Grove taal, schelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38277

Guest
Je kan nu zeggen over het spel wat je wil, maar dit vind ik er echt over gaan. Iedereen weet natuurlijk dat dit van een grote speler komt, ik hoop dan ook dat het TW team dit wil uitzoeken.

Iedereen mag doen in het spel wat hij wil, ook aanvallen wanneer, wie, waar dat hij wil. Je mag mensen een beetje uitdagen, maar dit vind ik er echt overgaan.

Jullie mening?

[Quote verwijderd]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36668

Guest
Ja, die heb ik ook in mijn mailbox voorbij zien komen helaas :(
 

DeletedUser37313

Guest
ik heb vandaag dezelfde pm gehad ;)

is doorgegeven aan de mods, dit is idd er heel ruim overgaan

ik hoop dat ze de dader vinden en definitief bannen , die kerel hoort niet op thuis op tw, verward spel met realiteit en heeft dringend hulp nodig in RL vrees ik
 

DeletedUser38277

Guest
Kunnen ze uitzoeken wie dit heeft gedaan? Ik bedoel, dit komt zeker van een grote speler, wss een gezamelijk vijand. Kunnen ze dat zien aan ip adres, wss wel.
 

DeletedUser38277

Guest
In ieder geval, moest ik weten wie dit heeft gedaan, al is het iemand uit mijn stam. Ik zou het melden en direct uit mijn stam met zo een mens. En grote aanval van stam zelf. Zonder boe of bah.


Kan TW team ons hier toch even over op de hoogte houden, ik wil toch wel weten of ze de dader kunnen pakken of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38277

Guest
Ja, dat kan. Maar hier til ik heel zwaar aan. Als iemand in het echte leven dit tegen mij doet, dan heeft die mens een groter probleem dan een block op TW, geloof me. Ik neem altijd aan dat je gefrustreerd bent, ben ik ook soms. Maar dit is echt het laagste wat je kan doen en zo een mensen mogen totaal op geen enkele TW meer komen vind ik.
 

DeletedUser14807

Guest
alias Tanuzzo Cariddi ... bij ons ( cor. ) heb ik nog geen klachten gehad , dus waarschijnlijk hebben wij de pm niet in onze postbussen gehad ..... niet dat wij ons nu gediscrimineerd voelen .. neen verre van .. maar ik hoop dat TW support nu ook zo fanatiek reageert op dit bericht. Ik ben dat eigenlijk wel van hun gewend en heb er dus het volste vertrouwen in ...
 

DeletedUser2826

Guest
As usual kan dit soort zaken gemeld worden door onderaan de IGM op "Belediging melden" te drukken. Het TW-Team zal de betreffende belediging dan bekijken en dusdanig bestraffen. Wanneer je daarnaast een speler ook verdenkt op dubbelaccount dien je dat ook te melden via het supportsysteem. Voor de mensen die hem/haar nog willen aangeven bij de support: beschouw dit als verloren moeite, de game-mods van w13 zijn hiervan op de hoogte en zullen dit verder z.s.m. uitzoeken en eventueel straffen uitdelen. Helaas kunnen we jullie hiervan niet op de hoogte houden, simpelweg omdat dit een zaak is tussen de betreffende speler(s) en de betreffende mod(s). Daarbij sluit ik ook dit topic om laster te vermijden en uiteraard omdat het hier gewoon niet hoort.

Alvast bedankt voor de (fout geplaatste :D) melding,
Groetjes, BeNnOo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan