Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser74552

Guest
2 helden hebben massa's van niks gekregen... Als er vol gebashed is op een account dan is het 2hos wel, dit valt ook te zien uit de dikke 3m boven iedereen als ODD. Viktor heeft echt edels zat getimed hoor en die 11 dorpen daar zijn er zeker 7 verloren op 1 dag omdat ik als eigenaar van het account er een hele week niet was. De aanvallen hebben toen zeker nog 2 weken doorgeduurd waar we slechts 4 dorpjes zijn verloren die eigenlijk al hopeloos lagen. Ik ben het met je eens dat het geen hoogwaardige massa's waren maar toch zeker een van de meest hoogwaardige deze classic. Dat viktor uiteindelijk de motivatie verloor omdat hij niks meer pakte ligt bij hem en niet bij ons. Zijn uiteindelijke falen in het aanvallen wil niet zeggen dat wij niet goed verdedigd hebben.. Er zijn dagen geweest dat hij toch zeker een dikke 15+ edels is verloren op een dag. Wat toch veel is op een dure edel wereld.
 

DeletedUser75558

Guest
2 helden hebben massa's van niks gekregen... Als er vol gebashed is op een account dan is het 2hos wel, dit valt ook te zien uit de dikke 3m boven iedereen als ODD. Viktor heeft echt edels zat getimed hoor en die 11 dorpen daar zijn er zeker 7 verloren op 1 dag omdat ik als eigenaar van het account er een hele week niet was. De aanvallen hebben toen zeker nog 2 weken doorgeduurd waar we slechts 4 dorpjes zijn verloren die eigenlijk al hopeloos lagen. Ik ben het met je eens dat het geen hoogwaardige massa's waren maar toch zeker een van de meest hoogwaardige deze classic. Dat viktor uiteindelijk de motivatie verloor omdat hij niks meer pakte ligt bij hem en niet bij ons. Zijn uiteindelijke falen in het aanvallen wil niet zeggen dat wij niet goed verdedigd hebben.. Er zijn dagen geweest dat hij toch zeker een dikke 15+ edels is verloren op een dag. Wat toch veel is op een dure edel wereld.
Omdat viktor niks meer pakte? Sorry maar jullie maakte echt constant dodge fouten, hij is gestopt na de ban en omdat ik altijd maar vv moest draaien, niet omdat jullie nou zo goed waren lol. Stuur maar screens van hoeveel edels er daadwerkelijk vielen, dan praten we verder.
 
Reactiescore
1.094
Viktor heeft dan ook 0,0 edels gestuurd en toen die wel gestuurd werden verloor die in een keer 7 dorpen. Sorry maar 2hos kreeg massa's van niks, er kwamen niet eens edels, soms van proscopez wat. Dus het is niet kansloos overdreven, want viktor kon niet eens activiteit opbrengen om wat edels te timen, jullie stam daarentegen, had wel 200000000 man klaar staan om de activiteit er constant in te houden.

Ik kan deze gevolgtrekking niet volgen.
Jou bewering over barry is niet kansloos overdreven omdat viktor niet genoeg tijd had om edels te zenden?

Dat bergijp ik niet. Geen idee wat je probeert te zeggen of welk punt je probeert te maken.

Maar mag ik wel opmerken dat voor iemand die Viktor als beste account noemt je behoorlijk weinig lof hebt over hun aanvallende kwaliteiten of activiteit?

De grootste onzin die ik ooit gehoord heb, ik heb al voor de stam een post gemaakt voor spelers, waar jullie gezellig bij gingen circlejerken en lekker kinderachtig gaat lopen te bashen. Pro noob heeft zelfs toen in februari een post gemaakt. Ik was zelf ook constant op zoek en iedereen speelde al in poef, tja wat moet je dan nog meer doen vraag ik mij af.

Wat is de grootste onzin? Dat platy en sly maar 1x vv hebben gedraaid? Of dat jullie een grotere kwantitatieve overmacht hadden?

Het is een feit hoor dat GOUD en bondgenoten meer dorpen meer accounts en meer stammen als BG hebt gehad. Dat heb je overigens zelf gezegd, toen ik ging dreigen dat we ook kata's gingen gebruiken. Dat zouden we namelijk nooit winnen (jou woorden) omdat jullie een kwantitatief overmacht hadden. Ik wil je eigen post best nog even opzoeken, om wederom te laten zien dat je jezelf tegenspreekt.

wow stam steun? Gast moonlight werd ondertussen ook steeds aangevallen door ~I~ en alexander, het is toch boerlimiet en mastermark had 3x zoveel nukes als hij def had, wat boeit die stam steun dan. Hij had dus zeker wel stam steun trouwens, namelijk jullie vv, dat is al dik genoeg stam steun. Lets face it, mastermark is 3x niks, zelfs op sven kon ik die gast easy tegen houden terwijl die 3x zoveel had. Je vergeet trouwens die 100 dorpen van moonlight en de tientallen bb's die erbij ge edelt waren.

Zoals yowhite zei er is op deze classic amper iets gepresteerd maar wat tim010 heeft gedaan heeft meer ingehouden dan dat fluffy of charlie hebben gedaan. Dus in dat opzichte was zijn opmerking gewoon terecht.

Op die details ga ik niet eens meer in want dat is toch onzin. Kan je 5x uitleggen dat mastermark s nachts aanviel wanneer alle stacks waren weggebashed gedurende de dag. Of dat wij maar 2 dagen vv hebben gedraaif ofzo, maarja als je daar over blijft lezen kan ik het net zo goed niet zeggen.
 

DeletedUser74552

Guest
Omdat viktor niks meer pakte? Sorry maar jullie maakte echt constant dodge fouten, hij is gestopt na de ban en omdat ik altijd maar vv moest draaien, niet omdat jullie nou zo goed waren lol. Stuur maar screens van hoeveel edels er daadwerkelijk vielen, dan praten we verder.
Helaas kan ik niet meer zo ver terug in de rapportjes anders had ik ze gelijk hier geplaatst. Er waren zeker dagen bij dat dat er 15+ waren. Dat wij af en toe wat dodge foutjes maakten geef ik gelijk toe. Toch zijn er maar 11 dorpjes verloren waarvan 7 dus toen ik er niet was. 4 dorpjes met een walgelijke ligging ben ik zeer tevreden mee.

De verhalen zeggen zelfs dat onder andere door het incasseringsvermogen en het hoog staaltje verdedigingswerk van het team 2 helden op sokken, de vijand massaal op delete is gegaan.:rolleyes:
 

DeletedUser75558

Guest
Helaas kan ik niet meer zo ver terug in de rapportjes anders had ik ze gelijk hier geplaatst. Er waren zeker dagen bij dat dat er 15+ waren. Dat wij af en toe wat dodge foutjes maakten geef ik gelijk toe. Toch zijn er maar 11 dorpjes verloren waarvan 7 dus toen ik er niet was. 4 dorpjes met een walgelijke ligging ben ik zeer tevreden mee.

De verhalen zeggen zelfs dat onder andere door het incasseringsvermogen en het hoog staaltje verdedigingswerk van het team 2 helden op sokken, de vijand massaal op delete is gegaan.:rolleyes:
Volgens mij leef je dan in je eigen wereldje, want als je de situatie eens bekeken had, dan dacht je echt wel anders. Ik betwijfel of jij deze classic überhaupt wel gespeeld hebt, als ik je dit hoor zeggen.
 
Reactiescore
1.094
Je snapt toch wel dat dat laatste stuk cynisch was?
 
Reactiescore
656
POEF too good :O
 
Reactiescore
660
Duurt nog lang zo, deze classic.
 

DeletedUser59375

Guest
ik ben nooit je vijand geweest
en heb al vaak genoeg gezegd waarom ik gestopt ben om dat nu nog 1000x te doen
 

DeletedUser59375

Guest
Wanneer heb ik front met tim gehad of aanvallen naar iemand van Platy. gestuurd of ontvangen?
 
Bovenaan