Guide Bibliotheek

DeletedUser63918

Guest
Bedankt voor het doorgeven!

Heb komende 2 weken helaas niet de tijd om nog veel aan te passen (o.a. vakantie en andere privé zaken). Hopelijk kan ik het na mijn vakantie volledig doorlopen. :)
 

DeletedUser63918

Guest
Zodra ik de tijd kan vinden, heb momenteel wegens privé redenen me focus ergens anders op liggen. Zal het proberen zo snel mogelijk op te pakken tho. Sorry.
 

DeletedUser63918

Guest
Heb weer een post geupdate. Probeer zo spoedig mogelijk de volgende te doen, maar kan best weer even duren..

GUIDE: The Thunderstorm - Is van status veranderd; topic is weer gevonden.

Beginnershandleiding tot 2e dorp – Is van status veranderd; topic is weer gevonden.

Starten - Is van status veranderd; topic is weer gevonden.

Meerdere topics worden momenteel toegevoegd en geupdate! Victorious. helpt een handje, zodat jullie toch snel over een geupdate topic beschikken! Credits naar hem hiervoor. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Alle guide linkjes zijn bijgewerkt. Ze zouden nu allemaal weer moeten werken tenzij er Niet gevonden achter staat. Lukt het jou om deze te vinden, laat dit dan even weten aan TheArtOfLove.

Dit kostte me toch 2 uur van m'n vrijdagavond, dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben :tongue:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Alle guide linkjes zijn bijgewerkt. Ze zouden nu allemaal weer moeten werken tenzij er Niet gevonden achter staat. Lukt het jou om deze te vinden, laat dit dan even weten aan TheArtOfLove.

Dit kostte me toch 2 uur van m'n vrijdagavond, dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben :tongue:

Stiekem gewoon 3 uur :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
@Duckje , @Poo. of @Warre misschien een idee om hier een aantal links eruit te halen die verwijzen naar Greasemonkey scripts en dergelijke? Dit om te voorkomen dat beginnende spelers toch hieraan beginnen.
 
Bovenaan