Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ok, ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het maar hier: ik heb dus de laatste 2 dagen last van een hacker die ondanks wijzeging w8woord in breekt op mijn account, eerste keer had hij dus opnieuw begonnen met mijn account, enorm vervelend!:mad: en vandaag breekt die weer in maar veranderd hij enkel het grafisch dorpsoverzicht in een klassiek dorpsoverzicht, ik heb het ip-adres en al contact opgeomen met Telenet, maar wat kan ik hier verder nog tegen doen want ik krijg er de creeps van!
 

DeletedUser

Guest
nieuwe screenshot:
http://bp1.blogger.com/_CUHBithUXPM/SCXCOGRWBAI/AAAAAAAAAKE/17zXyJIZk7I/s1600-h/voorbeeld.bmp
voorbeeld.bmp
 

DeletedUser

Guest
wtf?? der heeft iemand met de screenshot zitte klote want bij mij kwam die wel


Je kunt geen station formateren als je erop werkt...de beste manier is : ofwel met de windows CD (nieuwe installatie en oude, dus harde schijf geheel formateren) Ofwel, maar dat neemt niet weg dat de trojan - als het er een is- zich verspreid heeft naar andere stations (bijvoorbeeld externe harde schijf), is je installatie op die externe harde schijf zetten (Bijvoorbeeld D: ) en dan de "oude" formateren. Wel starten van die externe HD dan...

De meeste -goede- virusscanners hebben wel een keylogger stopper/verwijdering/blokkering. Dus hieruit kan ik besluiten dat je : Geen virusscan/spyware blokker hebt, ofwel een gratis versie of minder goede zoals : AVG free ediotion. Ikzelf gebruik Bullguard en Spysweeper in combinatie met ZoneAlarm, pc draait nog mooi vlot dan, zelfs bij spelen zware spellen.

Mvg,

SiCi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je belangrijkste bestanden back-uppen en windows opnieuw installeren :rolleyes:
Of overstappen op linux :p

Hah, het "veilige" linux... me maat heeft- waar ik bij zat te kijken- een groot lek gevonden en uitgebuit, was mogelijk via dat lek om de computer op afstand te besturen. (Trojan--> Remote Control Soft-/Spy-ware-->Keylogger...etcetc) Heeft het natuurlijk wel doorgegeven ;).
 

DeletedUser

Guest
nee ik heb ook een paar veiligheids porgammatjes maar komt niks van terecht
en waar haal je die keylocker :p
hou namelijk een werkstuk over computers en dat leek me wel interresant
en ik ou niet op school of op je werk inloggen
 

DeletedUser

Guest
ken ik allemaal niks van :p

enne wat is defragmenteren?:eek:

speciaal voor jou nog eens extra omdat ik niet zeker weet of het goed uitgelegt is.(ik bedoel dan dat het niet waar is) defragmenteren is(volgens mij) dubbele files van je pc afhalen. dus als er 2 keer [fileA.ddl] op staat. word er 1tje verwijdert.

dit is wat mij uitgelegt is. ik wil ook even kijken of dit wel waar is:D:D
 

DeletedUser

Guest
speciaal voor jou nog eens extra omdat ik niet zeker weet of het goed uitgelegt is.(ik bedoel dan dat het niet waar is) defragmenteren is(volgens mij) dubbele files van je pc afhalen. dus als er 2 keer [fileA.ddl] op staat. word er 1tje verwijdert.

dit is wat mij uitgelegt is. ik wil ook even kijken of dit wel waar is:D:D

Defragmenteren is het bijeen voegen van fragmenten, ofwel snippers van één en dezelfde file, die in de loop van de tijd op niet aaneengesloten stukken van de harde schijf zijn terecht gekomen. Na defragmentatie staan (bijna) alle files op één aaneengesloten stuk van de harde schijf. Dat heeft als voordeel dat zulke files sneller geopend kunnen worden, de koppen van de harde schijf hoeven niet heen en weer te bewegen.
 

DeletedUser

Guest
Defragmenteren is het bijeen voegen van fragmenten, ofwel snippers van één en dezelfde file, die in de loop van de tijd op niet aaneengesloten stukken van de harde schijf zijn terecht gekomen. Na defragmentatie staan (bijna) alle files op één aaneengesloten stuk van de harde schijf. Dat heeft als voordeel dat zulke files sneller geopend kunnen worden, de koppen van de harde schijf hoeven niet heen en weer te bewegen.

achzo....dat snap ik al iets beter:)
 

DeletedUser15268

Guest
als je wilt formateren moet je dat in DOS doen niet in windows behalve als je een andere hardeschijf dan je hardeschijf wilt formateren waar geen windows is op geinstaleerd(bijvoorbeeld: als je de hardeschijf waar windows op is geinstalleerd meestal de C schijf wilt formateren als je windows draait kan dat niet namelijk als jij je fiets wilt repareren als je er op fiets lukt het ook niet en krijg je ook ongelukken!!) verder klopt wat menne0 zegt over defragmenteren hoe je dat doet: start menu>bureau accecoires>systeem werkzet>schijf defragmentatie>de rest wijst zich zelf.
ook kan het handig zijn om af en toe schijf opruimen te doen:start menu >bureau accecoires >systeem werkzet>schijf opruimen>rest wijst zich zelf!!!

heb je nog steeds problemen er mee of snap je het niet stuur me een bericht je of kijk hier!!!

je harde schijf opruimen, defragmenteren etc.
 

DeletedUser6603

Guest
Voordat er een back-up van het systeem wordt gemaakt is het verstandig eerst de C:-schijf nog even te defragmenteren. Bij een 'gefragmenteerde' harde schijf zijn de bestanden waar regelmatig mee wordt gewerkt, in delen op de harde schijf opgeslagen. Dit komt omdat Windows bij het opslaan van een bestand zoekt naar de eerstvolgende beschikbare ruimte op de schijf, zonder te controleren of de ruimte groot genoeg is voor het bestand. Is de ruimte te klein, dan plaatst Windows de rest van het bestand op een andere vrije locatie, net zo vaak totdat het hele bestand is geplaatst. Een groot bestand kan zo in meerdere delen gesplitst op de harde schijf staan, met onnodige vertraging tot gevolg. Het defragmenteren van de harde schijf creëert weer wat orde in de chaos. De volgorde van de bestanden op de schijf wordt aangepast, zodat de meest gebruikte bestanden vooraan komen te staan. Dit alles met als beoogde resultaat: snelheidswinst.

Sluit u alle actieve programma's voordat het defragmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan