. Haze betrokken bij ernstige mishandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67464

Guest
Stef is gewoon een goeie jongen. Ze zullen niet zomaar iemand gaan slaan. Ken hem 6 maanden ofzo week geleden nog contact met hem gehad.

die persoon die ze hebben in elkaar geslagen zou iets hebben gezegd, omdat zij tegen een fiets aan het schoppen waren
en toen hebben ze maar bedacht laten we die vent ook gewoon trappen

trieste figuren zijn het

en alcohol veranderd mensen kan je hem nog zo goed kennen mensen met alcohol op zijn altijd onvoorspelbaar
 

DeletedUser

Guest
Dus jij bent van mening dat we geweld moeten oplossen met geweld? Lijfstraffen en de doodstraf moeten terug legaal worden? Weg, vooruitgang. En waarom insinueer je dat ik dit ook zou doen? Debiel.

@JeWeettoch, ben ik degene die op het wereld18 forum trots postte dat ik in de gevangenis had gezeten na een paar klappen te hebben uitgedeeld? Neen, dat dacht ik niet, kneusje.

@ arbeitman.
Fijn dat je niet weet waarom ik 2uur in het gevang heb gezeten onterecht;)

Het was een koude zaterdag nacht en we kwamen uit de kroeg in utrecht om de laatste nachtbus te halen.
Bleek er geen nachtbus te rijden.
Dus wij liepen wat op het station.
Komen er 2 mannen met een berg kranten en zeggen we gaan ons warmen dus wij lopen mee.
het was -5/-7 nogal koud dus.

Hun steken vuurtje aan dus wij staan te warmen komen er 2 trigon beveiligers die 2 gozers rende weg en wij stonden ineen inham dus konden niet weg en wij werden opgepakt.
na 3 keer te zijn verhoord mochten we weer weg.
en konden we de 1ste trein pakken.

Dus als je hetniet weet gaarne stil.

Soms moet geweld inderdaad opgelost worden met geweld.
Jij laat bijvoorbeeld je vader ongestraft inelkaar slaan door een groep jongeren.( terwijl ze geen reden hadden)
Dan ga je naar de politie die pakken ze een dagje op( ofniet omdat ze alles ontkennen?)

Dan laat je dat maar rusten. Terwijl je vader in een rolstoel zit?;)
Wantja hun zijn ook mensen:D
 

DeletedUser

Guest
Als iemand mijn vader in een rolstoel zou slaan, zou die geen dagje in het gevang zitten. Een ietwat vreemde vergelijking die je hier maakt.
Je geeft hier een voorbeeld van wettige zelfverdediging, wat bij wet gewoon legaal is. Dat is iets helemaal anders dan een dader fysiek straffen. Wat bij wet illegaal is. Godzijdank.
 

DeletedUser

Guest
Als iemand mijn vader in een rolstoel zou slaan, zou die geen dagje in het gevang zitten. Een ietwat vreemde vergelijking die je hier maakt.
Je geeft hier een voorbeeld van wettige zelfverdediging, wat bij wet gewoon legaal is. Dat is iets helemaal anders dan een dader fysiek straffen. Wat bij wet illegaal is. Godzijdank.

Zelfverdediging?

Volgens mij als jouw vader in een rolstoel wordt geslagen.
En die gozers worden eventjes opgepakt of zelfs niet.

En jij een paar dagen later hun terug pakt?
Dat is volgens mij geen zelfverdediging? ofwel? kan het fout hebben hier:rolleyes:

Werd er maar fysiek gestraft.
Dan zal er heel wat minder gebeuren omdat mensen vaker nadenken over wat ze doen.;)
 

DeletedUser

Guest
Als mijn vader wordt geslagen waar ik besta, dan sla ik natuurlijk terug. Daar had ik het over, dat is gewoon zelfverdediging.
Natuurlijk ga ik ze niet opzoeken enkele dagen later om ze verrot te slaan, dan verlaag je je tot hun niveau en ben je in even grote overtreding als hun. Laat staan dat het iets zou oplossen.

Ja hoor, laten we fysiek gaan straffen, weg geloofwaardigheid van het rechtssysteem, weg maatschappelijke vooruitgang die we hebben geboekt. De doodstraf ook terug invoeren? En de mensenrechten, allemaal onzin?
 

DeletedUser

Guest
Het is niet gepast om dit hier neer te zetten ook al heeft hij het gedaan.
Je lijkt de Haagse krant wel.
 

DeletedUser60122

Guest
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/01/teringtiefustuigh_op_de_foto.html

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...verdachten-mishandeling-zijn-Nederlands.dhtml

Stef Bruggink, hoofspeler van het account .Haze op W28 is betrokken en gearresteerd voor de mishandeling van 8 mensen op 1 persoon in Eindhoven afgelopen week. Was onder andere gister te zien op Opsporing Verzocht en grootschalig op het nieuws.

Proficiat!! Held!!!

Ik zou zeggen mede-speler, Thomas heeft hem gelijk aangepakt (Andere speler)!!!
 

DeletedUser3537

Guest
Wat hoor ik nu ben je nu ook al op Skype aan het dreigen met fysiek geweld tegen Dorus das helemaal zielig maar goed dan weet men iig hoe jij in elkaar zit en dat alles voor een spelletje!
 

DeletedUser

Guest
Wat hoor ik nu ben je nu ook al op Skype aan het dreigen met fysiek geweld tegen Dorus das helemaal zielig maar goed dan weet men iig hoe jij in elkaar zit en dat alles voor een spelletje!

Wat zeg jij nu allemaal? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Huh ik zit niet op skype
Maare gaat hij me slaan dan??
Mag ik even die teksten :cool: dan kan ik aangifte gaan doen.
 

DeletedUser

Guest
Wat hoor ik nu ben je nu ook al op Skype aan het dreigen met fysiek geweld tegen Dorus das helemaal zielig maar goed dan weet men iig hoe jij in elkaar zit en dat alles voor een spelletje!

Brievenbus, messenhouder, kasteel, wieldop....

[13:52:03] Lander | Pelipalace: ben je er?
[13:52:05] Lander | Pelipalace: effe serieus..
[13:53:45] Raoul Bermon/DORUS-van Doorwerth: ben er altijd maar hebben elkaar niks meer te melden lijkt mij
[13:53:56] Lander | Pelipalace: gewoon 1 vraagje
[13:54:01] Lander | Pelipalace: wie is redmen van op het AF?
[13:54:22] Lander | Pelipalace: hij zegt dat ik dreig met fysiek geweld naar jij/dorus..
[13:55:29] Raoul Bermon/DORUS-van Doorwerth: ik zou het niet weten

Oh, zijn we geen onzin aan het uitkramen :D
 

DeletedUser

Guest
Redmen

[14:04:07] Raoul Bermon is mijn co speler is en die wel skype
Daar kan je het hele verhaal naar toe sturen als je wil.
Ik laat me niet bedreigen en ip adres is net een vingerafdruk
Als het echt zo is dan kan je er op rekenen dat ik aangifte ga doen.
 

DeletedUser

Guest
Anders kom je gewoon met een stuk tekst, waarin zoals jij beweerd bedreigd te zijn.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja daar zit ik op te wachten.
Maar dat ga ik niet hier aan de grote klok dan hangen hoor.
RL en TW hou ik gescheiden.
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat echt nergens meer over.

Ik heb niemand bedreigt, dus hou daar maar over op.
 

DeletedUser

Guest
Via deze weg wil ik wel iedereen bedanken die wel heeft begrepen waar ik voor sta.
Jullie hebben mij een prachtige award bezorgt.
Peli kan nu rustig op delete gaan zodat de dorpen die hij heeft in handen kunnen komen van spelers die wel verder willen met dit prachtige spel.

Nogmaals BEDANKT.

Huidige awards

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (533.148 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan