Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
let iedereen ff op voor de skype van wouter puts (die speelt op mr tobias), hij is gehacked door ene dylan.


gozer stuurt virussen door waardoor hij je PC kan overnemen fzo :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Hij stuurde mij ook al een berichtje inderdaad, met een Tribalwars.exe bestand.
Natuurlijk niet gepakt, Een exe bestand moet je te nimmer pakken, en zeker niet als iemand dat zomaar stuurt uit het niets.


Een hele lage streek van diegene die het stuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38246

Guest
Ooh, leuk dat ie er weer is. Heeft op w24 ook van alles uitgevoerd, ook met virussen etc. Wat het is weet ik zo snel ff niet meer.
 
Reactiescore
746
//// EDIT: Het onderstaande is niet geldig. Het was een misverstand van mijn kant. Toch wil i wel even zeggen dat je inderdaad moet opletten, en bedankt ik de poster om dit even te melden zodat anderen geen problemen ondervinden. Toch zal deze thread gesloten blijven.
Heropening kan indien nodig aangevraagd worden!





Hallo iedereen,

Hoewel ik begrijp dat jullie anderen willen waarschuwen voor zo'n praktijken wil ik jullie er toch even op wijzen dat het posten van beschuldigingen tegenover andere spelers (ook al zijn ze gegrond) en het posten van persoonlijke informatie (skype adressen, volledige namen...) tegen de regels is.

Daarom verwijderde ik de namen uit deze post.

Echter wil ik jullie wel aanraden dat als er inderdaad een hacker op toer is geen links aan te klikken die je niet kent, of van personen die normaal geen contact met je opzoeken. Daarnaast zijn alle toegelaten scripts op TW gepost onder TWscripts en is het dus niet nodig illegale scripts op te zoeken. ELK script dat niet is toegelaten zal gedetecteerd worden, en bestraft worden.

Mvg,
Poo.


PS: Als je het slachtoffer was van een hacker, gelieve dit dan te melden in het support systeem zodat dit kan worden aangepakt door de moderatoren.
Indien je vragen hebt over toegelaten scripts kan je ook altijd een scriptmod aanspreken (Hardcode en McMartens) of gebruik maken van een support ticket.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan