Halvering prijzen goudmunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik vindt het ook nog niks om nu al de plrijs te halveren! of 25% minder te gooien ! laten ze ook maar wat doen voor de edels ! en als je je acc goed voor elkander hebt kan je in 2 dagen tijd 3 of net niet helemaal 3 edels maken dan ga je maar ff paar dagen sparen als je weer en aanval wilt doen ;)
 

DeletedUser34283

Guest
ik vindt het ook nog niks om nu al de plrijs te halveren! of 25% minder te gooien ! laten ze ook maar wat doen voor de edels ! en als je je acc goed voor elkander hebt kan je in 2 dagen tijd 3 of net niet helemaal 3 edels maken dan ga je maar ff paar dagen sparen als je weer en aanval wilt doen ;)
Misschien kunnen jullie dan weer lekker ouderwets gaan farmen? Dan ben je zo over je tekort heen ;)
 

DeletedUser

Guest
Yep. En met de aanvalsstop heeft normaal gezien iedere actieve speler er toch weer 6 edels bij. Is toch al een begin.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen.

Juist nu maakt het spel het zo leuk. Er zijn niet veel bbd's en qua interns valt het volgens mij ook nog redelijk mee.
Daarbij is het nu dat je je edels tactisch moet gebruiken dat brengt meer inzicht in het spel en maakt het dus ook leuker.
Mijn mening weet niet wat jullie er van denken.

Wat is een overschot. Elke edel die je kan gebruiken is 1 edel teveel.
 

DeletedUser39729

Guest
Farmen is ook een manier om een extra edeltje per dag te krijgen.
 

DeletedUser30312

Guest
Ja aan het begin werkt dat. Maar nu dus echt niet meer :) Ik heb nauwelijks dorpen die ik kan farmen :p
 

DeletedUser25172

Guest
Ik vind het tempo van de wereld wel lekker zo maar af en toe wil je toch wel meer edels hebben.
Voor internes of voor een barbarenzee. Aangezien ik niet wil dat het tempo te snel versnelt zou ik willen voorstellen om de prijs van de goudmunt met 25% te verlagen. Het zal je een paar edels schelen maar is geen drastische verandering..
 

DeletedUser

Guest
Snap niet dat mensen het blijven proberen terwijl de moderatoren allang gezegd hebben dat de wereld nog te jong is en ze de prijs echt niet verlagen.
 

DeletedUser24823

Guest
Hoeft van mij ook niet, en je kunt altijd ZERO om hulp vragen :D


Er kan nog geproduceerd worden: 181
 

DeletedUser

Guest
Je kunt toch ook grondstoffen naar jezelf toesturen of ga onderhandelen is ook een optie:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan