Haal de politie erbij als je wordt aangevallen

DeletedUser

Guest
In het geval van een niet geoorloofde email wijziging ( bijv. door een gestolen wachtwoord) stellen wij de werkelijke accountbezitter logfiles ter beschikking, zodat hij bij de politie aangifte kan doen.

Haal deze onzin aub van de site. Dit slaat werkelijk nergens op. Je gaat toch ook geen aangifte doen als iemand het monopoliegeld uit algemeen fonds haalt zonder dat hij op vrij parkeren staat? Ze lachen je compleet uit als je aangifte komt doen dat iemand valsspeelt bij een spelletje.
Misschien dat ze het voor de vorm nog willen opschrijven als je voor 10 euro aan premium account aan je account had gekoppeld, maar de politie onderneemt pas actie als er grote finianciele schade is of zo.
 

DeletedUser

Guest
waaahhaaa staat dat echt ergens??? dat is echt te dom voor woorden :p
 

DeletedUser

Guest
LoL Hier heb je wel gelijk in, als je voor een premium account veel heb betaald (iets van 30-40 euro?) dan zou de politie missschien wat doen maar met een klein iets ofsow prullebakkie kapot doen ze niks :p
 

DeletedUser

Guest
Met ongeoorloofd bedoelt men zonder te toestemming van de eigenaar.
Dit is gewoon stelen, en dit is zeer zeker strafbaar.

Als er een overtreding van de nederlandse wet plaatsvind, heeft tribalwars alle recht om dit te melden. Het is dan aan de gedupeerde zelf of hij/zij er ook werk van wil maken (door de dader voor de rechter te slepen)

Enkele straffen zijn alsvolgt:

Stelen van een account: Afhankelijk van hoeveel geld in deze account was gestoken, kan de dader tot 6 maanden in de cel brommen of hoogstens €6700.- boete betalen (kosten van het proces komen daar nog bij)

Het is alleen vaak zo, dat de gedupeerde geen actie onderneemt ;)
 

DeletedUser

Guest
Stelen van een account: Afhankelijk van hoeveel geld in deze account was gestoken, kan de dader tot 6 maanden in de cel brommen of hoogstens €6700.- boete betalen (kosten van het proces komen daar nog bij)

Het is alleen vaak zo, dat de gedupeerde geen actie onderneemt ;)

dat is nu het jammere gedeelte want dan zou het pas leuk worden voor de gedupeerde maar niet voor die dat met brommen:D
 

DeletedUser226

Guest
Met ongeoorloofd bedoelt men zonder te toestemming van de eigenaar.
Dit is gewoon stelen, en dit is zeer zeker strafbaar.

Als er een overtreding van de nederlandse wet plaatsvind, heeft tribalwars alle recht om dit te melden. Het is dan aan de gedupeerde zelf of hij/zij er ook werk van wil maken (door de dader voor de rechter te slepen)

Enkele straffen zijn alsvolgt:

Stelen van een account: Afhankelijk van hoeveel geld in deze account was gestoken, kan de dader tot 6 maanden in de cel brommen of hoogstens €6700.- boete betalen (kosten van het proces komen daar nog bij)

Het is alleen vaak zo, dat de gedupeerde geen actie onderneemt ;)

WOW! das best weel erg... ze zullen je in de bak wel uitlachen (Bank rovers en andere dieven): Hee groentje waarvoor moet je brommen!!! (Groentje): Ehh ik heb een account gestolen op tribalwars...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
das toch geweldig, iedereen zit zich daar af te vragen hoe je zo'n professionele diefstal kan plegen:D
 

DeletedUser

Guest
Wie durft mijn profiel te cracken?
De persoon die dit doet krijgt max 6700 euro boete!
of 6 maanden cel.

Eigenlijk is dit heel handig als ik dit eerder had gedaan had ik al veel geld kunnen verdienen!:D
 

DeletedUser

Guest
WOW! das best weel erg... ze zullen je in de bak wel uitlachen (Bank rovers en andere dieven): Hee groentje waarvoor moet je brommen!!! (Groentje): Ehh ik heb een account gestolen op tribalwars...:rolleyes:

LOL!!! zon nerd allemaal accounts jatten, kan ie kontmaatjes worden met al die ruige gevangenen:p
 

DeletedUser

Guest
LOL!!! zon nerd allemaal accounts jatten, kan ie kontmaatjes worden met al die ruige gevangenen:p
Nee hoor. Hier spelen vooral minder jarige en minder jarige doen zulke dingen vaker/meer. Dus zal die persoon naar de kostschool of in de jeugdgevangenis.
 

DeletedUser

Guest
Pure gekheid

Moet iemand beetje brommen omdat ie een account heeft gestolen dat is net zo iets als snoep stelen van een baby als je snoep steelt van een baby moet je tog ook niet brommen
 

DeletedUser

Guest
Met ongeoorloofd bedoelt men zonder te toestemming van de eigenaar.
Dit is gewoon stelen, en dit is zeer zeker strafbaar.

Als er een overtreding van de nederlandse wet plaatsvind, heeft tribalwars alle recht om dit te melden. Het is dan aan de gedupeerde zelf of hij/zij er ook werk van wil maken (door de dader voor de rechter te slepen)

Enkele straffen zijn alsvolgt:

Stelen van een account: Afhankelijk van hoeveel geld in deze account was gestoken, kan de dader tot 6 maanden in de cel brommen of hoogstens €6700.- boete betalen (kosten van het proces komen daar nog bij)

Het is alleen vaak zo, dat de gedupeerde geen actie onderneemt ;)


dus als ik PA heb en ik word gehackt gaat er iemand de bak in? oke ff bij alle soldaatjes die ik niet aardig vind op me acc inloggen en dan me pass veranderen:p
 

DeletedUser226

Guest
Wie durft mijn profiel te cracken?
De persoon die dit doet krijgt max 6700 euro boete!
of 6 maanden cel.

Eigenlijk is dit heel handig als ik dit eerder had gedaan had ik al veel geld kunnen verdienen!:D

Dat is uitlokking dat mag niet...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dus als ik PA heb en ik word gehackt gaat er iemand de bak in? oke ff bij alle soldaatjes die ik niet aardig vind op me acc inloggen en dan me pass veranderen:p
Iedereen is onschuldig tot de schuld bewezen is ;)
 

DeletedUser

Guest
Met ongeoorloofd bedoelt men zonder te toestemming van de eigenaar.
Dit is gewoon stelen, en dit is zeer zeker strafbaar.

Op dezelfde manier dat het strafbaar was dat jij vroeger snoepjes gestolen hebt van je moeder.
In de praktijk is dat niet strafbaar (door justitie).

Ik zie al helemaal voor me wat er op jouw koektrommel staat: "Het pakken van een koekje zonder toestemming van de eigenaar is diefstal en zal vervolgd worden zover dat wet dat toelaat."

Het is belachelijk dat het er staat (het staat bij 'instellingen' -> 'emailadres veranderen') en door hier te gaan zitten verkondigen dat het echt waar is, maak je jezelf ook nog eens belachelijk.
Op deze forum-reply bezit ik het auteursrecht, maar ik plak er ook geen zinnetje onderaan dat elke vermenigvuldiging zonder voorafgaande schriftelijke toestemming een overtreding van de auteurswet is waarvan aangifte gedaan zal worden bij de politie. (Hoewel er bedijven zijn die iets dergelijks onder hun e-mails plakken, maar die maken zichzelf ook belachelijk.)

Doe even normaal en haal die tekst gewoon weg...

Ik ken een reclame waarin een klopjacht wordt opgezet vanwege een vermist pilsje, die is wél leuk, omdat dat een grap is.
 

DeletedUser

Guest
Het voorbeeld met de koekjestrommel doet niet ter zake. Als kind viel je per definitie onder verantwoording van je ouders. Ouders die zichzelf aanklagen voor het stelen van hun eigen koekje, dat is simpelweg onmogelijk.


Ik snap de beredenering niet. Waarom is het zo belachelijk om iemand op regels en wetten te wijzen?
Het enige wat er staat, is dat we - als we iemand de wet zien overtreden - dat graag bij de politie laten melden. Niks raars aan toch?

Of het ook echt bij de politie gemeldt wordt, ligt (nogmaals) aan de gedupeerde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik krijg het idee dat je me in de zeik probeert te zetten, of dat je niet begrijpt hoe wij normaal met elkaar omgaan.

Met de redenering die jij voert, moet je mij ook aangeven bij de politie wegens het opgeven van een valse naam. Roodbaard is namelijk niet mijn echte naam :eek: en dus is dat een misdrijf en van elke misdrijf waar jij kennis van hebt, behoor je aangifte te doen. Trek het nog verder door in het absurde, en jij zou vervolgens weer aangegeven moeten worden omdat jij betrokken bent bij tribal wars waar duidelijk op grote schaal valse namen gebruikt worden en jij dus deelneemt aan een criminele organisatie.

In de handleiding van (mijn exemplaar van) monopolie staat ook niet dat het bijgeleverde speelgoedgeld niet gebruikt mag worden in echte winkels omdat dat valsemunterij is, ondanks dat het dat volgens de letter van de wet wel waar is. En waarom staat het er niet? omdat het gewoon kant noch wal zou raken om dat te gaan vermelden, niemand neemt je dan nog serieus.

Maar zet vooral een copyright-tekentje in elke smiley, waarschuw mensen dat ze geen valse naam mogen gebruiken, etc. en natuurlijk heb je dan helemaal gelijk dat je de mensen alleen maar op de regels wijst.

[serieus]
Maar bij deze wil ik je er even op wijzen dat het verstrekken van mijn persoonsgegevens (=gegevens waarmee ik persoonlijk aangewezen kan worden) aan derden een veel zwaardere overtreding zal zijn dan het kapen van een account van een spelletje.

Als je de wet wil volgen (en dat wil je blijkbaar) moet een gedupeerde aangifte doen bij de politie en moet een rechtercommissaris (of hogere instantie) jullie officieel sommeren mijn gegevens over te dragen aan justitie. De kans dat het ooit zover komt is zeeeer klein.
Tot die tijd mogen jullie geen gegevens van mij gebruiken voor andere doelen dan waarvoor ik ze jullie heb gegeven (=is dit spel te kunnen spelen, danwel het deelnemen aan dit forum).
[/officieel gedeelte]

Oh, en jullie hebben je administratie toch wel aangemeld bij, en laten toetsen door, het college bescherming persoonsgegevens he? Want dat is verplicht als jullie persoonsgegevens in een database opslaan.

En straks niet de hoek om fietsen zonder je hand uit te steken he?

Ik wijs je alleen maar even op de regels, daar is toch niets belachelijks aan? [/sarcasme]

Geloof me nou maar, het is beter om geen betuttelende regeltjes te vermelden, de mensen hier zijn niet achterlijk of willen niet als zodanig behandeld worden.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar ben jij overtuigd dat wij dat niet mogen doen, log-gegevens verstrekken indien iemand aangifte wil doen.
En dáárom staat het er dus. Nu weet je dat we het toch zullen doen.

Ik begrijp het nog niet helemaal :confused: eerst zeg je dat we niet het logische moeten neerzetten, en dan zeg je dat het helemaal niet zo logisch is dat we log-gegevens zomaar weg willen geven indien er een account gestolen wordt. Daar spreek je jezelf een beetje tegen.


Welnu, voor het gemak heb ik even mijn broer geraadpleegt, die over een jaar Meester in de Rechten hoopt te worden.
Als de vermelding er niet stond, volgens hem, mocht tribalwars inderdaad niet zomaar log-gegevens verstrekken. Maar nu juist wel, omdat diegene die een account jat gewaarschuwd is.

Overigens, is het nooit mijn bedoeling geweest om je te betuttelen of 'in de zeik te nemen'. Mijn excuses als dit wel zo over kwam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik krijg het idee dat je me in de zeik probeert te zetten, of dat je niet begrijpt hoe wij normaal met elkaar omgaan.

Met de redenering die jij voert, moet je mij ook aangeven bij de politie wegens het opgeven van een valse naam. Roodbaard is namelijk niet mijn echte naam :eek: en dus is dat een misdrijf en van elke misdrijf waar jij kennis van hebt, behoor je aangifte te doen. Trek het nog verder door in het absurde, en jij zou vervolgens weer aangegeven moeten worden omdat jij betrokken bent bij tribal wars waar duidelijk op grote schaal valse namen gebruikt worden en jij dus deelneemt aan een criminele organisatie.

In de handleiding van (mijn exemplaar van) monopolie staat ook niet dat het bijgeleverde speelgoedgeld niet gebruikt mag worden in echte winkels omdat dat valsemunterij is, ondanks dat het dat volgens de letter van de wet wel waar is. En waarom staat het er niet? omdat het gewoon kant noch wal zou raken om dat te gaan vermelden, niemand neemt je dan nog serieus.

Maar zet vooral een copyright-tekentje in elke smiley, waarschuw mensen dat ze geen valse naam mogen gebruiken, etc. en natuurlijk heb je dan helemaal gelijk dat je de mensen alleen maar op de regels wijst.

[serieus]
Maar bij deze wil ik je er even op wijzen dat het verstrekken van mijn persoonsgegevens (=gegevens waarmee ik persoonlijk aangewezen kan worden) aan derden een veel zwaardere overtreding zal zijn dan het kapen van een account van een spelletje.

Als je de wet wil volgen (en dat wil je blijkbaar) moet een gedupeerde aangifte doen bij de politie en moet een rechtercommissaris (of hogere instantie) jullie officieel sommeren mijn gegevens over te dragen aan justitie. De kans dat het ooit zover komt is zeeeer klein.
Tot die tijd mogen jullie geen gegevens van mij gebruiken voor andere doelen dan waarvoor ik ze jullie heb gegeven (=is dit spel te kunnen spelen, danwel het deelnemen aan dit forum).
[/officieel gedeelte]

Oh, en jullie hebben je administratie toch wel aangemeld bij, en laten toetsen door, het college bescherming persoonsgegevens he? Want dat is verplicht als jullie persoonsgegevens in een database opslaan.

En straks niet de hoek om fietsen zonder je hand uit te steken he?

Ik wijs je alleen maar even op de regels, daar is toch niets belachelijks aan? [/sarcasme]

Geloof me nou maar, het is beter om geen betuttelende regeltjes te vermelden, de mensen hier zijn niet achterlijk of willen niet als zodanig behandeld worden.

dit was dus een lange tekst om te laten zien dat jij gewoon lomp bent...
 
Bovenaan