Handelen = interactie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er zou een functie moeten bestaan waardoor je comments kan posten op een aanbod in de marktplaats.
Op deze manier kan je sneller en makkelijker communiceren met de verkoper en de prijs bespreken ...
 

DeletedUser976

Guest
nee, dat doe je maar via img als je het zo nodig wil

take it or leave it
 

DeletedUser

Guest
is wel jammer dat de anderen niet kunnen meebieden en meekijken dan.
 

DeletedUser

Guest
Jammer van je hoofd ja :)

nu is de marktplaats gewoon niet zo druk bezocht anders zou het wat handiger worden.
 

DeletedUser976

Guest
Ach zielig kindje, je krijgt je zin niet en gaat schelden
 

DeletedUser

Guest
Ach zielig kindje, je krijgt je zin niet en gaat schelden

Ik zei niets fout .. jij gaf gewoon overbodige en stomme comentaar :eek:

laten we gewoon wachten tot een meer ervaren ( en meer beleefde ) speler hier iets op zegt. Daar zal ik graag naar luisteren.
 

DeletedUser976

Guest
als je w1 bedoelt you're right

als je w2 bedoelt veel geluk met zoeken

edit: en nee zij zullen het er mee eens zijn het is geen goed idee
 

DeletedUser976

Guest
precies ik bedoel maar,

meester spam himself zegt het zelf...
 

DeletedUser609

Guest
het lijkt me idd overbodig maar ik kan me voorstellen dat iemand het prettig vind
 

DeletedUser880

Guest
het is geen goed idee omdat de bieder en de koper waarschijnlijk niet tesamen on-line zijn.
take it or leave it
 

DeletedUser343

Guest
de marktplaats wordt druk genoeg bezocht. Als je iets invoegd waardoor er beter gehandeld kan worden is dat slecht voor de spelers die niet online zijn.

je moet gwn of accepteren of zelf iets op de markt zetten. aangezien je van zelf iets op de markt zetten veel meer krijgt (als je aanneemt is het *vaak* 2:1 ratio, als je iets erop zet is *vaak* het 1:2 ratio) dus iets erop zetten kost een uurtje of 2 extra en zorgt voor 4x zoveel grondstoffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan