Guards/TBR

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3877

Guest
info in de mailbox zei:
Beste Medeleden,

Ik wil jullie aandacht voor het volgende.
Morgen gaat Guards in de aanval op [.RB.].
Ik zal me dan gaan concentreren op K23.
_TBR_ zal Zondag ook de aanval openen op de aan de andere kant geleden dorpen van [.RB.]

Graag wil ik dat de leden die voldoende aanvals- en verdedigings capaciteit hebben, hierbij mee helpen.

Je defence is crusiaal omdat je een tegenaanval kan verwachten.
Van de leden die niet mee kunnen helpen verwacht ik dat ze ondersteunen waar ze kunnen mocht dit nodig zijn.

Dit moeten we samen aanpakken dus ik verwacht dat er aanmeldingen zullen volgen na dit bericht.

Verdere details zal ik morgen op het forum posten.

Met vriendelijke groet,
Spielberg
Claudia

wie is er morgen online om mee te genieten? :)
 

DeletedUser

Guest
Guards en _TBR_ en andere medestander tegen RB en medestanders.... het verrast met niet eerlijk gezegd, wel jammer aan de ene kant want voor zover ik weet was het tot nu toe vooral alleen RB tegen _TBR_ aan het vechten zonder veel hulp van andere stammen

Als Guards _TBR_ zal helpen zal het nog onverwacht raar gaan lopen denk ik en ik denk ten nadele van RB

ik kies persoonlijk geen partij, moge de beste winnen!
 

DeletedUser

Guest
is daarom Guards zoveel AV leden rijker, ze waren eerst niet zeker van hunzelf ofzo :p

of nee, deze fusie was net als de aanval al eeuwen gepland :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik verschiet ervan dat guards gaat vechte tegen RB en niet tegen TBR maarja :)
 

DeletedUser

Guest
er zijn dingen gebeurd, die je , je niet kan voorstellen.

en guards is gewoon dom bezig, hun eigen schuld he :O

ik zie dat je van order bent ^-^"
vertel :D
ze hebben wel veel te veel leden guards, massastam
 

DeletedUser

Guest
direct na fusie al oorlog, vraag me af hoe de organisatie zal zijn :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
ik zie dat je van order bent ^-^"
vertel :D
ze hebben wel veel te veel leden guards, massastam

ze hebben idd veel te veel leden, dat is slim van ze want hoe mee leden hoe meer spelers die aan kunnen vallen.

guards = dom, want ze gaan prusia aanvallen en RB morgen aanvallen.

hoe dom kan je zijn xD.

ik lig midden in guards, en of ze mij aan willen vallen moeten ze zelf weten maar ik pak ze altijd terug.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij pure bluf dat de Guards aanvallen gaan plegen tegen RB.
De stamleiding zal nooit de stam meekrijgen. Er waren afspraken over bepaalde grenzen en die hebben zij geschonden, waarschijnlijk omdat ze zich niet sterk genoeg voelden.

Als ik ongelijk heb geef ik 20 dorpen gratis aan Guards leden.:D
 

DeletedUser

Guest
slim om te zeggen dat ze ook rb gaan aanvallen en er zondag een aanvals wave van tbr komt:D
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij pure bluf dat de Guards aanvallen gaan plegen tegen RB.
De stamleiding zal nooit de stam meekrijgen. Er waren afspraken over bepaalde grenzen en die hebben zij geschonden, waarschijnlijk omdat ze zich niet sterk genoeg voelden.

Als ik ongelijk heb geef ik 20 dorpen gratis aan Guards leden.:D

Verlaten van 100-300 punten? :p
 

DeletedUser3750

Guest
ik zie dat je van order bent ^-^"
vertel :D
ze hebben wel veel te veel leden guards, massastam

Yarn, niet praten over zaken waar je niks van weet, de fusie van enkele leden van AV met guards stond al een tijdje vast, ze hebben dus net wat meer leden en dat zal ook heus wel goed komen.

Dat ze een dag meer leden hebben betekent niet dat ze meteen een massa-stam zijn, nadat enkele order leden naar [.RB.] gingen had [.RB.] ook aardig wat leden.

Verder zal het me benieuwen wat er gaat gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Yarn, niet praten over zaken waar je niks van weet, de fusie van enkele leden van AV met guards stond al een tijdje vast, ze hebben dus net wat meer leden en dat zal ook heus wel goed komen.

Dat ze een dag meer leden hebben betekent niet dat ze meteen een massa-stam zijn, nadat enkele order leden naar [.RB.] gingen had [.RB.] ook aardig wat leden.

Verder zal het me benieuwen wat er gaat gebeuren.

ik was gewoon nieuwsgierig meer niet ;)
ik wist dat ze gefusseerd waren maar dan nog
 

DeletedUser

Guest
Yarn, niet praten over zaken waar je niks van weet, de fusie van enkele leden van AV met guards stond al een tijdje vast, ze hebben dus net wat meer leden en dat zal ook heus wel goed komen.


is daarom Guards zoveel AV leden rijker, ze waren eerst niet zeker van hunzelf ofzo :p

of nee, deze fusie was net als de aanval al eeuwen gepland :rolleyes:


had ik weer gelijk zeg :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan