~gs~

DeletedUser10875

Guest
Klopt inderdaad Silverboy. Maar ik had het expres niet uitgelegd, naar mijn mening hoeft niet heel TW dat te weten. En wat betreft het kennen in real, tellen de oude Rupsje nooitgenoeg (nichtje ofzo), Lord Seepage, The B!!! de echte Edgile (Ben dus niet de originele) er ook allemaal nog bij:p

Inderdaad Meneertje en Senne.
 

DeletedUser25447

Guest
Klopt inderdaad Silverboy. Maar ik had het expres niet uitgelegd, naar mijn mening hoeft niet heel TW dat te weten. En wat betreft het kennen in real, tellen de oude Rupsje nooitgenoeg (nichtje ofzo), Lord Seepage, The B!!! de echte Edgile (Ben dus niet de originele) er ook allemaal nog bij:p

Inderdaad Meneertje en Senne.

zo'n idee had ik al omdat ik het al raar vond dat niemand het vertelde.

nee maar ik vind het gewoon een kwalelijke zaak en er is ook nooit duidelijkheid over gegeven dus naar
mijn idee is de stam, en zijn de spelers in kwestie gewoon genaaid door een privéconflict...............
 

DeletedUser10875

Guest
zo'n idee had ik al omdat ik het al raar vond dat niemand het vertelde.

nee maar ik vind het gewoon een kwalelijke zaak en er is ook nooit duidelijkheid over gegeven dus naar
mijn idee is de stam, en zijn de spelers in kwestie gewoon genaaid door een privéconflict...............

Heb je gelijk in. Maar we doen er niets aan. Ze hebben gedaan wat ze konden.
Maar ja, verder hoeft dat ook niet meer te worden besproken op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Voor de mensen die zich mij nog herineren.
Ik heb geen eigen acount meer op W1 maar ik speel nog wel .
Als oud ~GS~ lid tot het bittere einde weet ik voor een groot deel hoe het gegaan is.
Maar ook ik weet het niet voor 100% zeker.
kan wel bevestigen dat het gedeelte huisgenoten nog steeds onduidelijk is tot op de dag van vandaag.
Overigens voor de oud ~GS~ leden in het extern forum tijdperk.
Dat bestaat nog steeds en ben er laast weer eens wezen kijken.
Ik weet dat dit al een tijdje offtopic is maar ik moest gewoon even wat laten horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11339

Guest
Hey,

Ik ben ook een oud lid van ~GS~ , prima tijd gehad ondanks mijn weinig ervaring in het begin. Pas op het einde dat ik op W1 speelde begreep ik echt alles pas, maar toen was het al te laat.
Verder zou ik de link van dat extern forum mogen? Lijkt me echt leuk om weer eens terug te lezen.

Nu ben ik weer bezig op de NLC1 (classic) iemand uit oud ~GS~ die hier ook op speelt?

Groetjes,

Bram Tw
 
Bovenaan