halvering goudmunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op w12 zijn nogal veel BB dorpen zouden jullie (triblawars managers of zoiets) daar de goudmunt prijzen niet kunnen halveren je betaalt namelijk nog alveel voor je 100 edelman en die barbaren komen er nog steeds meer bij
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Op w12 zijn nogal veel BB dorpen zouden jullie (triblawars managers of zoiets) daar de goudmunt prijzen niet kunnen halveren je betaalt namelijk nog alveel voor je 100 edelman en die barbaren komen er nog steeds meer bij

Daar heeft wereld 12 over gestemt, dat was tegen. Dus geen halvering. Zie instellingen --> rondvragen (enquetes).

Slotje
 
Reactiescore
0
Het aantal barbaren-dorpen neem niet toe hoor: Het schommelt al een jaar zo rond de 10.000 dorpen.
Het aantal spelers neemt nog wel gestaag af. We verliezen iets van 80 spelers per maand, en hebben nu nog minder dan 600 spelers over.

Er is ooit een enquete geweest, waarbij een duidelijke meerderheid tegen een edelkostenhalvering was.
Dat betekent niet dat er nooit meer over gesproken mag worden, natuurlijk.
Maar pas wanneer de omstandigheden duidelijk veranderen, bijvoorbeeld wanneer er ineens heel veel BB-dorpen bij komen.
Tijdens het uitéénvallen van TNE was ik even bang dat dat zou gaan gebeuren, omdat er wellicht een aantal spelers op Delete zou gaan drukken.
Dat lijkt, op een enkele uitzondering na, niet te gaan gebeuren.

Overigens roept dit wel een leuke discussie op: Het lijkt er namelijk op dat W12 een eindfase in gaat met een beperkt aantal (100 - 300) grote accounts, verzameld in een klein aantal (4 - 5) grote machtsblokken. Heeft edelkostenhalvering enig nut in zo'n eindspel?
 

DeletedUser

Guest
Dat komt denk ik door dat je dan niet meer over nu mag worden gestart
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel goed zo, stel je doe een goudmunt-halvering dan zijn de grotere accounts nog meer in het voordeel want die kunnen dan nog meer goudmunten slaan en dus sneller edelen

Nu moet je gewoon slim omgaan met je GS en edelmannen, en als je dan een tekort hebt is dat pech :p
 

DeletedUser35251

Guest
Er is hier al eens een enquete over geweest welke negatief uitgedraaid is maar we zullen het nog eens bekijken.

Voor nu dus een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan