weten dat je het overlijden van jouw opa, moeder of vader, even triest vindt als het ‘digitaal overlijden’ van iemand op een spelforum...
 
Reactiescore
1.238
Okéeeee, droevig om te weten dat je het overlijden van jouw opa, moeder of vader, even triest vindt als het ‘digitaal overlijden’ van iemand op een spelforum...
Dus omdat het digitale vriendschap betreft mogen wij daar geen verdriet om hebben? Wat voor een harteloosmonster ben jij?


Oh wacht EQ van het niveau diepzeeduiken. Ik weet het weer.
 

Deleted User - 487973071

Guest
Dus omdat het digitale vriendschap betreft mogen wij daar geen verdriet om hebben? Wat voor een harteloosmonster ben jij?


Oh wacht EQ van het niveau diepzeeduiken. Ik weet het weer.
Nee, maar je bent wel een droeftoeter met een nog lagere EQ dan van het niveau diepzeeduiken als je dit vergelijkt met het overlijden van naasten.
 
Reactiescore
1.238
Nee, maar je bent wel een droeftoeter met een nog lagere EQ dan van het niveau diepzeeduiken als je dit vergelijkt met het overlijden van naasten.

Haha ik zie het al helemaal voor me in je eentje met dit warme weer achter je pctje gekocht van je pbg budget druk zitten te typen. Vergeet je niet af en toe een blokje redbull te drinken anders gaat je suikspiegel eraan.
 
Bovenaan