Happy birthday :o

Reactiescore
3.540
Ik huldig bij deze het happy birthday topic in!

fed83245e2943bf9dc77e36f0313ce2d.png


Regels:

1, Tag de persoon en feliciteer hem of haar op hem of haar verjaardag :s
2, Leuke verhaaltjes of anekdotes over de persoon in kwestie mogen er altijd bij staan!
3, Hou het ten alle tijden leuk voor iedereen!
 
Reactiescore
3.540
Precies op de dag van vandaag gebeurde er 25 jaar geleden iets bijzonder! De gevolgen voor de hele TW community waren toen in die tijd nog niet in te schatten. Buiten beschouwing gelaten TW toen nog niet bestond ^^ (klein detail). Het AF werd overrompelt door massaal random gekke uitspraken om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Waar de 1 er om ging rage ging de ander er goed mee lachen. Ik behoor zelf zeker tot die 2de categorie en wil haar daarom via het AF, waar we haar allemaal vooral van kennen langs deze weg nog eens feliciteren voor haar verjaardag :p

Dus bij deze van harte Rebecca of beter bekend als @firedrakan en dat er nog vele jaren mogen bijkomen :D
 
Reactiescore
3.540
Wou eerst apart topic maken maar dacht waarom niet veralgemenen naar iedereen :eek:

En zoals ik al zei is ze wel de aanleiding hiervoor dus alles is duidelijk waarom ik het deed. Verwijder deze 2 posts maar en feliciteer maar gewoon. Ontopic blijven graag!
 
Reactiescore
3.540
Precies op de dag van vandaag gebeurde er 25 jaar geleden iets bijzonder! De gevolgen voor de hele TW community waren toen in die tijd nog niet in te schatten. Buiten beschouwing gelaten TW toen nog niet bestond ^^ (klein detail). Het AF werd overrompelt door massaal random gekke uitspraken om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Waar de 1 er om ging rage ging de ander er goed mee lachen. Ik behoor zelf zeker tot die 2de categorie en wil haar daarom via het AF, waar we haar allemaal vooral van kennen langs deze weg nog eens feliciteren voor haar verjaardag :p

Dus bij deze van harte Rebecca of beter bekend als @firedrakan en dat er nog vele jaren mogen bijkomen :D


Precies op de dag van vandaag gebeurde er 26 jaar geleden iets bijzonder!


Gefeliciteerd met je verjaardag Becsie en mijn topic is ook officieel 1 jaar geworden ^^
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
770
thx thx !!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
mijn topic was het enige goede maar blijkbaar gunt het tw team geen felicitaties van w73 spelers
 
Reactiescore
534
Gefeliciteerd allemaal nog vele jaren
 
Reactiescore
448
Is Becca al 7 jaar legaal te bestieren? Of geldt dit niet voor mentaal minder ontwikkelde meisjes. Ik vraag dit voor een vriend
 
Bovenaan