Guess the Watchtower!

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dames en heren!

Om de activiteit van het W52 forum al mogelijk een kleine boost te geven, organiseren wij vanuit het TribalWars Team een activiteit voor dit forum. Uiteraard mogen mensen van andere fora gerust meedoen, maar het evenement zal enkel op het W52 forum gehouden worden!

Zoals jullie weten heeft W52 een nieuw gebouw geïntroduceerd, genaamd de Uitkijktoren. Een gebouw dat vanwege de kosten waarschijnlijk nog niemand gebouwd heeft, en daarmee de strategie die ermee te kijken komt voor ons nog vooral giswerk zijn.

In de wereld zijn echter vele torens te vinden! Wij vragen jullie om ze te zoeken en ze te beantwoorden! Sommige zullen heel lastig zijn, andere weer misschien heel makkelijk. Heb je ze allemaal gevonden of weet je ze allemaal? Stuur je antwoorden door naar Conceived by Communism. De antwoorden moeten bevatten: de naam van de toren(s) en de plaats waar deze te vinden zijn!

Er vallen uiteraard ook prijzen te vallen! De prijzenpot bestaat uit:

1e plaats: 200 PP.
2e plaats: 100 PP.
3e plaats: 50 PP.
4e t/m 8e plaats: 10 PP.


Ik wens jullie namens het Tribal Wars Team succes! Hier zijn de torens!

1.

cGyAd8K.jpg


2.

FXAGHpk.jpg


3.

UYN8mx5.jpg


4.

RvJHjvu.jpg


5.

0Bi94Pw.jpg


6.

XZWbAno.jpg


7.

EjeMSDh.jpg


8.

EYQGhQZ.jpg


9.

I6Jv7fq.jpg
I6Jv7fq.jpg


10.

QYvlzvV.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1: Rechthoekige toren
2: Scheve toren
3: Driehoek toren
4: Mislukte toren
5: Dure toren
6: Brug toren
7: Alleenstaande toren
8: Ruitenwassers toren
9: Zoek-de-7-verschillen toren
10: Mijn huis

Deze torens bevinden zich allemaal op de planeet Aarde, behalve de laatste, die bevindt zich in het hol van pluto.


PP mag naar Tim010
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste Tim010,

Helaas is vraag 10 fout. Deze toren lijkt heel erg op jouw huis, welke ernaast ligt:

puD0qEL.jpg

Je hebt hierdoor niet gewonnen. Helaas, volgende keer beter!
 

DeletedUser72524

Guest
Mijn reactie zou een ban opleveren dus ik zal maar deze vernedering ondergaan. Misschien wel nog een second opinion van Poo. aangezien ik denk dat ik alsnog juist was.

Poo is net Blatter, indien je hem betaalt zal jij je zaak winnen en anders ben je kansloos!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bedankt allemaal! Ik voer graag een initiatief als deze uit om activiteit van Algemeen Fora te boosten. Is goed voor ons allen!

Ik heb al een paar inschrijvingen binnen! Ik bekijk ze later vandaag. Ik houd deze competitie nog een paar dagen open in elk geval. Er vallen nog altijd prijzen te winnen!
 
Reactiescore
2.303
Rechtermuisknop : zoeken naar afbeelding op google. Ez gg wp
 
Reactiescore
3.540
Rechtermuisknop : zoeken naar afbeelding op google. Ez gg wp

Dit dus ;)

Maar toch, mooie torens.

Zoals jullie weten heeft W52 een nieuw gebouw geïntroduceerd, genaamd de Uitkijktoren. Een gebouw dat vanwege de kosten waarschijnlijk nog niemand gebouwd heeft, en daarmee de strategie die ermee te kijken komt voor ons nog vooral giswerk zijn.

In de wereld zijn echter vele torens te vinden! Wij vragen jullie om ze te zoeken en ze te beantwoorden! Sommige zullen heel lastig zijn, andere weer misschien heel makkelijk. Heb je ze allemaal gevonden of weet je ze allemaal? Stuur je antwoorden door naar Conceived by Communism. De antwoorden moeten bevatten: de naam van de toren(s) en de plaats waar deze te vinden zijn!

Echter moet ik een klacht indienen over de formulering van deze passage.
Dit stukje tekst indiceert vanuit een taalkundig oogpunt dat "de wereld" refereert naar "wereld 52". Dit zou betekenen dat het antwoord op de vraag zou zijn: naam van de torens - locatie: w52? Dit spreekt elkaar tegen aangezien deze torens helemaal niet te vinden zijn op wereld 52. Schande!!!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste medespelers!

Ik heb pas 5 goede inzendingen, en een paar staan fouten in!

Kijk je eigen inzendingen nog eens goed na! Ik kan je niet zeggen of je het goed of fout gedaan hebt. :)

Succes nog!
 
Bovenaan