. Haze betrokken bij ernstige mishandeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kan iemand hem door z'n knie schieten en dan hem bewusteloos achter laten op straat? Alvast bedankt.
 

DeletedUser65892

Guest
Kan iemand link geven van Filmpje ? & was die steff altijd al aggresief ?
 

DeletedUser

Guest
super triest net filmpje en en stuk gelezen :( kan deze mensen niet begrijpen Mijn steun voor het slachtoffer
 

DeletedUser

Guest
Kun je de link van het filmpje geven?

Die heb ik namelijk nog niet gezien :(
 

DeletedUser

Guest
Vreselijke mensen, en dan gaan janken dat ze spijt hebben, niks van waar gewoon je straf ontlopen. Je moet die mensen eens laten voelen hoe zo iets voeldt dan doen ze het niet nog een keer.
 

DeletedUser67754

Guest
Diep trieste personen die niets met hun leven willen doen.
uitgaan prima.
bier drinken prima.
maar doe alles zonder andere mensen in gevaar te brengen voor jezelf.
als er alcohol in het spel is wat mij betreft zwaardere straffen uitdelen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Diep, diep, diep, diep diep, diep, diep diep, diep, diep en diep triest.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Is het ook. dus jij vindt dat die jongens geen harde straf verdienen? Doe je dit zelf ook ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Is het ook. dus jij vindt dat die jongens geen harde straf verdienen? Doe je dit zelf ook ofzo?

Ach dat ex-moraalbrekertje probeert tof te doen....:eek:

maargoed als ze met 8 tegen 1 gaan is het zowiezo al zielig.
Kwestie van geen ballen hebben..
 

DeletedUser

Guest
Is het ook. dus jij vindt dat die jongens geen harde straf verdienen? Doe je dit zelf ook ofzo?

Dus jij bent van mening dat we geweld moeten oplossen met geweld? Lijfstraffen en de doodstraf moeten terug legaal worden? Weg, vooruitgang. En waarom insinueer je dat ik dit ook zou doen? Debiel.

@JeWeettoch, ben ik degene die op het wereld18 forum trots postte dat ik in de gevangenis had gezeten na een paar klappen te hebben uitgedeeld? Neen, dat dacht ik niet, kneusje.
 
Reactiescore
770
Gaat sowieso tegen de mensenrechten in om die gast zomaar af te schieten, of wat voor andere puberale mensonterende nonsens jullie voorstellen. Dat maakt jullie niet beter dan die daders in theorie. We zijn nog gelukkig geen China. Jullie zullen hopelijk ooit wel het besef krijgen dat de doodstraf en zo niet voor niets werd afgeschaft.

Schiet die gast dood? Fine, waar wacht je op? Doe het zelf dan eens...

Dacht ik al.

Uiteindelijk zal niemand het doen omdat ze niet durven en jullie het moreel besef hebben zich niet tot zo'n niveau te verlagen. Jullie staan qua morele waarden en intelligentie boven deze jongeren, toon dat dan ook. Zo'n uitbundige reacties zijn enkel gebaseerd op nodeloze frustratie.

We hebben niet voor niets mensenrechten. Die ga je niet zomaar schenden, en 7 lijpe gefrustreerde gasten die iemand in elkaar meppen is daarop geen uitzondering.
 

DeletedUser65177

Guest
Stef is gewoon een goeie jongen. Ze zullen niet zomaar iemand gaan slaan. Ken hem 6 maanden ofzo week geleden nog contact met hem gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan