Overig GS Balancer

Reactiescore
1.226
Auteur
Scripter van .net
Beschrijving
GS Balancer tussen dorpen
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Op alle pagina's
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/GS-Balancer_207166_88qrx570.js');

Deleted User - 24028

Guest
Privé script waarvan de 6 maanden exclusiviteit verlopen zijn :)
 
Reactiescore
579
Tot de vorige nacht werkte dit script perfect. Nu niet meer. Ik kan er op klikken tot ik een ons weeg... maar er gebeurt niets meer. Is dit script nog actief? Werkt hij nog bij iemand anders of ligt het aan mij?
 
Reactiescore
2.370
Heb Jens er al over aangesproken. Ik verwacht dat dit eerstdaags zal opgelost worden. :smile:
 
Reactiescore
1.228
Tot de vorige nacht werkte dit script perfect. Nu niet meer. Ik kan er op klikken tot ik een ons weeg... maar er gebeurt niets meer. Is dit script nog actief? Werkt hij nog bij iemand anders of ligt het aan mij?
Er is wat verkeerd gelopen met de update die Duckje heeft doorgevoerd, is dus wachten tot hij dit fixed. :)
 
Reactiescore
2.489
Heb de file even opnieuw geupdate.... Kijk je nog even na?
 
Reactiescore
1.228

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
241
Is het mogelijk dat de transport pagina ook ingeladen wordt en aankomende gs per dorp meeberekend wordt? Als je deze gebruikt terwijl er nog GS van de vorige keer loopt, gaan je dorpen overlopen van GS.
 
Reactiescore
1.228
Is het mogelijk dat de transport pagina ook ingeladen wordt en aankomende gs per dorp meeberekend wordt? Als je deze gebruikt terwijl er nog GS van de vorige keer loopt, gaan je dorpen overlopen van GS.
Doet die normaal gezien gewoon? :O
 
Bovenaan