Guide Bibliotheek

DeletedUser61042

Guest
Is er ook een nederlandse guide over geheimen van de macht?
 

DeletedUser

Guest
In deze aankondiging staat het principe uitgelegd, alleen ik heb nog geen echte NL guide kunnen vinden, helaas. Het is ook nog een beetje te nieuw om er echte guides van te hebben.
 

DeletedUser61042

Guest
In deze aankondiging staat het principe uitgelegd, alleen ik heb nog geen echte NL guide kunnen vinden, helaas. Het is ook nog een beetje te nieuw om er echte guides van te hebben.

Klopt maar ik vond de engelse wat duidelijker maar aangezien mijn niet uber goed is vond ik iet wat lastig te vertalenxD
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het op zich wel vertalen, alleen dat moet er ook enig animo voor zijn. Heb toch bijna vakantie:)
 

DeletedUser

Guest
Updates

Goed, ik ben weer terug van weggeweest. Na een tijd in de VS gezeten te hebben, is het weer tijd om deze bieb weer eens te updaten! Dit keer een wat grotere update door mijn afwezigheid:

Nederlandse Guides:

Engelse Guides:

Mocht ik iets gemist hebben: zeg het alsjeblieft. Stel ook gerust vragen in deze bieb, of stuur mij anders een PM. :)
 

DeletedUser

Guest
Even een opmerking, de account opbouw-guide van NOM NOM NOM staat er 2x in, een keer onder de naam account opbouwen en een keer onder de naam account opbouwen voor dummies, ze verwijzen allebei naar exact dezelfde post.
 

DeletedUser

Guest
Zo nu en dan, maar niet meer actief. Ik hoef alleen de bieb af en toe een update te geven, c'est tout.
 

DeletedUser69389

Guest
Zeker 90% van de links werken niet meer sinds de update van het AF.
 

DeletedUser63918

Guest
Ben begonnen aan de update, momenteel is de begin post weer volledig werkend. Kleine edit:
'tw mentoraat' (topic) is veranderd naar 'Innogames Teachers ' (topic), wegens dat het van naam veranderd is.

Nederlandstalige guides, part 1 is ook nagelopen. De guides die ik nergens gevonden kreeg hebben [niet gevonden] erachter staan.Als iemand ze wel gevonden kan krijgen edit ik het graag.

Ga kijken of ik vandaag nog een begin kan maken aan de rest. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bovenaan