Hall of fame W29

DeletedUser19123

Guest
Stabber van het jaar

1. Runeskater

2. Lord nachtwaker

3. space bison

:D

Wie hebben wij gestabt simpele? Na mijn idee heb ik zolang ik tribalwars speel nog nooit iemand gestabt of ik moet iets gemist hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Kom op zeg. Ik heb het printscreen een week geleden nog getoond. De sollicitatie is er van jullie nog, niet gaan ontkennen.
 

DeletedUser19123

Guest
Jaja verhaaltjes die verteld zijn maar er is geen mens die kan aantonen dat L daarop gezeten heeft en kan iemand dat wel zie ik het graag, dan zullen onze wegen gaan scheiden want ik zal nooit akkoord gaan met zulke dingen maar dit soort gesprekken zijn al vaker gevoerd dus vandaar dat ik ook zei als je in sprookjes geloof :D
 

DeletedUser66258

Guest
2l8g1ol.png


Ook een mooi recordje
 

DeletedUser

Guest
we hebben nu just een nieuwe post houw het nu proper hier
en ga ergens anders praten over stabben zeikerds etc
 

DeletedUser13822

Guest
Stabber van het jaar

1. Runeskater

2. Lord nachtwaker

3. space bison

:D

vriendschap, wij stabde niemand. Zelfs in uw kortzichtige redenering stabben wij niemand want zowel jij als ER waren vijand op het moment dat er iets gebeurde.

1. Vincke, verraad zijn eigen stam waar hij tot voor kort leider van was.
2. Sera met zijn overstap
3. CFA loopt over naar de vijand met 2 vv's
 

DeletedUser65116

Guest
Hoevaak moeten we het nog zeggen. Want jullie blijven vingertje wijzen. Hoe oud zijn jullie nou. Ouder dan mijn niveau toch? Gedraag je dan ook ouder!
 

DeletedUser65921

Guest
Hoevaak moeten we het nog zeggen. Want jullie blijven vingertje wijzen. Hoe oud zijn jullie nou. Ouder dan mijn niveau toch? Gedraag je dan ook ouder!

Retweet
hoe ver is het niet gekomen als hij ons daar al op gaat wijzen.
 

DeletedUser3166

Guest
Retweet
hoe ver is het niet gekomen als hij ons daar al op gaat wijzen.

:D

en bedankt vincent, dat doet mij goed voelen. Blijkbaar ben ik deze keer eens tot je kunnen doordringen en het blijft precies hangen. Een geslaagde actie dus en eigenlijk niet meer dan een counteractie op wat jij gepland had.
 

DeletedUser64601

Guest
Wie hebben wij gestabt simpele? Na mijn idee heb ik zolang ik tribalwars speel nog nooit iemand gestabt of ik moet iets gemist hebben;)

Space bison heeft naar mijn weten deze keer (weet zijn geschiedenis van vroeger niet) niet echt gestabt, denk ik, als ik het zo bekijk.
 
Reactiescore
499
Plunderaar: 9716 van la kouchov Obarkarchov
Zichtbaar bij awards!
 
Reactiescore
499
Zit op Phone :D
 
Bovenaan