Halvering prijzen goudmunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mede w11 spelers,

W11 begint in een plooi te vallen.de ranglijst begint al te vertonen wie bovenaan komt en wie onderaan zal blijven.Maar veel zitten met een edeltekort.
Als speler van w4 en w6,weet ik dat een halvering van de prijzen van goudmunt kan helpen.Alles wat we daarvoor moeten doen is met 75% van de wereld voor stemmen op een door het tw team geopende enquete.

Maar eerst moeten we weten of jullie daar wel voor te vinden zijn

grtz qonti
 

DeletedUser34283

Guest
Topic 1
Topic 2

EN HIER TOPIC 3.

InBeforeTheLock1105.jpg


Sorry ^^
 

DeletedUser

Guest
mag toch weten wat mensen ervan vinden?op een maand kan veel veranderen
 

DeletedUser34283

Guest
W11 is nog niet in het stadium dat er teveel Barbarenvelden vallen. Dus hebben we het nog niet echt nodig, dunkt me.
 

DeletedUser

Guest
W11 is nog niet in het stadium dat er teveel Barbarenvelden vallen. Dus hebben we het nog niet echt nodig, dunkt me.

Het gaat niet enkel over barbaren, ook internes spelen een minstens even belangrijke rol (wellicht een zelfs nog veel grotere). Het is niet omdat ze onzichtbaar zijn op een kaart - zoals bb's - dat ze er niet in vrij aanzienlijke hoeveelheden zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39729

Guest
Ik ben tegen, dan gaat het opeens veels te snel. Geen zin in.
 

DeletedUser27685

Guest
Misschien is er een middenweg? Kostprijs op 75% ipv 50% ?
 

DeletedUser

Guest
Wat mij betreft wachten tot in elk continent het gemiddelde dorp minstens 9000 is. Dan is de wereld dus vol, en is er geen groot voordeel meer voor de centrale spelers dat ze de hoekcontinenten helemaal innemen met hun overschot aan edels.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tegen de halvering dit omdat je na mij mening zo steeds meer punten geilers krijg. Ik denk zelf dat als mensen duurder betalen voor de munten toch meer voor hun dorpen vechten dus voor mij mogen ze laag blijven zodat we een aanvallende 2011 krijgen.
 

DeletedUser53396

Guest
Deze discussie heeft weinig zin, het antwoord is toch dat we nog moeten wachten en dat de wereld nog te nieuw is.
 

DeletedUser34283

Guest
De wereld is te nieuw, we hebben te veel spelers en het gaat te snel. Wereld 11 is een langzame wereld, daar hebben we voor gekozen, nietwaar?
 

DeletedUser

Guest
Ik wijs het op dit moment af. Ben ik dan de enige met een edeloverschot hier : )

Greetz
Thun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan