Halp! MagicISO Mounten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser32020

Guest
Hullo!

Ik heb laatst GTA en een Crack ervoor gedownloadkocht, Ik wil de crack 'mounten' zodat mijn PC denkt dat ik de cd heb (die ik heb gekocht I promise:D) terwijl die er niet in zit. Echter, ik gebruik het programma MagicISO / MagicDisc en om mij onbekende redenen kan ik niet mounten naar mijn E: nog maar mijn K: schijf, ik heb het spel geinstalleerd, maar als ik hem wil spelen krijg ik een bericht dat ik de CD in mijn E: schijf moet doen, maar dat kan dus niet.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
 

DeletedUser62411

Guest
Als je dit gebruikt kan ik je helpen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62411

Guest
Het ISO bestand mounten :D
En als dat niet lukt, moet je misschien de README file lezen die er misschien (?) bijgevoegd zit.
 

DeletedUser32020

Guest
Ik kan hem wel mounten, maar niet maar K: of E:, enkel L: tm Z: en ik moet hem toch echt mounten in E: of K:
 

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit waar je hem mount, gewoon op een virtuele.
 

DeletedUser

Guest
Als jij het spel echt gekocht hebt, bel je gewoon even naar de klantenservice en ga je niet lopen rommelen met ISO's etc.
 

DeletedUser32020

Guest
Als jij het spel echt gekocht hebt, bel je gewoon even naar de klantenservice en ga je niet lopen rommelen met ISO's etc.
Obama_Derp.jpg



@Butch / Selena:
25iut69.png
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet van die betweterige plaatjes te laten zien hoor, je mag gewoon normaal op me reageren. Je weet dat dit verboden is op het Tribalwars forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan