Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

Heeft |D| zijn bondgenoten goed geregeld

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser74552

Guest
Er is alleen een groot verschil met mij en POEF vrees ik. In tegenstelling tot hun heb ik 5 jaar niet gespeeld dus ook 5 jaar geen nieuwe contacten gemaakt. Ben enkel actief op deze classic en het moment dat ik wist dat we overdag niet gingen halen ben ik op zoek gegaan maar op forum wordt je snel afgekraakt omdat ik in |D| zat lokt niet echt veel mensen aan. Degene dat ik kende speelden allemaal in POEF en die gingen ook niet helpen wat ik begrijp. Ik mag de beste van heel de wereld zijn bij wijze van spelen maar als overdag niemand er is is de situatie niet houdbaar en legt het niks af om savonds thuis te komen en nog te beginnen deffen op een halve massa. Want dan is er niks getagt en is daar echt geen beginnen aan kan je er de fake treinen en echte niet uithalen en is al je off dood.

Ik zeg ook niet dat jullie die problemen niet hebben maar ik zeg wel dat jullie op alle actieve werelden connecties hebben.

Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat je dan gewoon niet slim gestart bent. Je had van te voren al een actief team kunnen samenstellen. Daarnaast is misschien de classic ook niet de juiste keus geweest. Aangezien dit de snelste wereld op .nl is en word gezien als de wereld met het hoogste niveau.
 

DeletedUser59375

Guest
nou ja
Denk dat ik best ver geraakt ben en stage verloopt niet zoals geplant. Speel dan trouwens liever op deze wereld dan op een W54 waar je er alleen raakt met pp.
 
Reactiescore
1.075
, ik ging op delete omdat ik alles moest doen en geen zin had om mijn school te verpesten puur omdat iedereen vv afgeeft.

je hebt eens een ander excuus gevonden, vorige x werd het reizen met je neefje Paul je teveel fzo en ging je op del:D
 

DeletedUser75558

Guest
je hebt eens een ander excuus gevonden, vorige x werd het reizen met je neefje Paul je teveel fzo en ging je op del:D
Nee toen was ik op vakantie en had ziubird mijn account lekker weggegeven aan jullie? Die zat trouwens in jou stam en schold me achter uit voor kanker lol.
 
Reactiescore
660
Als ik dit nu allemaal een beetje lees dan kom ik tot de volgende vaststelling : een classic wordt niet gewonnen in de aanval maar in de verdediging.
Alle accounts zijn groot geworden door makkelijk mensen te breken door zelf eerst en goed aan te vallen. Ik meen ook een paar interns te hebben opgemerkt in het begin al. Poef heeft al bij al heel sportief gespeeld en heeft zo goed als gene intern gehad in het begin. Met drie accounts gestart waarvan 1tje niet zou doorspelen zelfs, met geluk 2 accounts er bij kunnen nemen en uiteindelijk sly ook nog.
|D| heeft veel banden gesmeed om sterker te worden, sommige leden van platy hadden al snel een boel slaafjes, allemaal om gemakkelijker te groeien (en als ik lees dat jullie eigenlijk geen activiteit kunnen opbrengen op een classic, ja dan begrijp ik nu ook al die handelingen wel beter).
Waardoor poef dus gewonnen heeft is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en vooral het "wij willen ook winnen, maar nog veel harder dan de rest" gevoel. Bij het verdedigen waar je niet zelf de teugels in handen hebt en je moet aanpassen aan het schema van de incommings, vv draaien voor accounts waarvan spelers ook naar school moeten etc. Daar hebben wij gewonnen.
Zoals LMNT12 al zei, zoiets weet je gewoon op voorhand, het is eigenlijk zelfs ongelooflijk dat sommige van de |D| accounts überhaupt nog zo groot zijn geworden (ik doel dan op die inactviteit).
Natuurlijk heeft Timon wel veel vv gedraaid, maar eerlijk gezegd, ik heb het hem zelfs persoonlijk nog gezegd, dat hou je niet vol. Met mijn ervaring zag ik dit wel aankomen hoor. Eerlijk gezegd, hij heeft het nog lang volgehouden eigenlijk.
 
Reactiescore
1.075
Nee toen was ik op vakantie en had ziubird mijn account lekker weggegeven aan jullie? Die zat trouwens in jou stam en schold me achter uit voor kanker lol.

je was nochtans diezelfde ochtend zelf nog aan het deffen toen het fout liep. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Mmh fluffy heeft astronaut weggespeeld, wat heeft tim weggespeeld? Niks volgens mij, enkel wat verdedigd tegen mastermark met deze makkelijke instellingen. Die mastermark timede trouwens niet eens, dus is het ook echt geen prestatie. Wat heeft die nog meer gedaan? Ow ja de intern noob zelf nog gejoined.

Dan kom je met Astronaut aan als weerwoord? Een acc anderhalve maand geleden, en met een ontiegelijke rotligging weggespeeld met behulp vab wat slaven.

Ik ga niet zoals jij bij fluffy doet tim010' s prestaties ophemelen want zo uitzonderlijk was het ook niet. Maar dat de beste man meer heeft klaar gespeeld dan fluffy moge duidelijk zijn. Veel meer.
 
Reactiescore
1.094
Mij werd verteld dat classic het hoogste niveau van tw had, wat ik hier ging zoeken was een uitdaging. Wat ik heb gevonden is geen enkele speler die het langer dan 2 dagen volhield, ondertussen zijn we 350 dorpen verder en is het nog steeds zo. Erg jammer en erg teleurstellend.

Je zou wel positief kunnen terugkijken naar je eigen optreden. Je hebt zelf niet opgegeven en zelf ook een strijd van gemaakt. Maar het stoort mij ook ja, en nu dat die over mijn lijk mentaliteit er niet (meer) is heeft het voor mij dus ook geen zin om door te spelen na deze cl.

Jullie hebben makkelijk praten, jullie kunnen joel op barry plaatsen voor vv te zeilen, dus ja.

Die heeft effectief 1 dag op barry gezeten ofzo voordat jullie er mee op hielden. Dus doe aub even wat onderzoek voordat je onzin loopt te verkondigen.
 
Reactiescore
660
voor mij dus ook geen zin om door te spelen na deze cl.

Dat is ook mijn conlusie. En na zo vele jaren wil ik wel eens wat anders doen.
 

DeletedUser69389

Guest
Je zou wel positief kunnen terugkijken naar je eigen optreden. Je hebt zelf niet opgegeven en zelf ook een strijd van gemaakt. Maar het stoort mij ook ja, en nu dat die over mijn lijk mentaliteit er niet (meer) is heeft het voor mij dus ook geen zin om door te spelen na deze cl.



Die heeft effectief 1 dag op barry gezeten ofzo voordat jullie er mee op hielden. Dus doe aub even wat onderzoek voordat je onzin loopt te verkondigen.

Dat die geheel weg is valt ook wel mee. Wij als Dust zijnde hebben op CL11 wel getracht te knokken voor wat we waard waren en zijn meerdere dieptepunten te boven gekomen. Was Dust kwantitatief iets sterker geweest dan had de strijd met Church vermoedelijk wel langer kunnen duren. Want IB dat was en is niks.
 

DeletedUser75558

Guest
Die heeft effectief 1 dag op barry gezeten ofzo voordat jullie er mee op hielden. Dus doe aub even wat onderzoek voordat je onzin loopt te verkondigen.
Het gaat toch om het principe, dat jullie zelfs spelers die oorspronkelijk op miso bijvoorbeeld speelde, op een noob account kan zetten in je cluster puur voor de vv's. Dan maakt het toch niet meer uit of het nou 1 dag is gebeurd of wel 10, als we door gespeeld hadden, waren dit er veel meer geweest. Dit weet jij zelf ook wel.

Dan kom je met Astronaut aan als weerwoord? Een acc anderhalve maand geleden, en met een ontiegelijke rotligging weggespeeld met behulp vab wat slaven.

Ik ga niet zoals jij bij fluffy doet tim010' s prestaties ophemelen want zo uitzonderlijk was het ook niet. Maar dat de beste man meer heeft klaar gespeeld dan fluffy moge duidelijk zijn. Veel meer.
Ik vind aanvallende prestaties veel meer waard dan verdedigende prestaties met deze ongelofelijke noob instellingen. Hoorde ik trouwens niet dat iemand van POEF zei (ik ga geen naam noemen, als die persoon het niet wil) dat zonder de vv van POEF tim010 weg gespeeld was? Sorry maar die zogenaamde prestatie van tim blijft al steeds minder van over eh. Vervolgens joined die nog effe de stam van masternoobB en internt die even moonlight, nu internt die ook even yoyo met charlie. Sorry maar hoeveel is hij beter dan iemand als fluffy of alexander, die gast heeft evenveel interns in verhouding als die accounts. Stop gewoon met het noemen van tim010 als een goede verdediger ofwat, want de skill was nergens te zoeken, zeker niet als die ook nog effe de vijanden joined erna. Als die nou echt een goede speler was, dan deed die net als noblesse een solo actie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68950

Guest
Het gaat toch om het principe, dat jullie zelfs spelers die oorspronkelijk op miso bijvoorbeeld speelde, op een noob account kan zetten in je cluster puur voor de vv's. Dan maakt het toch niet meer uit of het nou 1 dag is gebeurd of wel 10, als we door gespeeld hadden, waren dit er veel meer geweest. Dit weet jij zelf ook wel.


Ik vind aanvallende prestaties veel meer waard dan verdedigende prestaties met deze ongelofelijke noob instellingen. Hoorde ik trouwens niet dat iemand van POEF zei (ik ga geen naam noemen, als die persoon het niet wil) dat zonder de vv van POEF tim010 weg gespeeld was? Sorry maar die zogenaamde prestatie van tim blijft al steeds minder van over eh. Vervolgens joined die nog effe de stam van masternoobB en internt die even moonlight, nu internt die ook even yoyo met charlie. Sorry maar hoeveel is hij beter dan iemand als fluffy of alexander, die gast heeft evenveel interns in verhouding als die accounts. Stop gewoon met het noemen van tim010 als een goede verdediger ofwat, want de skill was nergens te zoeken, zeker niet als die ook nog effe de vijanden joined erna. Als die nou echt een goede speler was, dan deed die net als noblesse een solo actie.
Dude, stop, ik hou ook van een trolletje op zijn tijd, maar dit slaat echt nergens meer op. Je ego is groter dan je skills en activiteit gecombineerd. Ook die belachelijke smoesjes, waarom speel je dit spel uberhaupt nog?

Als laatste staat -TA- w4(!!!) in mijn profiel. Ik speel dit spel pas weer een 2 maanden na een dikke 7 jaar afwezigheid.

EDIT: Daarbij is aanvallen nu, 300x zo simpel als vroeger. Je moest toen zelf je treintjes timen en er waren niet veel mensen dit dit lukte binnen 400ms. Nog los van alle extra handelingen die toen moest doen om dorpen te selecteren, etc. Nu gooi je wat coordinaten in 1command en voila.
 
Reactiescore
1.094
Het gaat toch om het principe, dat jullie zelfs spelers die oorspronkelijk op miso bijvoorbeeld speelde, op een noob account kan zetten in je cluster puur voor de vv's. Dan maakt het toch niet meer uit of het nou 1 dag is gebeurd of wel 10, als we door gespeeld hadden, waren dit er veel meer geweest. Dit weet jij zelf ook wel.

Vertel me, met jullie vele bondgenoten hebben jullie die kans toch ook gehad? En jullie hadden er bijzonder veel meer dan dat wij er hadden dus dit is echt kansloos overdreven. En het is in zekere zin ook goed gegaan dat een 2hos na 3 weken nonstop onder vuur te hebben gelegen, misschien wel meer dan 15k aanvallen heeft gehad maar 11 dorpen netto is verloren?

Zelfs platy heeft geen of misschien 1x vv gedraaid in POEF, en sly cooper idem.
Dus nee het gaat niet eens om het principe wij hebben het gewoon intern kunnen oplossen, tegen een kwantitatieve overmacht. Jullie kunnen het extern niet eens oplossen terwijl je kwantitatief veel sterker bent.

En overigens niet om joel te kort te doen, maar die kreeg toen miso een paar honderd duizend punten groot was, weinig tijd meer en heeft toen maar een beperkte bijdrage kunnen leveren. Je bent gewoon ontzettend zwaar aan het overdrijven kerel. Of het nou over het principe gaat of niet, het is zwaar overdreven.


Ik vind aanvallende prestaties veel meer waard dan verdedigende prestaties met deze ongelofelijke noob instellingen.

Excuus? Is dit serieus, jij vindt op een wereld met OS buiten de stam uit - die jullie ook nog eens zwaar omzeilt hebben- dat de aanvallende prestaties meer waard zijn dan de verdedigende? Dat is echt de omgekeerde wereld, niet te vergeten dat Astronaut door meerdere mensen zelfs stammen werd aangevallen, terwijl tim010 letterlijk niemand had behalve een enkel vv'tje van POEF.

Hoorde ik trouwens niet dat iemand van POEF zei (ik ga geen naam noemen, als die persoon het niet wil) dat zonder de vv van POEF tim010 weg gespeeld was? Sorry maar die zogenaamde prestatie van tim blijft al steeds minder van over eh. Vervolgens joined die nog effe de stam van masternoobB en internt die even moonlight, nu internt die ook even yoyo met charlie. Sorry maar hoeveel is hij beter dan iemand als fluffy of alexander, die gast heeft evenveel interns in verhouding als die accounts.

Je mist totaal het punt, het punt is dat de prestatie van Tim010 - ook al is het weinig- nog veel meer inhoud dan wat accounts als fluffy of alexander of charlie hebben gepresteerd, hell zelfs te samen.

Dat tim010 weg was geweest kan zeker kloppen, je vergeet alleen te noemen dat POEF ook daadwerkelijk de enige hulp was van tim010, hij had geen stam om hem te steunen niks. Waar mastermarkb heel platy achter zich had. Na 2 a 3 dagen heeft tim010 verder alles zelf gedaan?

En ja echt die 4 dorpen intern van yoyoyo (bron: twstats) wegen echt op tegen de honderden barbarendorpen en interns die alexander en fluffy hebben geedeld :rolleyes:

Koning overdrijven.

Stop gewoon met het noemen van tim010 als een goede verdediger ofwat, want de skill was nergens te zoeken, zeker niet als die ook nog effe de vijanden joined erna. Als die nou echt een goede speler was, dan deed die net als noblesse een solo actie.

Je vindt zelf dat accs als fluffy en charlie en alexander individueel meer gepresteerd hebben maar yet kwamen ze samen niet door iemand heen met 'de skill was nergens te zoeken'.

Kan je me dat uitleggen? Want dit klinkt tegenstrijdig tot den top.

Laat ik overigens maar niet spreken over Viktor die je zelf als beste speler noemde, wiens doel het was om |D| van de wereld te spelen maar 2 dagen erna, maar 'effe de vijanden joined'.

Goed I rest my case, ik heb nu genoeg laten zien hoe jij jezelf constant tegenspreekt.
 

DeletedUser75558

Guest
Vertel me, met jullie vele bondgenoten hebben jullie die kans toch ook gehad? En jullie hadden er bijzonder veel meer dan dat wij er hadden dus dit is echt kansloos overdreven. En het is in zekere zin ook goed gegaan dat een 2hos na 3 weken nonstop onder vuur te hebben gelegen, misschien wel meer dan 15k aanvallen heeft gehad maar 11 dorpen netto is verloren?
Viktor heeft dan ook 0,0 edels gestuurd en toen die wel gestuurd werden verloor die in een keer 7 dorpen. Sorry maar 2hos kreeg massa's van niks, er kwamen niet eens edels, soms van proscopez wat. Dus het is niet kansloos overdreven, want viktor kon niet eens activiteit opbrengen om wat edels te timen, jullie stam daarentegen, had wel 200000000 man klaar staan om de activiteit er constant in te houden.

Zelfs platy heeft geen of misschien 1x vv gedraaid in POEF, en sly cooper idem.
Dus nee het gaat niet eens om het principe wij hebben het gewoon intern kunnen oplossen, tegen een kwantitatieve overmacht. Jullie kunnen het extern niet eens oplossen terwijl je kwantitatief veel sterker bent.
De grootste onzin die ik ooit gehoord heb, ik heb al voor de stam een post gemaakt voor spelers, waar jullie gezellig bij gingen circlejerken en lekker kinderachtig gaat lopen te bashen. Pro noob heeft zelfs toen in februari een post gemaakt. Ik was zelf ook constant op zoek en iedereen speelde al in poef, tja wat moet je dan nog meer doen vraag ik mij af.

Je mist totaal het punt, het punt is dat de prestatie van Tim010 - ook al is het weinig- nog veel meer inhoud dan wat accounts als fluffy of alexander of charlie hebben gepresteerd, hell zelfs te samen.

Dat tim010 weg was geweest kan zeker kloppen, je vergeet alleen te noemen dat POEF ook daadwerkelijk de enige hulp was van tim010, hij had geen stam om hem te steunen niks. Waar mastermarkb heel platy achter zich had. Na 2 a 3 dagen heeft tim010 verder alles zelf gedaan?

En ja echt die 4 dorpen intern van yoyoyo (bron: twstats) wegen echt op tegen de honderden barbarendorpen en interns die alexander en fluffy hebben geedeld :rolleyes:

Koning overdrijven.

wow stam steun? Gast moonlight werd ondertussen ook steeds aangevallen door ~I~ en alexander, het is toch boerlimiet en mastermark had 3x zoveel nukes als hij def had, wat boeit die stam steun dan. Hij had dus zeker wel stam steun trouwens, namelijk jullie vv, dat is al dik genoeg stam steun. Lets face it, mastermark is 3x niks, zelfs op sven kon ik die gast easy tegen houden terwijl die 3x zoveel had. Je vergeet trouwens die 100 dorpen van moonlight en de tientallen bb's die erbij ge edelt waren.


Dude, stop, ik hou ook van een trolletje op zijn tijd, maar dit slaat echt nergens meer op. Je ego is groter dan je skills en activiteit gecombineerd. Ook die belachelijke smoesjes, waarom speel je dit spel uberhaupt nog?

Als laatste staat -TA- w4(!!!) in mijn profiel. Ik speel dit spel pas weer een 2 maanden na een dikke 7 jaar afwezigheid.

EDIT: Daarbij is aanvallen nu, 300x zo simpel als vroeger. Je moest toen zelf je treintjes timen en er waren niet veel mensen dit dit lukte binnen 400ms. Nog los van alle extra handelingen die toen moest doen om dorpen te selecteren, etc. Nu gooi je wat coordinaten in 1command en voila.

Wow treinen timen, pff wat een skill zeg, vroeger had je ook gewoon time extensies hoor, bijvoorbeeld timen voor chrome en je had ook gewoon zat massa scripts, dus ik weet niet wat jij nou weer voor onzin zit te praten, maar ga alsjeblieft gewoon weg zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Wow treinen timen, pff wat een skill zeg, vroeger had je ook gewoon time extensies hoor, bijvoorbeeld timen voor chrome en je had ook gewoon zat massa scripts, dus ik weet niet wat jij nou weer voor onzin zit te praten, maar ga alsjeblieft gewoon weg zeg.

Nu ja in begin had je die extensies dus echt niet, chrome is 2009 pas en in 2007 begon w4 dacht ik. Ook kwam die extensie timen4chrome pas een pak later. Ja in begin moest je nog je schermpje naast elkaar zetten en snel doorklikken voor een treintje te sturen.
 

DeletedUser75558

Guest
Nu ja in begin had je die extensies dus echt niet, chrome is 2009 pas en in 2007 begon w4 dacht ik. Ook kwam die extensie timen4chrome pas een pak later. Ja in begin moest je nog je schermpje naast elkaar zetten en snel doorklikken voor een treintje te sturen.
Op wereld 4 had ik al een trein time extensie hoor, dan heb jij echt niet op de juiste plekken gespeeld ben ik bang.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Scroll timen was de eerste van treinextensies vgm. Dat zal rond w5 geweest zijn dat die er was.
 

DeletedUser75558

Guest
Scroll timen was de eerste van treinextensies vgm. Dat zal rond w5 geweest zijn dat die er was.
Je had nog iets anders hoor, dat was iets van een soort ding wat je kon veranderen als instelling bij internet explorer of hoe het toen ook heette, daarmee stuurde die alsnog in een gab van 50ms een trein, natuurlijk was het niet zo makkelijk als timen voor chrome, maar het kon wel degelijk.
 
Bovenaan