hacken? cheaten? tricken?

  • Topicstarter Deleted User - 1526919
  • Startdatum

Deleted User - 1526919

Guest
hey

ik heb visual basic (jaja, ben ik trots op:D (nee grapje:eek:)), en nu kan ik dus heel makkelijk gewoon een simpel programmatje maken met een webbrowser erin die op tribalwars home page begint, en gewoon een knop waar een nieuw schermpje in het scherm komt, met gewoon een tekstveld, die automatisch alle tekst die je daarin schrijft opslaat

nu is dit eigenlijk gewoon "Notities" hebben, zonder dat je voor PA betaalt...

wordt dit gezien als overtreden van de regels ofzo?, want je betaalt niet voor PA, en tog heb je "Notities"...


Mvg,


ik hoop dat iedereen bergijpt wat ik bedoel
 

DeletedUser

Guest
Als 7.0 op alle werelden wordt in gevoerd kan iedereen notities gebruiken, dus tot dan is het nog wel illegaal.

Alhoewel er waarschijnlijk bij jouw progamma geen limiet aan tekens is, in dat geval is het alsnog niet toegestaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat een notitieblokje niet veel uitmaakt, aangezien je dit met kladblok in windows toch al makkelijk en snel hebt.
Je zou zelfs bij 000webhost ff een prive siteje kunnen maken met wat tabellen voor een kladblok die je dan geminimaliseerd open zet naast tw waar de advertenties bv staan. :p
 

DeletedUser

Guest
Dan vraag ik me af hoe tw zal kunnen weten welk programma er op mijn pc draait.
Blijf je lekker afvragen, is ten eerste niet bepaald moeilijk + tribalwars houd deze dingen voor zichzelf.

Als 7.0 op alle werelden wordt in gevoerd kan iedereen notities gebruiken, dus tot dan is het nog wel illegaal.
Ik denk ook dat op werelden met tribalwars 7.0 legaal is, maar wat het ook is het moet altijd in de ticket goedgekeurd worden. ;) www.tribalwars.nl/ticket.php
 
Reactiescore
25
Wat dacht je van Max. 500 [ regel? Hierdoor ben ik gauw geneigd words te gebruiken.

Dit limiet is verhoogd met versie 7.0. Zodra die op alle werelden is heb je hier dus minder last van.

@topic starter: ik denk dat je het beste even een supportaanvraag of een topic bij Tools & Projecten kunt openen. Ik weet zelf niet of dit toegestaan is of niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb rechtsboven ook een mini notitieblok, waar standaard "Google" in het grijs staat. Ze kunnen je moeilijk verbieden om een kladblok te maken.

Zoals al eerder is opgemerkt zit er in v7 een kladblok voor niet-PA spelers. Je hebt wel een limiet van 1000 tekens.
 

DeletedUser

Guest
Notities van Tribalwars of notities van een browser zijn toch wel verschillend.
Het is niet voor Tribalwars gemaakt, maar het is wel toe te passen bij Tribalwars.

Op het moment dat jij iets erbij gebruikt in dit geval je browser (wat niet te controleren is)
lijkt het me een beetje "suf" als hier aanspraak op wordt gemaakt. Aldus mijn mening...

Maar goed, ik vraag me nu ook wel af of dit als "verboden" (Kuchkuch..) wordt beschouwd?
 

DeletedUser

Guest
Notities waar je VV'ers of co niks aan heeft lijken me dik zinloos, dan typ ik het wel gewoon in word bestand voor mijn part... :)
 
Reactiescore
38
Het is handig om te farmen. ;)
Je zet alle te farmen dorpen in een lijstje.

En dan kan je scroll timen zonder de kaart te moeten gebruiken. :D

Of je kan bv. de aanvalsdorpen van de tegenstander noteren.
Maar nu je die op de kaart zal kunnen aanduiden is dat gelukkig niet allemaal meer nodig. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Op een kladblok kun je geen links aanklikken (en zijn BB-codes dus nutteloos). Dat vind ik dus wel weer een groot voordeel van de notities.
 

DeletedUser

Guest
Notities waar je VV'ers of co niks aan heeft lijken me dik zinloos, dan typ ik het wel gewoon in word bestand voor mijn part... :)

Och, maken we gewoon even een eigen pagina op één van de vele "maak een gratis pagina" websites en deel je die met je vvér?

Op een kladblok kun je geen links aanklikken (en zijn BB-codes dus nutteloos). Dat vind ik dus wel weer een groot voordeel van de notities.

Is ook zo, al kun je het ook gewoon met een beetje scriptkennis maken hoor.

Maarja, laten we maar gewoon voor de enige echte notities gaan, oud vertrouwd toch? :)
 

DeletedUser858

Guest
ik heb OOIT , zo iets ook wel is gebruikt, was er alleen weer snel klaar mee, vond t toch niet zo lekker werken ^^

Had toen met visual basic t notitie ding, over de advertentie heen gedaan, Notitie op betere plek, en advertentie weg ^^

(Maarja, toen had ik bijna nooit PA, nu altijd bijna ^^)



Maar het is denk idd. illegaal,
maar ik denk niet dat ze het kunnen achterhalen..
(Denk dat het net zo is als bij sommige schiet spelletjes waar je geen richtertje hebt, maar waar je dan een klein stickertje midden op je scherm plakt, Tja, dat is ook nooit te achterhalen ^^)
 

DeletedUser

Guest
ik heb OOIT , zo iets ook wel is gebruikt, was er alleen weer snel klaar mee, vond t toch niet zo lekker werken ^^

Had toen met visual basic t notitie ding, over de advertentie heen gedaan, Notitie op betere plek, en advertentie weg ^^

(Maarja, toen had ik bijna nooit PA, nu altijd bijna ^^)



Maar het is denk idd. illegaal,
maar ik denk niet dat ze het kunnen achterhalen..
(Denk dat het net zo is als bij sommige schiet spelletjes waar je geen richtertje hebt, maar waar je dan een klein stickertje midden op je scherm plakt, Tja, dat is ook nooit te achterhalen ^^)

Je hebt ook gewoon een browser-extensie die een notitie knopje weergeeft die je voor pagina's kunt gebruiken.
Op 't moment dat je advertenties gaat blokkeren of aanpassen is dit wel illegaal.

Het meeste valt inderdaad ook niet te controleren maar het is niet aangeraden het te doen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook gewoon een browser-extensie die een notitie knopje weergeeft die je voor pagina's kunt gebruiken.
Op 't moment dat je advertenties gaat blokkeren of aanpassen is dit wel illegaal.

Het meeste valt inderdaad ook niet te controleren maar het is niet aangeraden het te doen.

sowieso: tribalwars kan niet controleren welke programma's je gebruikt buiten internet... en ook twijfel ik eraan of het binnen internet wel kan..
 

DeletedUser

Guest
Voor zover je mij uitlegt zie ik geen reden waarom niet. Maar wat is het voordeel? :p

Edit: Ieder programmatje moet je officieel wel eventjes laten goedkeuren in de ticket.

En wie gaat controleren met wat je werkt? Een zelfgemaakte browser in VB.NET zal niemand weten, en voor notities open je toch gewoon je kladblok, en slaat het op op het bureaublad...
 
Bovenaan