Hanzimal

DeletedUser64848

Guest
ey pietjes, zou iemand van TAoW eens kunnen vragen hoe het nog met Hanzi gaat... Wss kent niemand mij hier... Kheb ook op w8 gespeeld maar accountje van 200k punten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6540

Guest
Hanzimal
plaats 8
stam TAoW
punten: 40.768.588

gaat dus goed met Hanzimal!
 

DeletedUser64848

Guest
Mmmm, maligant was toch gestopt? Btw bestaat dye devil nog? :s
 

DeletedUser

Guest
Dye Devil bestaat nog steeds, maar volgens mij al maanden via VV. Aanvallen doen ze daar niet meer namelijk. Dorpen verliezen wel regelmatig. Echter gaan ze nu weer massaal stacken daar.
 

DeletedUser64848

Guest
Heeft iemand eigenlijk een klein account van rond de 1 miljoen die niet actief is? of moet dit bij aanvragen... ik zoek wel geen co... Gwn een niet belangrijk account van rond de miljoen....
 

DeletedUser

Guest
Dye Devil bestaat nog steeds, maar volgens mij al maanden via VV. Aanvallen doen ze daar niet meer namelijk. Dorpen verliezen wel regelmatig. Echter gaan ze nu weer massaal stacken daar.

Tijd dat ik er weer op ga spelen zeker?:D
 

DeletedUser25273

Guest
Dye Devil bestaat nog steeds, maar volgens mij al maanden via VV. Aanvallen doen ze daar niet meer namelijk. Dorpen verliezen wel regelmatig. Echter gaan ze nu weer massaal stacken daar.

Toch grappig om jou wat over stacken te horen roepen. Laatste keer dat ik jou scoutte, stond het uren diep gestackt.
 

DeletedUser

Guest
Wat Timmer zegt. En juist omdat het vaak over mij gezegd is in het verleden, is het verleidelijk om de tegenstander er ook op te betrappen en hier te benoemen.
 
Bovenaan