Heengaan van een vriend

Reactiescore
1.803
Veel fijne herinneringen
maken ons verdriet draaglijker.
Moge hij in de eeuwigheid

zijn schoontje vinden.
Na twee weken in comateuze toestand besloten wij hem in rust te laten gaan. Verslagen en met droefheid melden wij u het digitale overlijden van
Calamus Incendium
2011-2020

Dit melden u met droefheid

Simeco -
zijn geestelijke vader

Nonkel jos - zijn denkbeeldige nonkel
Stalov - zijn politieke inspiratie
Materlotti, itsDash, Anthraxxol - zijn naasten


"Huil niet omdat ik ga.
Wees blij omdat ik ben geweest."

Twee mislukte topics, langdurige inactiviteit op het forum en een schoontjesverslaving werden hem te veel.
Calamus wordt in kleine kring ten grave gedragen.
Rouwadres: NL Tribalwarsforum - tav Vrij Forum
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.803
Laat ons in dit topic mijmeren naar betere tijden, en samen herinneringen ophalen aan onze avonturen met Calamus.
 
Reactiescore
1.803
Beetje jammer dat @materlotti op de kaart staat. Naar ventje.

Verder hoop ik dat Calamus in de hemel moge vinden, wat zijn penis voor eeuwig in doet binden.
Toen Calamus nog onder ons was in niet-comateuze toestand, was de band met materlotti nog sterker. Uit respect daarvoor is hij in de kaart terechtgekomen.

Groetjes,
simeco
 
Reactiescore
1.577
Jammer dat Calamus op z'n sterfbed er niet in is geslaagd om zijn dubbele pet van VF'er en TW'er af te zetten. Wellicht overleefde hij die hartverscheurende keuze niet?
 
Reactiescore
1.803
ik maak je rouwboodschap over aan de familie
 
Reactiescore
1.271
Tis een triest ziektebed geweest. We hebben hem steeds verder af zien glijden. van af en toe in de nacht TW'en naar uiteindelijk een overdosis nachtelijk TW'en. Laten we hem echter beoordelen zoals hij was van voor dat deze verschrikkelijke ziekte vat op hem kreeg. Rust zacht CI.
 
Reactiescore
986
Beetje jammer dat @materlotti op de kaart staat. Naar ventje.

Verder hoop ik dat Calamus in de hemel moge vinden, wat zijn penis voor eeuwig in doet binden.

Jammer dat je bij zo'n betreurenswaardige gebeurtenis u genoodzaakt voelt om toch een sneer uit te delen. Je zou verwachten dat in tijden als deze deze randzaken even achterwege worden gelaten.

RIP Calamus, je was een goede vriend.
 
Reactiescore
2.386
Tot wederziens, calamietje incendium
 
Reactiescore
770
 
Reactiescore
1.803
Ik moest net weer denken aan Calamus. Weten jullie nog toen hij de kennisquiz organiseerde maar nooit afmaakte? Typisch Calamus haha... veel plannen, maar altijd met zijn hoofd bij de schoontjes :rolleyes2::tongue:

Ik mis je maat....
 
Bovenaan