Heb je een lichaam of ben je een lichaam

DeletedUser

Guest
Dus mijn leven is gebaseerd op toeval? Misschien schrijf je hier een antwoord op, maar misschien ook niet. Daar kan je zelf niets aan doen, je hebt geen vrije wil, en je wordt bestuurd door toeval. :confused:
'Toevallig' denk ik dat ik zelf heb gekozen dit antwoord te schijven. Dat ik een vrije wil heb om te doen wat ik wil. En dus dat ik een lichaam heb. :)

keuzes, je maakt continu keuzes en daarmee volg je een levenslijn zeg ma, het staat niet vast want als jij dit nu niet gepost had had ik bijvb hier ook niet gepost en toevallig op dit moment een keuze gemaakt om iets anders te doen waardoor ik later iets anders gaan doen dan wat ik zou doen als ik niet geschreven had.
 

DeletedUser

Guest
Maar je hebt toch zelf gekozen om te reageren?
Of hebben jou atomen daarvoor gekozen?
Ik denk dat ik daarvoor heb gekozen, en dat ik dus een lichaam heb. :)
 

DeletedUser

Guest
Maar je hebt toch zelf gekozen om te reageren?
Of hebben jou atomen daarvoor gekozen?
Ik denk dat ik daarvoor heb gekozen, en dat ik dus een lichaam heb. :)

maar je bent een lichaam, jij bepaalt toch wat je doet, je bestuurd toch geen machine ofzo, jij bent de machine, als jij de machine uitzet ben je zelf ook dood
dan zweef je niet even naar een ander lichaam toe lijkt me
 

DeletedUser

Guest
Een machine, computer enz. hebben geen vrije wil. De enige manier waarop ze wat kunnen doen, is als ze bestuurd worden door iemand met vrije wil.
 

DeletedUser

Guest
Een machine, computer enz. hebben geen vrije wil. De enige manier waarop ze wat kunnen doen, is als ze bestuurd worden door iemand met vrije wil.

een dier heeft ook geen vrije wil bijna niet iig altijd naar het instinct luisterend, heel af en toe zie je dat ze wat tegengesteld kunnen doen, dit komt door evolutie denk ik, geef computers een instinct en laat ze zich verbeteren(evoluren) dan worden ze vanzelf net als de mens
 

DeletedUser

Guest
als het gebeurt hebben we een "iets" dat evensterk is als de mens dus word wel gevaarlijk :D

Het menselijk ebrein kan (belange nog) niet nagebouwd worden.
Alle verbindingen met precies tot op de pictometer juist zijn, af alles loopt fout.
 

DeletedUser

Guest
Het menselijk ebrein kan (belange nog) niet nagebouwd worden.
Alle verbindingen met precies tot op de pictometer juist zijn, af alles loopt fout.
Maar ook al halen ze een brein uit een mens, en sluiten er wat slangetjes met bloed enz. op aan, werkt het nog steeds niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij verlaat je geest je lichaam in je slaap, zoek je andere werelden op.

Denk ik ook, maar dan niet van "ik blijf daar" maar meer als; hier ben ik even en ik ga als het eng/niet leuk meer word/ik wakker word gemaakt meteen terug.

Verders bén ik een lichaam.
 

DeletedUser

Guest
Denk ik ook, maar dan niet van "ik blijf daar" maar meer als; hier ben ik even en ik ga als het eng/niet leuk meer word/ik wakker word gemaakt meteen terug.

Verders bén ik een lichaam.
Dus je bent een lichaam, behalve als je slaapt? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nee, nou. XD
Ja
eigenlijk wel, ja. HEB HEB x3
Want een ziel kan een lichaam verlaten maar een lichaam kan niet zomaar de wereld verlaten. xP
 

DeletedUser

Guest
Nee, nou. XD
Ja
eigenlijk wel, ja. HEB HEB x3
Want een ziel kan een lichaam verlaten maar een lichaam kan niet zomaar de wereld verlaten. xP
Maar als je een ziel bent, heb je toch een lichaam?
 

DeletedUser

Guest
dat verbeter ik net, het is HEB ja, daarom staat er "HEB HEB" in me vorige post -.-
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik het snap die 10de,
je moet gewoon alles in alle opzichten zien en alle mogelijkheden bekijken vanuit allepositities en die met elkaar samenvoegen en daar je conclusie uit trekken ofzo?:confused:

Fout :) Je moet eerst teminste

Dimensie:
0, 1, 2, 3, 4, 5 ,7, 8 snappen voor je de 10de kunt verklaren.



Van iedere mogelijke oneindigheid (dit kan via een 5dimensionale richtingslijn dat er een nieuwe oneindigheid bestaat, dit gebeurt ieder moment)

Moet je van iedere oneindigheid de complete 5de dimensie naar boven halen, en van iedere '' mogelijke oneindigheden '' hetzelfde. Dan moet je dat brengen naar 1 punt.
 

DeletedUser

Guest
Fout :) Je moet eerst teminste

Dimensie:
0, 1, 2, 3, 4, 5 ,7, 8 snappen voor je de 10de kunt verklaren.



Van iedere mogelijke oneindigheid (dit kan via een 5dimensionale richtingslijn dat er een nieuwe oneindigheid bestaat, dit gebeurt ieder moment)

Moet je van iedere oneindigheid de complete 5de dimensie naar boven halen, en van iedere '' mogelijke oneindigheden '' hetzelfde. Dan moet je dat brengen naar 1 punt.
Volgens mij heeft dit toch niets met het onderwerp te maken? (behalve misschien de 5de dimensie)
p.s. Je bent de 6 vergeten :)
 

DeletedUser

Guest
Het lichaam in interressant onderwerp. Volgens Plato was het een grote zondigheid, die de ziel gevangen hield terwijl anderen weer zeggen dat lichaam en ziel niet zonder elkaar kunnen.

Wat ik denk?

God schiep de mens en gaf hen een geest en ziel om zelf te leven en te beslissen. Het lichaam zorgt ervoor dat de mens hier op aarde blijft. Als het lichaam sterft, sterft de ziel niet. De ziel gaat of naar de hemel of de hel. Daarom heb ik, de ziel, een lichaam die ervoor zorgt dat de ziel op aarde blijft.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft dit toch niets met het onderwerp te maken? (behalve misschien de 5de dimensie)
p.s. Je bent de 6 vergeten :)

9 ook en die heb ik expres weggelaten want die heb je niet nodig om de 10de dimensie te snappen.
 
Bovenaan