Hall of Fame 23 [Awards]

DeletedUser

Guest
tribalwars.png


Auteursrechten gaan naar Nothing but Insane



545534.jpg



Wat houd de Hall of Fame in?
Wanneer je denkt dat je een record hebt gevestigd met één of meerdere dagelijkse awards kun je deze met behulp van een screenshot posten in dit topic. Per award zal er dan aan de hand van de inzendingen een top 3 worden bijgehouden van de beste dagelijkse awards. Zo kun je dus zien welke speler per award de hoogste scoren heeft behaald en weet je hoeveel je moet halen om een nieuw record te vestigen.

Hoe kom ik in de Hall of Fame?
Heel simpel, maak een screenshot en upload deze. (weet je niet hoe, open onderstaande spoiler) Plaats daarna je screenshot in dit topic in een spoiler en vermeld je spelersnaam. (voor eventuele controle)
Daarna zal ik dagelijks alle screenshot afgaan en de top 3 up-to-date houden.​

Hoe upload je een foto/pic van je award:
1. Je gaat naar de pagina waar je een screenshot van wilt maken
2. Je drukt op je toetsenbord op de knop op het knopje PrtScr SysRq.
3. Open paint
4. Ctrl + V (eventueel pas je je screenshot aan om bepaalde info niet prijs te geven)
5. Opslaan in een bepaalde map
6. Ga naar Tinypic -Imageshack en upload de screenshot
7. Plaats de link op het forum

Aangezien de oude hall of fame topic van careless niet meer werd bijgewerkt neem ik het hierbij over, ik ( idee van w20, AF account nothing but insane ) heb er een kleine wending aan gegeven, nu een top 5 en ik hou het elke dag bij (NIET MEER :D )zolang jullie maar de screenshots maken van je awards, awards zijn toch wel iets om trots op te zijn!

~ Regel: Je kan maximaal 1 keer per award staan

halloffamee.png



aanvaller.png
Aanvaller van de Dag:

goud.png
1. Captain Grom n Blaze 1.184.092 eenheden 28.04.2012

zilver.png
2. Indocility 1.083.954 eenheden 13.01.2012
brons.png
3. 2meter2 981.345 eenheden - 21.04.2012

4. Pazzo 800.975 eenheden - 04.05.2012
5. El Panda 785.971 eenheden - 03.04.2012

verdedidger.png
Verdediger van de Dag:

goud.png
1. Ifuse 2.286.169 eenheden 08.05.2012

zilver.png
2. Bertannie 2.127.397 eenheden 02.04.2012


brons.png
3. Smoke 1.571.610 eenheden 20.04.2012



4. Isao 884.236 eenheden 04.05.2012

5. Elua princeps equites 758.592 eenheden 25.03.2012





roverq.png
Rover van de Dag:

goud.png
1. Indocility 461.398.859 14.04.2012


zilver.png
2. El Panda 249.498.294 grondstoffen 21.04.2012


brons.png
3. Captain Grom n Blaze 221.016.734 grondstoffen 19.04.2012

4. Quality. Inc. 179.362.678 grondstoffen 06.05.2012

5. kleinemama 168.639.765 grondstoffen 20.04.2012


plunderaar.png
Plunderaar van de Dag:

goud.png
1. Quality. Inc. 20.582 dorpen 27.10.2011

zilver.png
2. El Panda 12.760 dorpen - 21.04.2012

brons.png
3.Indocility 10.710 dorpen - 14.04.2012

4. Captain Grom n Blaze 6.649 dorpen - 19.04.2012
5. - - - - -





grootmacht.png
Grootmacht van de Dag:

goud.png
1. Dark Sunshine 37 dorpen 30.04.2012

zilver.png
2. Quality. Inc. 37 dorpen 17.01.2012

brons.png
3.Indocility 32 dorpen 01.05.2012
4. kleinemama 30 dorpen 11.04.2012
5. Captain Grom n Blaze 25 dorpen 12.03.2012

Als je denkt dat je dagawards hoog genoeg zijn om in deze hall of fame te komen, zet ze dan neer!! :D


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk idee :) hopelijk kom ik nog ergens voor in deze lijsten maar waarschijnlijk staan dagelijks sws Panda & Indo erin ^^
 

DeletedUser19379

Guest
Haha inderdaad, die word zeker slecht bij gehouden:p

Promised
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk idee :) hopelijk kom ik nog ergens voor in deze lijsten maar waarschijnlijk staan dagelijks sws Panda & Indo erin ^^

Waarom denk je dat dit lijstje wordt gemaakt, gewoon een beetje geslijm naar zijn leiders...

Awards worden vaak ''gegeild''. 10 lc per dorp sturen voor plunderaar, een week niet farmen en dan losbarsten voor rover, expres veel barbs in een dag adelen voor grootmacht of een off dorp per vijandig dorp sturen puur voor award/vriendjes hun scouts/bijl clearen voor punten. Het is dan valt dan ook geen ''hall of fame'' te noemen, maar een ''hall of gegeil voor nolifers''.

En ja ik weet dat ik aan het haten ben en ik zelf ook welleens voor een rover awardje ben gegaan vroegahr. Een topic daarover om dit soort gedoe te gaan promoten vind ik alleen een beetje te.:eek:
 

DeletedUser19379

Guest
Waarom denk je dat dit lijstje wordt gemaakt, gewoon een beetje geslijm naar zijn leiders...

Awards worden vaak ''gegeild''. 10 lc per dorp sturen voor plunderaar, een week niet farmen en dan losbarsten voor rover, expres veel barbs in een dag adelen voor grootmacht of een off dorp per vijandig dorp sturen puur voor award/vriendjes hun scouts/bijl clearen voor punten. Het is dan valt dan ook geen ''hall of fame'' te noemen, maar een ''hall of gegeil voor nolifers''.

En ja ik weet dat ik aan het haten ben en ik zelf ook welleens voor een rover awardje ben gegaan vroegahr. Een topic daarover om dit soort gedoe te gaan promoten vind ik alleen een beetje te.:eek:

Mha plunderaar, grootmacht en rover-geil bestaat wel.. Maar odd/oda award is bijna onmogelijk op zon manier. Denk je niet?
Vind het altijd wel lachen om een beetje awards te bekijken. Maar geilen is gewoon dom. Je kunt beter dagelijks 70 mil farmen dan eens per week 200 anders heb je er ook geen zak aan lol :confused:
Yeeah een award!!! Woeii :cool:
 

DeletedUser61903

Guest
zal er niet lang staan maar iemand moet beginnen . :D

5x Aanvaller van de dag
op 14.04.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (563.069 eenheden)!
 

DeletedUser19379

Guest
zal er niet lang staan maar iemand moet beginnen . :D

5x Aanvaller van de dag
op 14.04.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (563.069 eenheden)!

Haha ik hoop je vandaag nog in te halen(H)
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (516.273 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
zal er niet lang staan maar iemand moet beginnen . :D

5x Aanvaller van de dag
op 14.04.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (563.069 eenheden)!

er saat toch duidelijk een prinscreen maarja kan wel aan je ig naam merken dat je noob bent en dat niet begrijpt:eek:





kom ik nog ergens in aanmerking?

2cfqq0k.png


tzal wel weer niet :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk je dat dit lijstje wordt gemaakt, gewoon een beetje geslijm naar zijn leiders...

Awards worden vaak ''gegeild''. 10 lc per dorp sturen voor plunderaar, een week niet farmen en dan losbarsten voor rover, expres veel barbs in een dag adelen voor grootmacht of een off dorp per vijandig dorp sturen puur voor award/vriendjes hun scouts/bijl clearen voor punten. Het is dan valt dan ook geen ''hall of fame'' te noemen, maar een ''hall of gegeil voor nolifers''.

En ja ik weet dat ik aan het haten ben en ik zelf ook welleens voor een rover awardje ben gegaan vroegahr. Een topic daarover om dit soort gedoe te gaan promoten vind ik alleen een beetje te.:eek:

Ik doe dit voor heel w23 die mee wilt doen, als jij het slijmen vind naar mijn leiders moet je het zelf weten. En idd, je bent aan het haten :eek:

Back on topic please
 

DeletedUser59641

Guest
Behaalde dagelijkse awards

27x Rover van de dag
op 19.04.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (221.016.734 grondstoffen)!

9x Plunderaar van de dag
op 19.04.2012 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (6.649 dorpen)!

4x Aanvaller van de dag
op 12.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (820.725 eenheden)!

2x Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 12.03.2012 (25 dorpen)!

Volgens mij zijn ze toch gewoon openbaar bij ons :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk je dat dit lijstje wordt gemaakt, gewoon een beetje geslijm naar zijn leiders...

Awards worden vaak ''gegeild''. 10 lc per dorp sturen voor plunderaar, een week niet farmen en dan losbarsten voor rover, expres veel barbs in een dag adelen voor grootmacht of een off dorp per vijandig dorp sturen puur voor award/vriendjes hun scouts/bijl clearen voor punten. Het is dan valt dan ook geen ''hall of fame'' te noemen, maar een ''hall of gegeil voor nolifers''.

En ja ik weet dat ik aan het haten ben en ik zelf ook welleens voor een rover awardje ben gegaan vroegahr. Een topic daarover om dit soort gedoe te gaan promoten vind ik alleen een beetje te.:eek:

ben je ongestelt ofzo komop man niet iedereen is zo ikzelf kan wel elke dag plunderaar halen maar zie je mij dat doen zie je andere dat doen meer dan de helft zal dat skkrs niet doen en vaak zijn topics zoals dit voor fun om een beetje te comminuseren en als je dat anderen niet gunt drunk dan lekker op het log uit knopje

Behaalde dagelijkse awards

27x Rover van de dag
op 19.04.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (221.016.734 grondstoffen)!

9x Plunderaar van de dag
op 19.04.2012 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (6.649 dorpen)!

4x Aanvaller van de dag
op 12.03.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (820.725 eenheden)!

2x Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 12.03.2012 (25 dorpen)!

Volgens mij zijn ze toch gewoon openbaar bij ons :p

maar toch heeft hij de regels opgestelt en jou je er aan moeten houden :cool: ja haatmaar
 
Reactiescore
2.303
er saat toch duidelijk een prinscreen maarja kan wel aan je ig naam merken dat je noob bent en dat niet begrijpt:eek:

Ik denk dat hij met meer ervaring zit dan jij nuub ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij met meer ervaring zit dan jij nuub ;)

bach nog zon bevooroordeelde je kent me niet eens nooit een pm gehad je heb me nog nooit in actie gezien of weet me vorige werelden niet en dan wil je me zeggen dat hij beter is?
zeg dat maar als je veel over BEIDEN weet NUB

en alsnog heb ik er evenveel gelijk mee
 

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=135790

is eigenlijk hetzelfde, maar hoop dat jij het wel bij houd?
dan gaan we deze belangrijk maken en de andere sluiten ;)

tribalwars.png


545534.jpg



Wat houd de Hall of Fame in?
Wanneer je denkt dat je een record hebt gevestigd met één of meerdere dagelijkse awards kun je deze met behulp van een screenshot posten in dit topic. Per award zal er dan aan de hand van de inzendingen een top 3 worden bijgehouden van de beste dagelijkse awards. Zo kun je dus zien welke speler per award de hoogste scoren heeft behaald en weet je hoeveel je moet halen om een nieuw record te vestigen.

Hoe kom ik in de Hall of Fame?
Heel simpel, maak een screenshot en upload deze. (weet je niet hoe, open onderstaande spoiler) Plaats daarna je screenshot in dit topic in een spoiler en vermeld je spelersnaam. (voor eventuele controle)
Daarna zal ik dagelijks alle screenshot afgaan en de top 3 up-to-date houden.
Hoe upload je een foto/pic van je award:
1. Je gaat naar de pagina waar je een screenshot van wilt maken
2. Je drukt op je toetsenbord op de knop op het knopje PrtScr SysRq.
3. Open paint
4. Ctrl + V (eventueel pas je je screenshot aan om bepaalde info niet prijs te geven)
5. Opslaan in een bepaalde map
6. Ga naar Tinypic -Imageshack en upload de screenshot
7. Plaats de link op het forum
Aangezien de oude hall of fame topic van careless niet meer werd bijgewerkt neem ik het hierbij over, ik ( idee van w20, AF account nothing but insane ) heb er een kleine wending aan gegeven, nu een top 5 en ik hou het elke dag bij zolang jullie maar de screenshots maken van je awards, awards zijn toch wel iets om trots op te zijn!

~ Regel: Je kan maximaal 1 keer per award staan

halloffamee.png



aanvaller.png
Aanvaller van de Dag:

goud.png
1. - - - - -

zilver.png
2. - - - - -
brons.png
3. - - - - -

4. - - - - -
5. - - - - -

verdedidger.png
Verdediger van de Dag:

goud.png
1. - - - - -

zilver.png
2. - - - - -


brons.png
3. - - - - -

4. - - - - -
5. - - - - -




roverq.png
Rover van de Dag:

goud.png
1. - - - - -

zilver.png
2. - - - - -

brons.png
3. - - - - -

4. - - - - -

5. - - - - -


plunderaar.png
Plunderaar van de Dag:

goud.png
1. - - - - -

zilver.png
2. - - - - -

brons.png
3.- - - - -

4.- - - - -
5. - - - - -





grootmacht.png
Grootmacht van de Dag:

goud.png
1. - - - - -

zilver.png
2. - - - - -

brons.png
3. - - - - -

4. - - - - -
5. - - - - -

Als je denkt dat je dagawards hoog genoeg zijn om in deze hall of fame te komen, zet ze dan neer!! :D



:p
 

DeletedUser61903

Guest
bach nog zon bevooroordeelde je kent me niet eens nooit een pm gehad je heb me nog nooit in actie gezien of weet me vorige werelden niet en dan wil je me zeggen dat hij beter is?
zeg dat maar als je veel over BEIDEN weet NUB

en alsnog heb ik er evenveel gelijk mee

voel je je eigen nu goed ?
 
Reactiescore
2.303
bach nog zon bevooroordeelde je kent me niet eens nooit een pm gehad je heb me nog nooit in actie gezien of weet me vorige werelden niet en dan wil je me zeggen dat hij beter is?
zeg dat maar als je veel over BEIDEN weet NUB

en alsnog heb ik er evenveel gelijk mee


Ik moet jouw niet kennen om er vertrouwen in te hebben dat je naamgenoot beter is dan jijzelf ;)
Ik weet hoe hij speelt en ik weet ook wie hij is, vertrouwen hebben in iemand is soms belangrijk voor die persoon.
 
Bovenaan